שתף קטע נבחר

הסוף להמתנה הארוכה למוקדי שירות הלקוחות?

שירות חדש שמציע אתר "כמהזה?" מאפשר חיוג למספר אחד ודרכו להגיע למוקדי השירות של חברות התקשורת. באתר מבטיחים מענה מהיר יותר מזה הניתן ללקוחות המתקשרים בדרך המסורתית. בבדיקה שערכנו התברר - המענה בשירות אכן מהיר יותר, אך הוא מיועד למוקדי מכירות בלבד

בשורה עבור קהל הצרכנים שנוטה לשכוח את מספרי הטלפון של מוקדי שירות הלקוחות בחברות התקשורת השונות - ובעיקר עבור אלו שאיבדו את סבלנותם בהמתנה, הלעתים אינסופית , לקבלת מענה במוקדי שירות הלקוחות. שירות חדש שמציע אתר "כמהזה?" מאפשר לחייג למספר אחד ודרכו להגיע בקלות, ומבטיח קבלת מענה מהיר במוקדים של חברות תקשורת כגון אורנג', הוט, 012 סמייל ובזק בינלאומי.

 

 

לפי השירות שמציעה החברה, בחיוג לכוכבית "כמה זה" (54262*) יידרש המתקשר לבחור בשירות ובספק המתאימים לו, ולאחר הבחירה הוא יקושר אוטומטית לנציג שירות של החברה בה בחר. לדברי מנכ"ל האתר, נמרוד מן, למתקשרים לחברות דרך מוקד זה יינתן "מעמד מיוחד" והם יקבלו מענה מהיר יותר בהשוואה לחיוג למספר ה"רגיל" של שירות הלקוחות.

 

20 שניות לעומת 2 דקות - אבל רק למוקד המכירות

בבדיקה שערכנו ב-ynet השוונו את זמני ההמתנה בחיוג למוקד שירות הלקוחות של חברת הוט בשעות אחה"צ - וגילינו כי זמן ההמתנה אכן התקצר משמעותית. בחיוג דרך המוקד של "כמהזה?" קיבלנו מענה מהיר מאוד - בתוך כ-20 שניות. לעומת זאת, בחיוג לאותו המוקד בדרך ישירה - קיבלנו מענה בתוך 2 דקות.

 

ואולם, יש לציין כי בחיוג דרך המוקד החדש לא ניתנה אפשרות בחירה בין השלוחות השונות (המוקד הטכני, מוקד מכירות וכד') - והמענה ניתן על ידי מוקד המכירות. בשל כך, לא מן הנמנע שלקוח שמעוניין להודיע לחברה, למשל, על ממיר שהתקלקל, ייאלץ להגיע קודם כל למוקד המכירות - ואז יועבר למוקד הטכני - מה שכמובן עשוי להאריך את זמן ההמתנה הכולל.

 

"כמהזה?" הינו אתר להשוואת מחירי תקשורת בישראל, ועד היום הוא הציע לפנות לחברות התקשורת בחינם דרך האתר עצמו. השירות החדש שמציע האתר מספק מענה גם לאלה שאין להם גישה לאינטרנט, והוא נותן פתרון לבעיית בזבוז הזמן של הציבור בחיפוש אחר מספר הטלפון של החברות ובהמתנה הארוכה על הקו עד לקבלת מענה מנציג השירות.

 

לדברי מנכ"ל האתר: "מעבר לפתרון של חסכון בזמן ללקוח אנו עמלים על כך שהמחייגים לחברות באמצעות כוכבית 'כמהזה' יקבלו את המבצעים האטרקטיביים ביותר הקיימים בשוק".

 

באשר לזמני ההמתנה שעשויים להתארך בין המעבר למוקדים השונים אמר מן בתגובה: "כרגע אנחנו מיועדים בעיקר לפניות עבור מוקדי המכירות, ובעתיד נוסיף אפשרות לבחור לאיזה מוקד בדיוק הלקוח יגיע. עם זאת, גם אם נציג המכירות שענה תחילה יעביר את הלקוח למוקד אחר - המערכת הטלפונית תיתן עדיפות ללקוחותינו - כדי שהמענה יהיה כמה שיותר מהיר".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
שירות לקוחות. מונעים את ההמתנה הארוכה
צילום: Index open
מומלצים