שתף קטע נבחר

פיצה האט סירבה לעשות משלוח לביה"ח לבריאות נפש

ד"ר אשר העובד בבית החולים לבריאות הנפש בנס ציונה הזמין משלוח פיצה באינטרנט ולאחר מכן התבשר כי הרשת לא תבצע משלוח למקום עבודתו בטענה שבעבר היו הזמנות סרק רבות למקום. ד"ר אשר לא ויתר וניסה לשכנע את מנהלת הסניף ללא הצלחה. מפיצה האט נמסר: "מדובר באי הבנה, אנו מתנצלים בפני הלקוח"

אין כמו פיצה טובה בימי החורף הגשומים: ד"ר אשר (השם המלא שמור במערכת - ק.י.) העובד בבית חולים לבריאות הנפש בנס ציונה ביצע הזמנה של פיצה האט דרך האינטרנט. כמה דקות לאחר מכן חזר אליו נציג שהודיע לו כי הם לא עושים משלוחים למקום עבודתו. כששאל מדוע, נתקל בתשובה מוזרה ושרירותית. ומה הייתה תגובת פיצה האט?

 

שיימינג מוצדק? הזמין פפרוני - והתלונן שזה לא טבעוני

זהירות שיימינג: הפיצה שתעלה 100 אלף שקל

 

יש לכם תלונה? כתבו לנו

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

ד"ר אשר סיפר ל-ynet על המקרה: "הייתי בתורנות בבית החולים ורציתי פיצה, מאחר ואני שומר כשרות הזמנתי מפיצה האט בנס ציונה כי אני יודע שזהו סניף כשר. את ההזמנה ביצעתי באינטרנט וכמה דקות לאחר מכן התקשר אליי נציג והודיע לי שהם לא עושים משלוחים לבית החולים בו אני עובד בהוראות מנהלת הסניף, כששאלתי מדוע ענה הנציג שהרבה פעמים יש הזמנות סרק שבסוף מתגלות כשקריות ואז הם נאלצים לספוג את המחיר.

 

ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף ותוך כמה דקות היא חזרה אליי והסבירה כי כבר שנתיים וחצי לא עושים משלוחים למקום בו אני עובד, הסברתי לה כי תשובתה תמוהה בעיניי מאחר וכבר ביצעתי מספר פעמים הזמנות ומעולם לא נתקלתי בבעיה כזו. היא מצידה טענה שבכל אופן זו ההוראה ולא יתבצע שום משלוח. המשכתי להתעקש ושאלתי אותה האם יש לה נתונים על הזמנות סרק וביטולים שעליהן היא מדברת והיא מצידה ענתה שאין לה תשובה".

 

עוד מוסיף ד"ר אשר: "הסברתי למנהלת כי לחולים המאושפזים במצב קשה אין גישה לטלפון, בנוסף רציתי לשלם בכרטיס אשראי כך שלא הבנתי איפה הבעיה והיא מצידה הסבירה לי שאפשר גם לבטל הזמנות באשראי. הצעתי גם שנשלח רשימת רופאים מסודרת העובדת בבית החולים כולל מספרי תעודת זהות על מנת למנוע אי נעימויות כאלו בעתיד. בסופו של דבר המנהלת אישרה לי באופן חד פעמי לבצע את ההזמנה, אך סרבתי והסברתי לה כי אם הם בוחרים לא לתת שירות לכולם באופן גורף - אז איני מעוניין בשירותם.

 

למחרת בתאריך 11 לנובמבר שלחתי את התלונה במייל לשירות הלקוחות של פיצה האט ועד היום אני מחכה לתשובתם. חשוב לי לציין כי גם למטופלים מגיע שירות כמו כל אדם אחר וכמו כל בית חולים אחר אשר מבקש להזמין אוכל".

 


 

*בתחתית המייל נכתב: לקוח יקר! תודה שפנית אלינו ניצור איתך קשר במהלך 7 ימי עבודה הקרובים, להמשך הטיפול בפנייה תודה, מחלקת שירות לקוחות פיצה האט

 

 

מרשת פיצה האט נמסר בתגובה: "בעקבות ריבוי הזמנות סרק מבית החולים לבריאות הנפש בנס ציונה, החליטה רשת פיצה האט לבנות תהליך זיהוי מפורט טלפוני במטרה לאמת הזמנות אמיתיות. בהתייחס למקרה הספציפי, מדובר באי הבנה של הטלפנית שענתה לשיחה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוח ומטפלים בתלונתו באופן מיידי".

 

בעקבות פניית מערכת ynet לפיצה האט נתקבלה הודעה כי המקרה טופל ויחדשו הזמנות לבית החולים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים