שתף קטע נבחר

מגפי TO GO נקרעו פעמיים, הכסף לא הוחזר

מגפיים שלקוחה קנתה ברשת נקרעו אחרי הקנייה. בחנות החליפו לה לזוג אחר שגם הוא נקרע. מאז הדגם אזל, והיא מתרוצצת בין סניפי הרשת, מדברת עם שירות לקוחות אבל החזר כספי לא נראה באופק. TO GO: "התלונה תיבדק בשנית"

האם ברשת נעלי TO GO לא מאמינים בהחזרת כסף ברגע שאופציות ההחלפה מוצו? קרין קנתה מגפיים ברשת במחיר מלא בנובמבר - שיא העונה. סכום הקניה היה 280 שקל. כעבור מספר ימים הסולייה נתלשה ממגף אחד ונראה שהדבק לא היה מספיק חזק.

  

"הגעתי לחנות בפ"ת בקניון בה קניתי את המגפיים. המוכרת אמרה לי שיחליפו לי את הנעל או ישיבו לי כסף, אבל מחמת מחסור בדגמים שאלך לסניף אחר".

 

כשהגיעה לחנות בהרצליה, אמרו לה שם דבר אחר לגמרי: "אין החזרת כסף ברשת", ובנוסף: "מה שהמוכרת אמרה במקום אחד, לא תקף למקום אחר". רק כשקרין אמרה שהיא לא יוצאת מהחנות עם נעלים קרועות, הסכימו להחליפן, אבל גם זה, לטענתה, לקח להם חצי שעה, במהלכה "השיגו את האישורים הדרושים", היא מספרת. 

 

גם הזוג החליפי נקרע

"לא יאומן אבל גם הזוג השני נקרע אחרי פחות משבועיים. ואני לא חורשת על נעליים: אני עובדת במשרד, יש לי אוטו. התקשרתי לסניף בהרצליה ואמרתי שאני רוצה להחליף את המגפיים. ענו לי שאין לי למה לחזור לשם, כי לא יתנו לי פיתרון וייעצו: תתקשרי לשירות לקוחות".

 

קרין עשתה כעצת הסניף. "דיברתי עם קטיה משירות לקוחות ואמרתי לה שאני פשוט כבר רוצה את הכסף שלי בחזרה", מספרת קרין. "קטיה אמרה שזו לא המדיניות של הרשת להחזיר כספים. אפילו לא על נעליים פגומות והם מעדיפים להחליף לנעל אחרת. אמרתי לה שכבר החלפתי, והמגפיים שוב נפגמו והיא שלחה אותי לחנות בגבעתיים ליד מקום העבודה שלי".  

 

"'תעשי עוד ניסיון אחד בשבילי', היא אמרה. 'אם לא יסתדר תתקשרי'.  

 

קרין הגיעה לחנות, שימו לב, השלישית במספר. אבל כל המגפיים בה נמכרות כבר בהנחות של סוף עונה והדגם שלה כבר היה חסר. "אני מידה 37 ואמרו שהמידה שלי חסרה, היא מספרת. "אמרו לי גם שאין מידות ואין דגמים כי אנחנו בסוף עונה וחיסול.

  

הדגם אזל. קחי נעליים ב-70 שקל

קרין התקשרה שוב לשירות הלקוחות. קטיה אמרה לה לכאורה שיש לרשת מעל ל-30 סניפים ושהיא מוזמנת לבקר בהם ולמצוא את הדגם שלה. "כאילו שאעבור סניף סניף עד שאמצא את הדגם", אומרת קרין. 

 

"אמרתי לה שכבר ביקרת יותר מדי פעמים בסניפים האלה ונמאס לי. אם את לא נותנת לי פיתרון תני לי לדבר אם מי שמעלייך. 'אין מישהו מעלי', אמרה. 

 

קרין אמרה לעצמה ניסיון אחרון ושבה לחנות בהרצליה. אבל כצפוי, זו היתה הפעם הרביעית שהיא חוזרת לחנות נעלי טו גו ויוצאת עם חרס בידה.

 

"המוכרת קיבלה פקס מקטיה ואמרה לי: 'בואי את יכולה להחליף', מספרת קרין. "'למרות שקנית את המגפיים במחיר מלא במחיר מלא, הן נמכרות עכשיו ב-70 שקלים. אין לנו את הדגם הזה, אבל את יכולה להחליף אותן בדגם אחר ששוויו 70 שקל'.

 

"כמובן שהדגמים היו מעטים ולא במידה, ולמה שאקבל זוג בשווי נמוך בשליש מהזוג עליו שילמתי? למה שלא יחזירו לי כבר את הכסף. פשוט לא יאומן. זה השבה של ערך המוצר?

 

"חזרתי לקטיה, השארתי לה הודעה בשירות לקוחות. אבל היא הפכה לקספר. נעלמה". 

 

מנעלי TO GO נמסר בתגובה: "התלונה תיבדק בשנית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
30 סניפים ונעל חלופית אין? TO GO
צילום: רפי דלויה
מומלצים