שתף קטע נבחר

משחקי מחשב זה גם לבנות

שוק המשחקים לבנות מהווה שבעה אחוזים מהמכירות בארה"ב, והיצרניות הגדולות פונות גם לשוק הזה - עם משחקים מתחום האופנה

חברות משחקים כמו EA, THQ, Ubisoft ו-Disney החליטו לאחרונה להפיץ משחקים שפונים גם לבנות, ולא רק לקהל הגברי. כך על פי דיווח של Buisness Investor Daily.

 

בשנה האחרונה, על פי הדיווח, מכירות משחקים לילדות בגילי שנתיים עד 12 בארה"ב הגיעו ל-1.4 מיליארד דולר, המהווים שבעה אחוזים מהשוק האמריקני באותה תקופה. משחקים המיועדים לבנות ולקהל נשי דורשים פיתוח פשוט וזול הרבה יותר ממשחקים המכוונים לגברים.

 

"אנחנו מציגים להן את עולם המשחקים", אמר למגזין טוני קיי, סגן נשיא ב-Ubisoft, "לאן הן הולכות משם - לפי מה שירצו. הייתי שמח לראות אותן הופכות לשחקניות לכל החיים".  צ'יפ לאנג, סגן נשיא ב-EA אמר כי בנות הפסיקו לחשוב על משחקים כמשהו חנוני, וחושבות עליהם כעל דברים מגניבים.

 

חברת Ubisoft מוציאה את Style Lab - משחק המיועד לקונסולה הניידת DSi ובו עיצוב תכשיטים ואופנה - ומיועד לבנות צעירות עד גיל 12. קיי אמר שהבנות מהוות כוח קניה חזק. חברת EA פונה לקהל היעד הזה עם "Charm Girls Club" עבור ה-Wii ומנצל גם את יכולות התנועה של הבקרים שלו. לדברי החברה, המשחק מיועד למספר שחקניות שנפגשות בבית.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים