שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לקסוס GS מחודשת בישראל: מ-329 אלף שקל
    מכונית הסאלון היוקרתית של לקסוס נוחתת בישראל עם עיצוב מעודכן ובגרסאות כלאיים בלבד. המחיר - החל מ-329 אלף שקל

    לקסוס משיקה בישראל את מתיחת הפנים של ה-GS, מכונית הסאלון של המותג. המכונית עברה עדכונים קוסמטיים עם חרטום אגרסיבי יותר, ותוצע כעת במחיר של החל מ-329 אלף שקל, ובגרסאות כלאיים בלבד - GS 300h ו-GS 450h. 

     

     

    דגם ה-300 מציע מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר ו-181 כ"ס, לצידו מנוע חשמלי עם 141 כ"ס. הספק המערכת הכולל עומד על 223 כ"ס, הרכב מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.0 שניות ולמהירות מרבית של 190 קמ"ש, ותצרוכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על 22.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה (20.4 ברמת האבזור הגבוהה).

     

    דגם ה-450 מציע מנוע בנזין עם שישה צילינדרים ונפח של 3.5 ליטר, המספק 296 כ"ס. מצטרף אליו מנוע חשמלי עם 200 כ"ס, ויחד הם מספקים 345 כ"ס, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק כאן - 16.2 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

     

     

    גרסת הבסיס תשווק בשתי רמות אבזור: לקשרי, הכוללת 10 כריות אוויר, בקרת יציבות, מושב נהג חשמלי וכיוון הגה חשמלי עם זכרונות, חימום וקירור למושבים, ריפודי עור, מערכת מולטימדיה עם מסך "8 ו-12 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, מראה מרכזית נגד סינוור וחיישני חנייה אחוריים בהתקנה מקומית.

     

     

    בתמורה ל-354 אלף שקל, תקבלו את גרסת הפרימיום, שמוסיפה חלון גג, חיישני חנייה היקפיים וחבילת בטיחות מרשימה - בקרת שיוט אדפטיבית ששומרת מרחק מהרכב מלפנים, התראת סטייה מנתיב, אורות גבוהים אדפטיביים נגד סינוור ובלימת חירום אוטונומית עם זיהוי מכוניות והולכי רגל.

     

    את ה-GS 450h ניתן להזמין ברמת האבזור פרימיום (445 אלף שקל), וברמה גבוהה יותר המכונה פרימיום היי. זו עולה 470 אלף שקל, ומוסיפה חישוקי "18 עם צמיגים רחבים (235/45 לעומת 225/50-17 בדגמי הבסיס). יש לה גם מתלים מתכווננים, תא מטען נפתח חשמלית ומערכות בטיחות נוספות - התראת שטח מת והתראת רכב חוצה בנסיעה לאחור.

     

     

    רמת אבזור שלישית, F-ספורט, עולה 510 אלף שקל וכוללת עיצוב אגרסיבי יותר למרכב (בעיקר תודות לשינויים לסבכה ולפגושים), חישוקי "18 בעיצוב שונה, היגוי עם יחס העברה משתנה והיגוי גם לגלגלים האחוריים, מושבי ספורט ואורות המתכווננים בהתאם לכיוון הנסיעה.

     

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "לקסוס GS מחודשת בישראל: מ-329 אלף שקל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים