שתף קטע נבחר

ירושלים של חידושים והמצאות

16 חברות רפואיות ישראליות הוזמנו להציג טכנולוגיות חדשות

במהלך 65 השנים האחרונות הפכה ישראל לאומת סטרטאפ משפיעה ביותר. היות ועד לא מזמן לישראל לא היו משאבים למכור אלא אך ורק את כוח המוח שלה, טכנולוגיות רבות פותחו בישראל וניתנו לעולם לשימוש. הרעיון נולד בישראל, הטכנולוגיה פותחה בישראל, ולאחר מכן, כאשר התינוק נולד סוף סוף וחבל הטבור נותק, התינוק נחשף לעולם. ברגע שבידי חברה ישראלית יש תוצאות מחקר שיווקים חיוביות היא תחפש משקיע, שותף שיווק או קונה יציאה. עם זה יש סיכוי גדול שהטכנולוגיה / המוצר / הגאדג'ט / המכשיר שבו מדובר יהפוך, במוקדם או במאוחר, לשם שיגור. גורם ההצלחה העיקרי הוא שיווק וקידום מכירות.

 

מכון מיראז', בניופורט ביץ', בדרום קליפורניה, ידוע כתומך נלהב במדינת ישראל. המכון פיתח תוכנית מסייעת לחברות ישראליות בשני התחומים האלה. בתכנית זו, כמה פעמים בשנה נבחרות חברות סטרטאפ ישראליות, כל פעם משטח מקצועי זה או אחר, ולאחר מכן ראשיהן מוזמנים, כשכל ההוצאות משולמות על ידי מכון מיראז'. שם הם מקבלים קורס מרתוני אינטנסיבי ונמרץ ב-'איך לגשת אל ולהתמודד עם היבטי שיווק וקידום מוצרם בארה"ב ובשוק העולמי', וכמו כן הם גם נפגשים עם ומוצגים בפני משקיעים פוטנציאליים ושותפים אסטרטגיים.

 

מכאן יבוא הסטארטאפ הגדול הבא. צילום: אורלי הלוי  ()
מכאן יבוא הסטארטאפ הגדול הבא. צילום: אורלי הלוי

 

החודש, הקבוצה שנבחרה הייתה 16 חברות רפואיות ישראליות; הם הוזמנו על ידי יעקב סגל, העומד בראש לשכת המסחר של דרום קליפורניה וישראל, וקתרין כאהן שעומדת בראש הארגון עילית אנטרפרנור, לביתם המרשים בבוורלי הילס של המארחים האלגנטיים, אנגלה וד"ר ג'משיד מאדהי. כל נציג חברה קיבל שתי דקות זמן בימה להציג ,לקהל רב, את מהות המוצר / הטכנולוגיה שלו או שלה ובכך ליצור עניין, יד ראשונה, במוצר ו / או החדשנות של החברה שלו/ה.

 

קיימת רשת רחבה של אנשים וארגונים בארצות הברית, ביניהם לשכת המסחר של דרום קליפורניה וישראל וארגון עילית אנטרפרנור, שמשקיעים זמן רב, מאמצים וכספי מימון רבים במטרה לשמור על גשר חי של קישוריות, תמיכה וסיוע לישראל.

 

מכאן יבוא הסטרט אפ הגדול הבא. צילום: אורלי הלוי

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים