שתף קטע נבחר

הכירו את ג'יני, המותג החדש של פלאפון

חברת פלאפון השיקה את המותג הפרטי שלה למכשירי סמארטפון, ג'יני. בשלב הראשון הושקו שני דגמים. המחיר, החל מ-999 שקלים

פלאפון, מפעילת הסלולר השלישית בגודלה בישראל, השיקה הבוקר (יום ב') מהלך מעניין בו היא החלה למכור מכשירי מותג פרטי העונה לשם GINI. המכשירים המיוצרים במיוחד עבור פלאפון באחד מהמפעלים הגדולים בסין, המייצר בין 60-80 מיליון מכשירים בשנה עבור חברות רבות.

 

 

בשלב הראשון יושקו שני דגמים, הראשון N6 שמציע מפרט על גבול הפרימיום עם מעבד 8 ליבות, מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית FHD, מצלמה באיכות 13MPביחד עם מצלמה קדמית באיכות של 8MP וכל זה נכנס במכשיר בעובי של 5.5 מ"מ, המכשיר הדק ביותר בישראל. ה-N6 ימכר במחיר של 1499 שקלים.

 

הדגם השני נקרא W5 והוא מגיע עם מעבד 8 ליבות איטי יותר מאשר ה-N6, המסך הוא בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD וזכרון RAM של 2GB. למכשיר זה יש חריץ הרחבה לכרטיס זכרון מסוג מיקרו SD והוא מצויד במצלמה אחורית של 13MP וקדמית של 5MP. ה-W5 ימכר במחיר של 999 שקלים.  

GINI - החדש של פלאפון (צילום: יח"צ) (צילום: יח
GINI - החדש של פלאפון(צילום: יח"צ)
 

 

פלאפון החליטה להעשיר את חוויית הקניה של המכשירים עם שני שירותים די חריגים בנוף הסמארטפונים בישראל כשהראשון הוא אחריות לכל החיים על המכשיר והשני הוא שירותי ענן ללא הגבלה. החבילה הזו מוערכת בשווי של כ-300 שקלים והיא ניתנת חינם לכל מי שירכוש את אחד המכשירים של המותג ג'יני ורק אם הוא לקוח חברת פלאפון.

 

 (צילום: יוני רייף) (צילום: יוני רייף)
(צילום: יוני רייף)
 

 

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום "שוק הסלולר נמצא בנקודת מפנה, אחרי שהסלולר הפך בשנים האחרונות למוצר צריכה עם דגש על מחיר. המחיר ימשיך לשחק מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטות של הלקוח, אבל הלקוח מצפה ליותר ואנחנו נמשיך וניתן יותר. לפלאפון יכולה להיות רק אסטרטגיה אחת – להיות חברת הסלולר הטובה בישראל שמספקת ללקוחות את התמורה הטובה ביותר עבורם".

 

"פלאפון היא חברה שנותנת ערך, בין אם במהירות, בין אם בחדשנות ובין אם בסל שירותים רלוונטי. בשנים האחרונות פלאפון שמה דגש על מהירות, מהלך שהוכיח את עצמו. כיום כולם מבינים שמהירות היא פרמטר קריטי בבחירת ספק הסלולר. היום אנו יוצאים במהלך ראשון מסוגו בסלולר, ומשיקים מותג סמארטפונים פרטי לראשונה בענף. היתרון שלנו שאנו מגיעים לראשונה לא רק עם מכשיר מנצח ומחיר מנצח אלא גם עם מעטפת שלמה, שרק אנחנו מסוגלים לתת. אנו גם היחידים שלוקחים אחריות בכל שרשרת הערך - משלב בחירת המוצר וגם אחרי ההשקה מלווים את הלקוח. מהפכות נבנות לאט בשורה של מהלכים, וזהו מהלך ראשון בסדרת מהלכים". אמר גוראון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
ג'יני סמארטפון פלאפון
צילום: יח"צ
מומלצים