שתף קטע נבחר

סמנכ"ל וואווי: "בישראל לא צריך לחשוש ממוצרים סינים"

בראיון ל-ynet סיפר ויקטור וונג כי הצרכנים בישראל פתוחים יותר לקבל מוצר חדש. עם זאת הוא אומר, "בישראל צריכים להכיר אותנו יותר"

וואווי ביססה את עצמה במקום הרביעי בישראל עם כ-9% מנתח שוק הטלפונים הניידים ובענקית הטכנולוגיה מסין מקווים להגיע לנתון דו ספרתי בקרוב.

 

ויקטור וונג, סמנכ"ל בוואווי האחראי על אזור אירופה והמזרח התיכון, אמר בראיון ל-ynet כי השוק הישראלי חשוב מאוד עבור החברה הסינית. "האנשים בישראל מצפים למוצר איכותי", הוא אמר. וונג משווה בין צרכנים באירופה לצרכנים בישראל. "יש הבדל קטן שבשוק הישראלים האנשים יותר פתוחים לקבל מוצר חדש", הוא אומר. "הם מאוד שמחים למצוא טכנולוגיה חדשה. באירופה לא קל לשנות את הרגלי הצריכה".

 

ויקטור וונג (צילום: וואווי)
ויקטור וונג(צילום: וואווי)

 

לישראלים רבים יש לא מעט חששות ממוצרים סינים. "לישראלים אין מה לחשוש ממוצרים סינים", מרגיע וונג. "בישראל צריכים להכיר אותנו יותר טוב ואז נוכל להתקרב יותר".

 

 

וואווי הסינית בתחילת החודש בתערוכת IFA 2016 את הסמרטפונים הראשונים בסדרת NOVA החדשה. בחברה אמרו כי כל אחד מהמאפיינים של ה-Huawei nova וה-Huawei nova plus נועדו לתמוך בסגנון החיים הדינמי של הצרכנים. המחירים יהיו בין 399 אירו למכשיר הרגיל לבין 429 אירו למכשיר הפלוס. בנוסף וואווי השיקה גם גרסה חדשה לטאבלט MediaPad M3 והכריזה על אפשרויות צבע חדשות לסמרטפון Huawei P9 עטור הפרסים.

 

במהלך החודש הבא תשיק וואווי בישראל את ה P9 PLUS ואת ה-P9 LITE. ה -P9, שהושק בישראל בחודש מאי נוצר בשיתוף יצרנית

המצלמות Leica וזהו הסמארטפון הראשון בעולם בעל עדשות מצלמה מקצועיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים