שתף קטע נבחר

אתר חדש לרשת מחסני חשמל

רשת מחסני חשמל מקימה אתר חדש אליו יצטרפו גם שקם אלקטריק, אייס, אוטודיפו ואלקטרה און ליין. מי שנבחר להוביל את הקמפיין הוא הקומיקאי, אלי פיניש בהשקעה של שלושה מיליון שקלים

רשת מחסני חשמל נכנסת לתחום הסחר המקוון: החברה פוצחת ב"אסטרטגיית ה-Omni Channels", במסגרתה תשיק אתר סחר אליו יצטרפו בשנה הקרובה גם שקם אלקטריק, אייס, אוטודיפו ואלקטרה און ליין. מי שנבחר להוביל את הקמפיין הוא הקומיקאי, אלי פיניש בהשקעה של שלושה מיליון שקלים.

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "כיבואנים וכקמעונאים שמובילים את הקטגוריה היינו החסם המרכזי ליישום מהלך שכזה בענף החשמל. כעת, לאחר שבחנו את הנושא בצורה מקיפה, אנו משנים אסטרטגיה ויוזמים מהלך של ערוץ עצמי המחבר את כל ערוצי המכירות: הסניפים, הסחר המקוון והסחר הסלולרי, במהלך השנה הקרובה ניישם אסטרטגיה דומה גם ברשתות אייס אוטודיפו, שקם אלקטריק ואתר אלקטרה און ליין".

זאב קלימי (צילום: יוני ורייף) (צילום: יוני ורייף)
זאב קלימי(צילום: יוני ורייף)

עד כה הפעילות באתר מחסני חשמל התמקדה בהצגת מידע אינפורמטיבי על המוצרים המובילים וכפלטפורמה לקידום המבצעים בסניפים. באתר החדש יוכלו לקוחות, המחפשים מוצרי חשמל, לסקור באמצעות ממשק ידידותי מאות מוצרים מכל הקטגוריות ולבצע השוואה אמיתית ברמת המפרט והמחיר, לבדוק האם המוצר המבוקש נמצא במלאי והיכן, ובסופו של תהליך לבחור בין משלוח המוצר לביתם עוד באותו היום או באיסוף עצמי.

 

במחסני חשמל מציינים כי מחיר המוצרים באתר יהיה זהה לחלוטין לסניפים והם יתעדכנו מספר פעמים ביום בהתאמה. מי שבכל זאת ירצה לנהל מו"מ על המחירים יוכל לעשות זאת דרך הצעות המכר שיופיעו בקטגוריות "החל מ". שם יוכל הלקוח להשאיר הצעת מחיר למוצר מסוים ואת פרטיו, נציג החברה יחזור אליו לטלפון בשעה שנקבעה והשניים ינהלו מו"מ בדיוק כפי שמתקיים בסניף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים