שתף קטע נבחר

הזדמנות לחגיגה

2013. כולם מדברים על "הצרכן החדש", אם תרצו, צאצאה הרשמי של המחאה החברתית של קיץ 2011. קווים לדמותו: מחושב, ביקורתי, שקול, צרכן שמחפש תמורה גבוהה – במחיר הוגן ושפוי

מאפיין בולט של הצרכן החדש (כלומר, אתה ואני): מחפש הזדמנויות. כן, כדי ליהנות ממוצר איכותי במחיר משתלם, צרכנים ב-2013 צריכים להיות יותר אקטיביים: לחפש, להשוות, לזהות הזדמנויות - ולנצל אותן בזמן.

 

קחו, למשל, את שוק הרכב. גם יצרני הרכב ברחבי הגלובוס מתחברים היום ל'צרכנות החדשה' והמחושבת, ושוברים את הראש כדי לאתר דרכים יצירתיות להציע ערך יחסי גבוה לכל תמורה שרוכש הרכב שלהם משלם, בכל קטגוריה. כן, גם במשבצת היוקרה.

 

 

ואכן, ברקע מתחוללים שינויים רבים בשוק הרכב, שמתכתבים גם הם עם המגמות הצרכניות של התקופה: קטגוריית המיני (החסכונית) ממשיכה לגדול ולהתחזק, הדגמים הידניים זוכים לביקושים הולכים וגדלים (המשמעות: פחות מחיר), ועוד לא דיברנו על הכוונה 'להשיק' (או לכפות) רפורמה בשוק הרכב ועל פתיחת השוק ליבוא מקביל, שתגרור תחרות אגרסיבית יותר וציפייה להורדה (?) של המחירים המוכרים.

 

כפי שזה נראה כרגע, שוק הרכב שונה משווקים אחרים ונראה שרוכשי רכב חדש רבים לא ימהרו לוותר על הביטחון והשקט שמעניק היבואן הרשמי.

 

נקודה חשובה נוספת: מי שמחפש היום רכב חדש, מבין שהקנייה עצמה לא נמדדת רק באיכות הרכב ובמחירו, אלא גם במכלול התנאים, המוצרים והשירותים העוטפים אותו – שיטת הרכישה (ליסינג, טרייד אין וכו'), אחריות, וכן, גם תוכנת הניווט הנבחרת.

 

בפרויקט זה של "הזדמנויות השנה 2013" (המשך ישיר של פרויקט "מכוניות השנה") נציג כמה מההזדמנויות החמות והמשתלמות בעולם הרכב, והפעם ייחשף הפרויקט בשני חלקים: חלק א' שלפניכם, ובו לא רק דגמי רכב, אלא גם מוצרים ושירותים משלימים (מימון, תוכנת ניווט). בהמשך ייחשף חלק ב' של הפרויקט. כצרכנים ערניים אתם בוודאי מבינים: מדובר בהזדמנויות שמומלץ לאמץ. ומהר.

 

משפחתית - שברולט קרוז - לא יאומן כי ישופר

 

מסחריות - פיאט דוקאטו - מוביל, דעת קהל

 

ניווט - iGO - על דרך המלך

 

ליסינג פרטי - iLease - רכב חדש, בקלות

 

מגמה חמה - חגורות, הדק! 2013, שנת החיסכון

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים