שתף קטע נבחר
 

חדשות דו-גלגלי: קטנועים לימאהה וקימקו, אופנוע לב.מ.וו

ימאהה מגדילה את ה-Xmax 250 המצליח, קימקו מכוונת גבוה מתמיד עם ה-AK550 וב.מ.וו תוקפת את השוק האמריקאי עם K1600

 

ב.מ.וו K 1600 B: האופנוע אדיר המידות של היצרנית הבווארית נולד אמנם בגרמניה, אבל מכוון לגמרי לארה"ב. את ההצגה הרישמית של הדגם הענק ערכה החברה ביבשת החדשה, תוך שימוש במילים מחייבות כמו חופש, תיור במרחבים אדירים ואוטוסטרדות אין-סופיות. את משימות התיור המאוד אמריקאיות האלו, אמור לעשות ה-K 1600 B בעזרת מנוע שישה צילינדרים בשורה המפיק 160 כ"ס. יש גם משקף מקוצר (מתכוונן חשמלית לגובה), מיתלים חצי-אקטיביים, הילוך אחורי (חשמלי) וכנף אחורית שמתרוממת במטרה להקל על החלפות גלגל מזדמנות.

 

 

 

ימאהה XMAX 300: קבלו את האופנוע האמור להחליף את ה-XMAX 250 המוכר. ימאהה מכנים אותו הפעם גם "פרימיום", ודואגים בהתאם להקפיץ את העיצוב לכיוון האח הגדול במשפחה - ה-TMAX. ניתן למצוא כאן רשימת אבזור מכובדת למדי הכוללת בין היתר התנעה ללא מפתח, שקע USB, בקרת משיכה, שקע טעינה מתחת למושב ועוד. מנוע ה-292 סמ"ק החדש חזק יותר (27.6 כ"ס), ולפי ימאהה אמור להציע צריכת דלק משופרת וזיהום מופחתים. עוד שינויים אפשר למצוא בתחום השלדה, שם מקבל ה-XMAX 300 שני משולשי היגוי (במקום אחד בדגם הקודם) הלופתים את בקבוקי המזלג וצפויים להעניק קשיחות עדיפה ויכולת היגוי משופרת.

 

 

קימקו AK550: אחרי שלוש שנים של קדימונים ושמועות, חושפת קימקו את המקסי-סקוטר המדובר שלה. מבט על העיצוב והמפרט הטכני חושף את מטרתו הלגמרי מוצהרת - להדיח את ה-TMAX מכסאו כקטנוע העל המשמש כבר שנים כרף איכות והצלחה. המבנה מזכיר יותר אופנוע מאשר קטנוע, עם שלדת אלומיניום שבמרכזה המנוע (ולא כחלק מהזרוע האחורית), מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ שנאחז על-ידי שני משולשי היגוי וזרוע אחורית עם בולם ממוקם אופקית. יש גם מנוע חדש, טווין מקבילי בנפח 550 סמ"ק שמייצר 53 כ"ס.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים