שתף קטע נבחר

איגוד השיווק: הוקרה ל"מורה של המדינה"

פרויקט "המורה של המדינה" זוכה לציון לשבח ובהוקרה מיוחדת מאיגוד השיווק הישראלי על פועלו בתחום השיווק החברתי. מטרת הפרויקט: להעלות את יוקרתו של מקצוע ההוראה, ושל העוסקים בו

פרויקט "המורה של המדינה" זוכה לציון לשבח ולהוקרה מיוחדת מאיגוד השיווק הישראלי על פועלו בתחום השיווק החברתי. הפרויקט מושק מידי שנה מספר חודשים לאחר פתיחת שנת הלימודים בסדרת פרסומים אשר קוראים לציבור התלמידים וההורים להגיש שמות של מועמדים הראויים לפי דעתם לתואר "המורה של המדינה", תוך יצירת מעורבות מצדם והכוונת הזרקור אל עבר העשייה החינוכית של המורה והערכת תרומתה.

 

פרויקט "המורה של המדינה", להעלאת יוקרתו של מקצוע ההוראה, החל לפעול בשנת 2009 ביוזמת מפעל הפיס, ynet, ידיעות אחרונות והסתדרות המורים, במטרה לייצר מהלך אשר יוביל לבניה של הערכה מחודשת כלפי מקצוע ההוראה והעוסקים בו. זאת, מתוך הבנה כי מדובר במקצוע רב-השפעה שביכולתו לשנות ולעצב את פני החברה הישראלית כולה. הפרויקט זוכה לכחמשת-אלפים הגשות של מועמדויות מידי שנה, והמועמדים המובילים זוכים בפרסים, בהם השתלמות מקצועית יוקרתית בארה"ב.

 

תוצאות המהלך, הניכרות היטב בשטח, מוכיחות את הצלחתו: סקר של מכון "דחף" מצביע על היפוך במגמת השחיקה ממנה סבל המקצוע לכדי עליה חדה ביוקרתו ובמעמדו בקרב הציבור בשנים מאז החלת הפרויקט, ובהעלאתו מעל למקצועות נחשקים רבים אחרים. מדובר בהשבת כבודו האבוד של המקצוע - ובאפשרות למשוך למקצוע זה, שהשפעתו על הדור הצעיר הינה בלתי-אמצעית, אנשים איכותיים יותר - ודרך כך - יצירת מערך חינוך איכותי יותר.

 

על המטרות החברתיות הערכיות שהציב לעצמו ועל השגתן, בחר איגוד השיווק הישראלי להוקיר את מפעל "המורה של המדינה" ולזכותו בציון לשבח בתחום השיווק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים