שתף קטע נבחר

קסטרו: "יותר נעליים בפחות מחיר"

הרשת החליטה להרחיב את מגוון דגמי הנעליים שלה מ-60 ל-100 ואף תפנה להם שטחים בחנויותיה. טווח המחירים ירד בכ-20%, לפי החברה, ונע בין 159 ל-699 שקל. גבי רוטר: "נכפיל את הקטגוריה תוך שנתיים, והנעליים יהוו 10% מהפידיון שלנו"

כבר ארבע שנים שקסטרו משווקת נעליים בעיצובה, אבל כעת היא רוצה דריסת רגל במגרש של הגדולים. רשת האופנה הכריזה על הרחבת הקטגוריה ואפילו תצא בקמפיין שיוקדש אך ורק לנעליים. קסטרו מעוניינת להתחרות במחירים עם רשתות כמו payless שתגיע ארצה, ונעלי טו גו, ולתת מענה למגוון ולעיצובי הנעליים ברשתות האופנה הבינלאומיות כמו H&M מנגו וזארה. 

 

 

"מה שעשינו בג'ינס - נעשה בנעליים - נוביל את התחום", אמר גבי רוטר, מנכ"ל משותף, ל-ynet."ארבע שנים שיכללנו את הקטגוריה ולמדנו את התחום. עכשיו הגענו להבשלה, וגם תנאי השוק הבשילו. התחום יהווה מנוע צמיחה שיוסיף לחברה עוצמה ויחזק את המותג. כמו שמכירות הג'ינס קפצו פי 10 מאז 2005 כך יקרה בנעליים. כבר מתחילת השנה, יש גידול של 13% בקטגוריית הנעליים. נכפיל את הקטגוריה תוך שנתיים, והנעליים יהוו 10% מהפידיון שלנו".

  

קולקציית הנעלים של החברה לחורף 2010, שתלווה בקמפיין פרסומי שיתמקד ברגלי דוגמנים נעולות בקסטרו, תכלול 100 דגמי נעליים לעומת 60 בשנה שעברה. המחיר הממוצע, כך טוענים בחברה, יהיה נמוך בכ-20%. לחנויות כבר הגיעו נעלי סירה ובובה, ובהמשך יגיעו מגפונים ומגפיים. טווח המחירים: 399-159 שקל לנעליים. 699-259 שקל למגפיים. בגברים ישנו מבחר רב יותר של סניקרס (299-199 שקל), נעליים, ובהן נעלי אוקספורד (499-299 שקל) ומגפיים (599-299 שקל). מדובר במחירים דומים לאלו שברשתות האופנה, ומעט גבוהים מאלו של רשתות הנעליים הזולות.

 

"אנחנו דוד וגוליית בקרב מול הרשתות הבינלאומיות"

לאחרונה החלו למכור בקסטרו גם משקפי שמש ולקים. "אנחנו חברה בצמיחה למרות שהשוק צפוף ואנחנו כבר גדולים", אומר רוטר. "ישנו 10.5% גידול במכירות חציון ראשון, ולפי הנתונים שלנו, מגלגלים את מחזור המכירות הכי גדול בארץ בתחום".

 

תיכנסו לתחום כלי הבית כמו פוקס?

 

"לא אומר שלא. אבל אנחנו מאוד ממוקדים. הרחבת מותג יש לעשות במלוא הזהירות, אסור לפגוע במיקוד של המותג. הרחבה לתחומים שלא קשורים ל-DNA של המותג תרים את המכירות בטווח הקצר אבל תפגע בו קשות בטווח הרחוק. אנחנו מתכננים עוד קטגוריות, אבל הכל יהיה מאוד מדויק".

 

מה עם מכירות דרך האינטרנט?

 

"אין לי הכרזה על זה. ישראל היא שוק מאוד קטן. לא בטוח שזה מתאים לארץ".

 

מגיעים לארץ מותגים זרים נוספים. איך תתמודדו?

 

"יש עכשיו טרנד של הבאת מותגים זרים לארץ, ולא הכל יצליח, זה ברור. מישהו חושב שאנחנו מדינה של 70 מיליון איש ולא של 7 מיליון והוא ייפגע. אנחנו חשים כמו דוד וגוליית בקרב הזה, אבל קסטרו היא התשובה הישראלית למותגים הזרים".


פורסם לראשונה 29/08/2010 17:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צעד קטן לדוגמן. נעלי קסטרו
צילום: דודי חסון
מומלצים