שתף קטע נבחר

קלרינס: היסטוריה יוקרתית

מותג הטיפוח היוקרתי קלרינס מציין 60 שנים של עשייה וזו סיבה מספיק טובה לחזור קצת בזמן ולראות מאיפה הכל התחיל

CLARINS – היסטוריה על רגל אחת

 

 

ב -15 במרץ 1954, ז'אק קורטין- קלרינס מייסד את המותג קלרינס.  את השם קלרינס הוא לקח מדמות אותה שיחק בבית ספר בשם קלרינס.

 

הצבעוניות של הלוגו באדום לבן הגיעה בעקבות שלט של "אין כניסה" שנשקף מחלון המשרד הראשון של קורטן קלרינס ושמשך את תשומת ליבו. הוא חיפש צבע שימשוך תשומת לב ולכן דבק בצבע האדום. הלבן הגיע מתוך הרצון לשיוך לעולם הרפואה המוקפד, הטהור והנקי.

 

באחד הרחובות השקטים של פריז הוא פותח מכון קטן בו פיזיותרפיסטים ומטפלי יופי מתאמנים בשיטת העיסוי החדשה והבלעדית שלו שחוללה מהפכה בטיפולי הגוף המסורתיים. ההצלחה המסחררת התפשטה מפה לאוזן ברחבי העולם וקיבלה שבחים במאמרים וכתבות בעיתונות העולמית. באותו מכון קטן, הרכיב ז'אק את הנוסחה הראשונה לשמן הטיפולי המפורסם והאגדי של קלרינס, שהפך במהירות למוצר הנמכר ביותר של המותג והיה לחלוץ המרכזי ביסודות הארומתרפיה המודרנית.

 (צילום :דיוויד מוריס) (צילום :דיוויד מוריס)
(צילום :דיוויד מוריס)

המכירות החלו להמריא ובשנת 1965, קלרינס פתחה יחידת ייצור ראשונה מחוץ לפריז. בשנת 1974 מצרף ז'אק קורטן קלרינס את בנו כריסטיאן וממנה אותו למנהל החטיבה הבינלאומית והדובר הרשמי של החברה. בשנה זו חתמה קלרינס על חוזה ההפצה הראשון שלה ברחבי העולם. במהרה, יצא המותג מאירופה, ובשנת 1980 הפך קלרינס למותג הטיפוח היוקרתי והמוביל בצרפת. בשנת 1981, נפתח הסניף הראשון בארצות הברית ומאז שנת 1990 ועד היום, קלרינס הינו בין המותגים הנחשקים באירופה בפרט וברחבי העולם בכלל.

 (צילום :דיוויד מוריס) (צילום :דיוויד מוריס)
(צילום :דיוויד מוריס)

אנציקלופדיה של קלרינס:

לכבוד חגיגות  -60 משיקה קלרינס אנציקלופדיה מפוארת המורכבת משלושה כרכים עטופים בבד מהודר, חתומים בכיתוב ולוגו מוזהבים. שני הכרכים הראשונים טומנים בתוכם אוצרות יקרי ערך, פריטי אספנות ליודעי דבר – שני המוצרים החלוציים שאיתם החלה קלרינס את דרכה בעולם הטיפוח אי שם לפני 60 שנה:

 

כרך ראשון מכיל את שמן הסחלב הכחול לפנים, אותו שמן מופלא שנשות פריס התאהבו בו מן הרגע הראשון שנחשף במלוא הדרו ע"י ז'אק קורטן קלרינס. השמן מהווה שנים שם נרדף לטיפול המושלם ביותר לעור חסר לחות ולעיכוב היווצרותם של קמטים וקמטוטים.

 

 (צילום :דיוויד מוריס) (צילום :דיוויד מוריס)
(צילום :דיוויד מוריס)
  

כרך שני מכיל את המוצר המשלים לו, המוצר שמוביל את הטיפולים האקסקלוסיביים בכ 20 מרכזי ספא של קלרינס ברחבי העולם: שמן הטוניק האלוהי, המרכך ומזכך את עור הגוף והופך אותו באבחה אחת לטהור ענוג ומשיי.

 (צילום :דיוויד מוריס) (צילום :דיוויד מוריס)
(צילום :דיוויד מוריס)

שני המוצרים פותחו במיוחד לכבוד חגיגות ה 60, בייצור מיוחד וחד פעמי. יצוקים לתוך בקבוק מוזהב ויוקרתי, שכובים מוגנים מכל פגע בתוך מסגרת לבנה קשיחה, מלווים באינפורמציה מרתקת המגוללת את סיפורם. הכרך השלישי מכיל את הצופן הסודי ואת ליבתו ומהותו של המותג כולו: מדריך שלם ובו 60 הצמחים המובילים בתעשיית הטיפוח של קלרינס, ואלה שהפכו אותה לחלוצת היופי הטבעי כבר משנת 1954. בכל כפולת עמודים חבוי לו צילום מקצועי של צמח מסקרן אחר ולידו הסבר מפורט החושף את תרומתו לעולם היופי של קלרינס.

הקיט המיוחד של קלרינס לרגל חגיגות ה 60 שנה אינו מוצע למכירה.

 

לרגל חגיגות ה-60 מציעים בקלרינס את השמנים לגוף ולפנים במחיר מבצב של 159 שקל במקום 306.40 שקל.  

בנוסף, קלרינס משיקים את  Doctor, I want to be the Fariest of them all! - ספר השאלות והתשובות של ד"ר אוליביה קורטן קלרינס לרגל חגיגות ה 60 שנה למותג.

 (צילום :דיוויד מוריס) (צילום :דיוויד מוריס)
(צילום :דיוויד מוריס)

המותג הפריזאי המשפחתי, קלרינס, מציין השנה 60 שנות פעילות ועשייה למען נשים. ד"ר אוליביה קורטן קלרינס, מנכ"ל החברה, בנו של מייסד המותג ז'אק קורטן קלרינס ומי שאמון על כל ענייני הפיתוח והמחקר, חבר למאיירת הצרפתייה, סולדד ברבי המשמשת בין היתר כמאיירת הקבועה של מגזין ELLE פריס, מחברת ספרים, בלוגרית ומוכרת בעיקר בזכות איוריה ההומוריסטיים המבטאים בקריצה את שלל הקונפליקטים והדימויים העצמאיים היומיומיים הנפוצים בקרב נשים מערביות.

 

יחד איגדו השניים 60 שאלות ותשובות שהתקבלו לאורך השנים ע"י לקוחות, עיתונאיות ובלוגריות מכל העולם שעזרו לקלרינס להתפתח, להתייעל ולהפוך לחברה האהובה והמועדפת שהיא.

 

הספר מחולק לפרקים בנושא ניקיון העור, טיפוח החזה והמרפקים, טיפוח הבטן הישבן והרגליים (ואפילו פרק שלם המוקדש לכפות הרגליים עצמן). הספר שופע במגוון עצות מועילות בתחומי הטיפוח והנפש, שזור באיורים הומוריסטיים שמעלים חיוך על השפתיים.

 

הספר בתרגומו לאנגלית מוצע בשלב זה למכירה דרך האתר של קלרינס קנדה בכתובת http://www.clarins.ca/  ובהמשך יעלה גם באתרים נוספים. כל ההכנסות ממכירת הספר הולכות קודש לטובת עמותת ARTHRITIS (foundation – arthritis.org) העמותה הפרטית הגדולה בצרפת הפועלת לעידוד של יזום ומימון מחקרים סביב הנושא של דלקת מפרקים שגרונית (RA) הפוגעת בעיקר בנשים בגילאי 35 – 50. תכנים מתוך הספר זמינים גם באפליקציית Wellspa Clarins.

 (צילום :דיוויד מוריס) (צילום :דיוויד מוריס)
(צילום :דיוויד מוריס)


מתוך הספר:

• לחצי היום יום מגבירים את הפרשת הסבום ואת הופעת האדמומיות בעור. הרבה לפני כל קרם או סרום סגלי לעצמך טכניקות לשליטה עצמית: תשני כמו שצריך, תתאמני ותנשמי נשימות עמוקות וארוכות בכל פעם שאת מרגישה שהלחץ משתלט.

 

• אם אין לך זמן או חשק להתאמן פעם ביום, אמצי שיטות פשוטות שיסייעו לך לשמור על המוצקות של אזור החזה: חייכי את החיוך הרחב ביותר שאת יכולה ושחררי. חיזרי על פעולה זו 15 פעמים ברציפות. החיוך המוגזם הזה מפעיל את שריריי הפלטיסמה של אזור הצוואר ומותח את רקמות העור שמחברות אותו עם אזור החזה.

 

• נכון ולא נכון בתכשירי טיפוח ללילה: בלילה צריך להשתמש בשכבה עבה יותר של קרם. לא נכון. העור צורך בדיוק את הכמות שהוא זקוק לה. נגבי את העודפים או שתמרחי אותם על כפות הידיים והזרועות.

   

סדרת קלרינס מן, סדרת הטיפוח לגברים של המותג, היא סדרת הטיפוח לגברים הנמכרת ביותר בעולם.

 

סדרת הלחויות המבוקשת של קלרינס, הידרה קווינץ', מכילה תמצית מעץ הקטפרי הגדל במדגסקר. על כל עץ שנגדע לטובת פיתוח המוצרים, נוטעת קלרינס עץ חדש במקומו.

 

קלרינס מעולם לא ערכו ניסויים על בע"ח. יתרה מכך, החברה הקימה חווה של פרפרים וציפורים מחוץ לפריס, במקום שרמת זיהום האוויר נמוכה, כך שיוכלו להמשיך לחיות.

 

כל 30 שניות נמכר בעולם דאבל סרום, וכל 7 שניות נמכר מוצר מסדרת אקסטרה פירמינג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום :דיוויד מוריס
שמנים לגוף ולפנים של קלרינס
צילום :דיוויד מוריס
מומלצים