שתף קטע נבחר

לקסוס מעדכנת GS - בישראל בשנה הבאה

מכונית הסאלון של לקסוס עוברת מתיחת פנים, ומקבלת מנוע טורבו-בנזין ראשון. וגם: רכב השטח הגדול LX מתרענן - אך נותר מסורב גיור

לקסוס הודיעה על עדכון לשניים מדגמיה - מכונית הסאלון GS שמתחרה בב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E-קלאס, ורכב השטח הגדול LX 570, המבוסס על טויוטה לנד קרוזר V8 (שניהם לא משווקים בישראל).

 

לקסוס GS ()
לקסוס GS

 

מתיחת הפנים של ה-GS, שתגיע לישראל במחצית הראשונה של 2016, תכלול לראשונה מנוע טורבו-בנזין. מדובר באותה יחידת 2.0 ליטר עם ארבעה צילינדרים, 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ שמוצעת ברכב הפנאי NX. מנוע זה ישודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, ומיבואנית לקסוס נמסר כי עדיין לא ידוע אם שילוב זה יוצע גם אצלנו. כיום נמכרת ה-GS בישראל בגרסאות הכלאיים - GS 300h ו-GS 450h, שימשיכו להימכר גם לאחר העדכון הקוסמטי.

 

דגם ה-300h מציע מנוע 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים בשידוך למנוע חשמלי (שילוב דומה לזה של ה-IS 300h) והספק מערכת כולל של 223 כ"ס. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.2 שניות ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 21.3 ק"מ לליטר (20.4 לפני מתיחת הפנים). גרסת ה-450h משדכת מנוע חשמלי למנוע 3.5 ליטר V6 (בנזין), ומציעה הספק מערכת כולל של 345 כ"ס. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ותצרוכת דלק ממוצעת של 16.9 ק"מ לליטר (16.1 בעבר).

 

 

לקסוס תציע מלבד גרסאות אלו גם את ה-GS 350, עם מנוע 3.5 ליטר V6 בלי סיוע חשמלי והספק מרבי של 317 כ"ס. דגם זה, שמוצע עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, אינו מיועד לישראל.

 

מלבד המנוע החדש, מתיחת הפנים של ה-GS כוללת גם עיצוב אגרסיבי מבעבר, עם יחידות תאורה חדשות מסוג לד בכל הגרסאות, פגוש קדמי גדול וחישוקי "18 או "19 בעיצוב חדש. העיצוב החדש מזכיר את דגם ה-GS F, הגרסה הספורטיבית שנחשפה בינואר השנה.

 

 

בתא הנוסעים ה-GS תציע כעת מסך מולטימדיה בגודל "12.3 (בתוספת תשלום), עם אפשרות למסך מפוצל, זיהוי קולי משופר וגרפיקה חדשה לממשק המשתמש. לנהג יש כעת מסך מידע חדש בגודל "4.2 ומערכת שמע עם עד 17 רמקולים.

 

אבזור הבטיחות שודרג אף הוא - וכולל חבילת בטיחות עם מערכת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית שומרת מרחק, מערכת למניעת סטייה מנתיב כולל סיוע בהיגוי ויחידות תאורה אדפטיביות למניעת סינוור תנועה חוצה.

 

לקסוס LX 570 ()
לקסוס LX 570

 

LX - עדיין לא לישראל

אחיו היוקרתי של הלנד קרוזר V8 - דגם ששווק בעבר בישראל אך לא זכה להצלחה משמעותית - עובר גם הוא מתיחת פנים. ה-LX 570 יציע מעתה את עיצוב החרטום האגרסיבי יותר של המותג, כמו גם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שישה בעבר), מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך "12.3 ואת חבילת הבטיחות שהוצגה ב-GS.

 

 

האבזור יכלול מושבים אחוריים מקוררים ומחוממים, תצוגה עילית לנהג, מסכי "11.6 ליושבים מאחור וחישוקי "20 או "21 בעיצוב חדש. מתחת למכסה המנוע הרכב יוסיף להציע את יחידת ה-V8 הוותיקה, עם נפח של 5.7 ליטר, הספק מרבי של 383 כ"ס ומומנט מרבי של 55.9 קג"מ ב-3,600 סל"ד.

 

 

רכב השטח הגדול, שמבוסס עדיין על פלטפורמת שלדה נפרדת, לא שווק עד כה בישראל תחת מותג לקסוס. מיבואנית המותג נמסר כי נכון לעתה אין תוכניות להתחיל בשיווק הדגם גם לאחר שעבר מתיחת פנים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לקסוס GS 200t
לקסוס GS 200t
לקסוס GS 200t
לקסוס LX 570
לקסוס LX 570
לקסוס LX 570
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים