שתף קטע נבחר

בקבוקי מים מעוצבים במהדורה המוגבלת לשנת 2016

מזה תשע שנים מותג המים evian (אויאן) משתף פעולה עם מעצבי האופנה הגדולים בעולם ביצירת בקבוק מהדורה מוגבלת לשנה החדשה. כל שיתוף פעולה כזה הוא חגיגה מחודשת והזדמנות לפירוש מחודש לרוח של evian.

 

בשנת 2016 העיצוב של אלכסנדר וונג מאופיין בשני בקבוקים מנוגדים זה לזה עליהם טבוע הברקוד המפורסם המייחד את המותג שלו, האחד בשחור ואילו השני בלבן. משחק הקווים על גבי הבקבוק והגרפיקה הנקייה מייצגים את טוהר המים של evian.

 

אלכסנדר וונג הינו אחד מהמעצבים החמים בתעשיית האופנה בימים אלו והמלך הבלתי מעורער של האופנה האורבנית. וונג נבחר לשתף פעולה עם evian בשל הקו העיצובי המוכר שלו שהינו בעל מוניטין עולמי, כך שצרכנים מכל העולם יוכלו להתחבר אליו. הגישה המינימליסטית והאדריכלית שהוא מביא ליצירותיו מייצגת את הטוהר של evian במובן הכי ניו יורקי שיש.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

הגישה של וונג לאופנה שידרה מאז ומעולם נראות "פשוטה" המתמקדת בפריטים שאנשים יוכלו ללבוש מידי יום, וונג משדרג אותם ומעניק להם פרספקטיבה שונה. השימוש בקווים ליניארים חזקים לעיצוב הבקבוק נעשה בכדי לתת לבקבוקים האייקונים של evian את הנגיעה הייחודית המסמלת אותו.

 

בעיצוב הבקבוק ביקש וונג ליצור קווים אדריכליים נקיים המציגים פשטות וטוהר ובמקביל מייצרים אינטרקציה עם השתקפות המים והדינמיות שלהם. לוגו הברקוד שבא לידי ביטוי בקולקציות של וונג, מהווה גם "גימיק" מושכל לרעיון העומד בבסיס מיתוג באשר הוא, ברקוד הוא סוג של דרך לזיהוי ובעיצוב הבקבוק מתקבל לוגו ברקוד היברידי, כשהקווים נותנים תחושה שהלוגו "זולג" כלפי מטה.

 

בחירתו של וונג לעצב שני בקבוקים הינה תולדה של עבודתו עם ניגודיות ומיזוג בין קווים. בקולקציות שלו ישנו משחק של דואליות בין מעודן ל"פגום", קלאסי במפנה מודרני, גברי לצד נשי, פרובוקטיבי שמוכנס לצנוע. הדואליות לפי וונג, יוצרת חיכוך ומולידה מקום למשהו חדש להתפתח או מאפשרת לאנשים לראות זאת מנקודת מבט שונה. את האינטרקציה שבניגודיות ביקש וונג להציג בעיצוב בקבוק בשחור ובקבוק בלבן.

 

59 שקל, להשיג את בקבוקי המהדורה המוגבלת במעדניות, מרכולים וחנויות יין נבחרות




 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים