שתף קטע נבחר

הפתעה: עלייה בביקוש לעובדי פרסום

במרס נדרשו 60 עובדים בפרסום, לעומת 43 בפברואר ו-51 בינואר. בכך נעצרת מגמת השפל בביקוש עובדים בענף. עיקר הדרישה: לארט-דיירקטורים ולקופירייטרים

אחרי חודשים של צמצומים - נראה שבענף הפרסום החליטו לשכור מחדש עובדים. מנתוני סקר מודעות הדרושים שערכה ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת - עולה כי חלה עלייה של כ-20% בביקוש לעובדים בתחום במרס.

 

 

סך הכל נדרשו בחודש שעבר 60 עובדים, לעומת 43 בלבד בפברואר ו-51 בינואר. בניגוד לחודשים הקודמים, שבהם עיקר הדרישה היתה לתקציבאים, נראה כי במרס היה רוב דווקא לאנשי ארט בין הנשכרים, ככל הנראה כדי למלא חוסרים. בין הדרושים היו 16 ארט-דיירקטורים, 14 קופירייטרים, 12 תקציבאים, ו-9 תקציבאי יחסי ציבור.

 

גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN ובעל הטור "מותר לפרסום" ב-ynet, מסר כי בדרך כלל, הדרישה לעובדים בפרסום יורדת לפני חג הפסח, ואולם הזמנים הכתיבו תנאים אחרים.

 

"העלייה בדרישה לעובדים היא תוצאה ישירה של גל הצמצומים הראשון, שהותיר את המשרדים עם מצבת כוח אדם מדולדלת, ועכשיו הם נאלצים למלאה מחדש", אמר פרידמן. "עם זאת, בעקבות המצב, משרדים רבים הפסיקו להישען על פרילנסרים, ומעדיפים להעסיקם כשכירים. אני חושש שבאפריל שוב נראה ירידה בדרישה, בגלל הפסח".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים