שתף קטע נבחר

פייסבוק מגישה: ניתן להזמין אוכל דרך הדף של העסק

בעלי עסקים ברשת יוכלו לתקשר ביתר קלות עם לקוחות פוטנציאלים כדוגמת בעלי מסעדות שמחוברים לשירותי שליחויות מסוימים יוכלו להציע הזמנת אוכל הישר מדף הפייסבוק שלהם. השירות בינתיים יהיה פעיל רק בארצות-הברית

רוצים להזמין פיצה, לשריין תור במספרה או לקנות כרטיסים למשחק הכדורגל של הקבוצה האהובה אליכם? פייסבוק הכריזה היום (ד') על אפשרות חדשה, לפיה ניתן יהיה להזמין אוכל ממסעדות או כרטיסים למופעים - מדפי הפייסבוק של בתי העסק. רוצים להזמין עכשיו? חכו! השירות יהיה זמין בינתיים רק בארצות-הברית.

 

בהודעת פייסבוק, שפורסמה אחר-הצהריים, הסבירו מדוע הוסיפו את האפשרויות החדשות. "כיום כשאנשים מחפשים מקום חדש לטייל אליו, מספרה חדשה ומומלצת או מקום טוב לאכול בו, הם פונים לחברים שלהם, למשפחה ולקבוצות שהם מכירים ורשומים אליהן בפייסבוק", נכתב בהודעה. "הפיצ'ר החדש יעזור לנו לקבל את ההמלצות הללו בצורה טובה ויעילה יותר. כאשר נעלה פוסט חדש בפייסבוק שבו אנחנו מבקשים המלצות בכל מיני תחומים, נוכל להפעיל את אופציית 'קבל המלצות' החדשה וכאשר נפעיל את זה, כל מי שיבחר להגיב על הפוסט יוכל להמליץ על פתרון אחד או יותר למה שביקשנו וכך נקבל בצורה מרוכזת את כל ההמלצות, ממופות, מסודרות ושמורות במקום אחד ובצורה כזו שמאוד קל לעבד את הנתונים ולהחליט על ההמלצה הטובה ביותר".

 

 
גם הפיצ'ר של אירועים שופר משמעותית וכעת ריכוז הנתונים לגבי אירועים שקשורים בתחומי העניין שלנו, או אירועים שקשורים לחברים שלנו בפייסבוק או לחילופין, אירועים דומים שהתעניינו בהם בעבר והם פופולאריים במיוחד, יגיעו אלינו ביתר קלות וימצאו אותנו בהקשר הרבה יותר חזק ומדויק מאשר בעבר. כך לפחות מבטיחים בפייסבוק.

 

בתחום אינטראקציה עם בעלי עסקים, אמרו בפייסבוק, כי בעלי עסקים ברשת יוכלו לתקשר ביתר קלות עם לקוחות פוטנציאלים כדוגמת בעלי מסעדות שמחוברים לשירותי שליחויות מסוימים יוכלו להציע הזמנת אוכל הישר מדף הפייסבוק שלהם לנוחיות הגולש. בנוסף ניתן יהיה להזמין תור או פגישה עם בעל עסק, דוגמת מכון כושר, ספא או אפילו מספרה - כך שנוכל להתרשם מכל מה שיש לעסק להציע ובו זמנית באותו מקום לקבוע כבר את התור לנותן השירות. האישור להזמנה יינתן דרך המסנג'ר.

 

בעלי עסקים מסוימים שיבחרו, יוכלו להוסיף לדף הפייסבוק שלהם לחצן "קבל הצעת מחיר" אשר יאפשר ללקוח בקלות וביעילות לקבל הצעת מחיר על מוצר או שירות ספציפי שנותן השירות מספק.

 


 

גם בתי קולנוע, תיאטראות ואולמות מופעים יוכלו להציג בדף הפייסבוק שלהם מערכת יעילה ומהירה להזמנת כרטיסים למופע או להצגה. גם האופציה הזו תתנהל באמצעות שיתוף פעולה עם משרדי כרטיסים מסוימים בארה"ב כמו טיקט-מאסטר ואיוונטברייט המוכרים. לאירועים ספציפיים תינתן האפשרות להזמין כרטיס ישירות מדף האירוע.

 

הפיצ'רים החדשים יחלו לפעול החל מהיום, בינתיים בארצות הברית בלבד, וזהו לדברי פייסבוק הצעד הראשון לקראת הפצה גלובלית של הפיצ'רים ושל כאלו נוספים שנמצאים עדיין במעבדות הפיתוח של החברה. "נציע מוצרים חדשים אשר יקלו על כולם לבצע משימות טוב יותר, לקבל החלטות בטוחות יותר ולתקשר ישירות עם בעלי עסקים בזמן ובמקום שנוחים לכם", הבטיחו בפייסבוק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
חידושים בפייסבוק
צילום: Shutterstock
מומלצים