שתף קטע נבחר

חברת תבליני פרג נכנסת לשוק היפני

יו"ר החברה הודיע כי החל מהשבוע תשווק החברה קינואה ואורז מתובל ביפן. לדבריו, היקף הפעילות בשוק היפני בשנה הראשונה נאמד בכמה מאות אלפי דולרים

חברת תבליני פרג תשווק קינואה ואורז מתובל ביפן. כך הודיע היום (א') חיים פרג, יו"ר החברה.

 

תבליני פרג חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם נישימוטו, הנחשבת אחת החברות הגדולות לשיווק מזון ביפן. נישימוטו ידועה בעיקר כמחזיקה במותג מוצרי המזון "שירקיקו", הנפוץ מאוד בקרב משקי בית ביפן, אם כי היא משווקת גם מוצרים נוספים, ובהם מוצרי שיער וקוסמטיקה.

 

נישימוטו היא גם אחת החברות הוותיקות ביותר בשיווק מזון אסייתי לצפון אמריקה - בין השאר בירה יפנית; שימורים; רטבים; איטריות; שמנים; טופו ואצות.

 

לאחר שמשלוח ראשוני של הקינואה והאורז המתובל של תבליני פרג עבר את מבחני הטעימה לשוק היפני, נישימוטו החליטה לשווק את המוצרים. לשם כך התאימו את אריזת המוצר לקהל היפני. האריזה עוצבה בשפה היפנית, אך הלוגו נשאר בשפה האנגלית. השבוע יצא ליפן משלוח ראשון של קונטיינר אחד מתוך עשרה שהוזמנו.

 

לדברי חיים פרג,

 עם תחילת שיתוף פעולה זה, מוצרי החברה ישווקו מעבר לישראל וליפן, גם בארה"ב - שם יש לחברה סניף. פרג אמד את היקף הפעילות בשוק היפני בשנה הראשונה בכמה מאות אלפי דולרים.

 

פרג מסר שהקישור הראשוני עם השוק היפני נוצר לפני כשנה, כשמוצרי החברה שלו נחשפו בתערוכת המזון הבינלאומית Summer Fancy Food Show, שהתקיימה בניו-יורק. 

 

פרג הוא דור שלישי לתבלינאים. אביו וסבו יצרו תבלינים עוד בלוב. לרשת תבליני פרג שלושה סניפים ברחבי הארץ, וכן 14 חנויות בתוך סניפי מגה. הרשת מעסיקה יותר מ-100 עובדים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים