שתף קטע נבחר

מרוקנים את הבית של הבוסית

כאשר חן יהב-לבנון, מנכ"לית בחברת היי-טק, נשלחה במסגרת עבודתה לחו"ל, היא נתנה לעובדים צ'ופר אחרון. במקום לארגן קונטיינר היא הזמינה אותם לדירתה - ושלחה אותם לפשוט על התכולה. מבגדים עד ספות, מסדינים עד צעצועים: שום דבר לא נשאר

כשחן יהב-לבנון (31)‬, מנכ"לית חברת קליקסמוב, התבשרה שהיא עוברת לסן פרנסיסקו כדי לפתוח את הסניף האמריקני של החברה, היא התלבטה מה לעשות ברכוש שצברה המשפחה.

 

בסוף היא החליטה לערוך "בית פתוח" ולתת לעובדים לקחת את מה שימצא חן בעיניהם. העובדים אכן יצאו עם שלל רב, שכלל כלי מטבח, בגדים, רהיטים, טלוויזיה, כלי מיטה, פריטים דקורטיביים ומה לא.

חן יהב לבנון (מימין) והעובדים (צילום: יריב כץ, "ידיעות אחרונות") (צילום: יריב כץ,
חן יהב לבנון (מימין) והעובדים(צילום: יריב כץ, "ידיעות אחרונות")

בשבת הקרובה תעלה לבנון על מטוס לאמריקה, יחד עם בעלה ושני ילדיה. "החלטתי שיהיה קשה לעבור עם הכול, ושחבל לשלוח קונטיינר מהבית בתל אביב לבית החדש שלנו. אז החלטתי לעשות 'אופּן-האוס' לעובדי החברה‭,"‬ סיפרה אתמול. היא שלחה הודעה בווטסאפ לעובדים ושלשום בערב פתחה את הדלת.

 

במשך כמה שעות פשפשו העובדים במגרות, פתחו ארונות ובחנו את הרהיטים. "בהתחלה זה היה מעט מביך. הרגשנו כקבצנים שמחטטים בסחורה, ועוד אצל הבוס שלך. אבל חן ובעלה ממש עשו את זה בחינניות, וזה היה ממש יפה‭,"‬ סיפרה ליאת בורנשטיין, אחת העובדים. "אני לא באתי כדי לקחת משהו מסוים, אלא סתם, להיות עם כולם. בסוף חזרתי עם שלל, למשל רולרבליידס, שמאוד רציתי מאז שהייתי ילדה. אנשים יצאו מהבית של הבוסית שלהם עם סירים, כונניות ומה לא‭."‬

 

לבנון עצמה מאושרת על ההחלטה שקיבלה. "היה מאוד כיף‭,"‬ סיפרה אתמול. "העמדנו הכול לרשות העובדים - סלון, טלוויזיה, כונניות, בגדים, נעליים, תיקים, מגרות, כלי מטבח, מגבות, סדינים. בעיניי זה היה מובן מאליו אבל העובדים היו נורא בשוק והתרגשו‭."‬ העובדים של קליקסמוב מספרים על אווירה משפחתית וחברית בעבודה, אבל הבית הפתוח אצל הבוסית הצליח להפתיע אפילו אותם.

 "זה מצריך הרבה אומץ מצד הבוס, כי זו חדירה לפרטיות כשהעובדים שלך מגיעים אליך הביתה, מטיילים לך בין החדרים, פותחים מגרות ולוקחים אפילו בגדי ים וכלי איפור. זה באמת מרענן וחריג‭,"‬ הוסיפה ליאת בורנשטיין.

 

קליקסמוב מתמקדת בפרסום מבוסס תוצאות במובייל. החברה פיתחה פלטפורמה שמהווה נקודת מפגש למפרסמים מחד ולגופי מדיה מאידך. מודל הפרסום הספציפי שלה נועד לצמצם את הסיכון של הלקוחות, מאחר שהחברה מרוויחה רק כאשר הלקוח מצליח. מודל זה הפך למבוקש מאוד בתחומו בכל רחבי העולם. "אני מאוד קרובה לעובדים שלי‭,"‬ הסבירה לבנון בדירה המרוקנת. "נורא חשוב לי שהם יגיעו לעבודה עם חיוך ושהם יהיו מאושרים. אני יודעת עליהם הכול, אם הם נפרדו מבני הזוג, יצאו לדייט, אם הם עצובים או שמחים. אז מבחינתי זה היה ממש מובן מאליו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ, "ידיעות אחרונות"
חן יהב לבנון (מימין) והעובדים
צילום: יריב כץ, "ידיעות אחרונות"
מומלצים