שתף קטע נבחר

מוכר ללקוח בפול אנד בר: "אתה נראה גועל נפש"

לקוח של רשת הבגדים שביקש לקנות מכנסי ג'ינס מתרחבים זכה לקיתונות של בוז מהמוכר. "זה מגעיל", אמר למוכרת נוספת, "תראי איך הוא נראה, גועל נפש". הרשת: "אנו מזועזעים מהתנהגות המוכר ומתנצלים בפני הלקוח"

<< "אפשר לעזור לך"? סינדרום המוכרות הנודניקיות

 

ב-25 במרס נכנס עמי לחנות פול אנד בר בדיזנגוף סנטר ויצא ממנה פגוע ונעלב. "זו חנות בה רכשתי לא מעט בגדים בחיי, ובחיים לא התייחסו אלי ככה", סיפר ל-ynet.

 

עמי בסך הכל רצה לחדש את מלתחת הג'ינס שלו, אבל החידוש שגילה בחנות לא היה בתחום הדנים, אלא דווקא בדמות מוכר גס רוח, שבניגוד לשאר המוכרים בעולם, לא אמר לו שהוא "נראה מדהים".

 

הג'ינס נקרע - פול אנד בר סירבו לתקן >>

 

"תראי איך הוא נראה"!

"נתקלתי במוכר הזה כשהתקשיתי למצוא את גזרת הג'ינס שחיפשתי", סיפר. "במהלך החיפושים, פנתה אלי מוכרת ושאלה אותי אם אני זקוק לעזרה.

 

"אמרתי לה שאני מחפש מכנסי ג'ינס שמתרחבים מעט בקצה, (boot cut) והיא אמרה שתנסה לסייע לי בחיפושים. אחרי כמה דקות של נבירה היא פנתה למוכר אחר שעמד לידה, ושאלה אותו אם יש להם במקרה מכנסי ג'ינס מתרחבים בשבילי. התשובה של המוכר הדהימה אותי:

 

"'לא. ואיכס, ג'ינסים מתרחבים זה מגעיל'.

 

"המוכרת הייתה קצת נבוכה ואמרה לו משהו בסגנון – 'טוב, זה עניין של טעם'. באותה השנייה המוכר השני הרים את קולו ואמר: 'לא קשור טעם! תסתכלי עליו, תראי איך הוא נראה, גועל נפש', והצביע עלי.

 

"אני עמדתי לידם כל אותו הזמן, כך שהוא היה בהחלט מודע לזה שאני שומע אותו. כמובן שלבשתי במקרה מכנסי ג'ינס מתרחבים מעט.  כשהמוכרת אמרה לו 'תרגע, קצת טאקט', הוא ענה לה בטון מזלזל, תוך שהוא מביט בי: 'לא, מה? אני אומר את האמת! מה, שאני אשקר? הוא נראה גועל נפש'.

 

"זה היה האות שלי לצאת מהחנות. אחרי חמש דקות חזרתי ודיברתי עם מנהל החנות, שהיה מאוד נחמד ובעצמו קצת בהלם, אבל לא רציתי להתחיל להיכנס לעימות עם המוכר באמצע חנות מלאה של יום שישי. אין לי מושג אם טיפלו בזה או לא, אני רק יודע שכל מכר שספרתי לו

את הסיפור הזה באותו היום היה פשוט המום מהחוצפה".

  

מרשת פול אנד בר נמסר בתגובה: "הנהלת הרשת רואה בחומרה רבה את המקרה ומזועזעת מהתנהגות העובד. אנו ננקוט באמצעים הדרושים כלפי העובד ומתנצלים באופן גורף בפני הלקוח. התנהגות זו אינה מקובלת באופן חד משמעי, אינה עולה בקנה אחד עם נורמות וערכי השירות שהרשת מקדמת ומטפחת באופן עקבי לאורך שנים רבות, ויכולה הייתה להיעשות רק על דעתו של המוכר כאינדיבידואל. התנהגות זו לא מייצגת את הרשת בשום פנים ואופן".

 

חברות, נותני שירות ורשתות עשו לכם עוול? פנו אלינו ותנו לנו לחסוך לכם את כאב הראש.  כתבו לנו  >>

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: סיון פרג'
מה קרה ל"אתה נראה מדהים"?. פול אנד בר
צילום: סיון פרג'
מומלצים