שתף קטע נבחר

חברת הטיפוח JUVENA משיקה מגוון מוצרים חדשים

"כמו שאנחנו רגילים לאכול 3 פעמים ביום אנחנו צריכים לפחות פעם אחת ביום לשאול את השאלה מה העור שלנו צריך" - קרל טרול

חברת הטיפוח השוויצרית JUVENA מציגה את: מגוון מוצרים חדשים לטיפוח יומיומי של העור.

 

Juvena - השם בא מן הלטינית "juvenalis" - נעורים הוא גם חזון והבטחה. במשך יותר מ -60 שנה, צוות המדענים של JUVENA בחן ביסודיות את העור ואת תהליך הזדקנות העור. החברה ידועה במסורת וברוח חלוצית בפיתוח מחמיר של skincare אנטי-אייג'ינג. החברה שנוסדה 1954, משלבת את ערכי השוק והתפתחותו, כגון תקני איכות שויצריים גבוהים ושירות לקוחות מקצועי עם מחקר חדשני, מדעי. התוצאה מהפכנית בטיפוח העור האנטי אייג'ינג.

 

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה וחלקם ישווקו בעתיד הקרוב:

Juvelia Nutri-Restore - סדרת אנטי אייג'ינג בשילוב טכנולוגיות בלעדיות פורצות דרך ומרכיבים יוקרתיים המותירים את העור גמיש, רענן, קורן וצעיר. הסדרה עם תמציות צמחים יעילות התומכות בהתחדשות והחייאת העור ורכיבי לחות והזנה.






הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: קרם יום/לילה, תחליב לחות, קרם עיניים, סרום וקרם צוואר  

 

REGENERATING ANTI- WRINKLE CREAM - קרם ליום וללילה, מזין משקם ומחדש נגד קמטים לעור רגיל עד יבש.

מחיר 359 שקל ל-ml 50

 

REGENERATING ANTI-WRINKLE FLUID - תחליב מזין משקם ומחדש נגד קמטים לעור רגיל- מעיוד להילחם באובדן גמישות וסימני הזדקנות ליום וללילה.

מחיר 315 שקל ל- ml 50

 

REGENERATING ANTI-WRINKLE SERUM - סרום מזין משקם ומחדש נגד קמטים לכל סוגי העור. לשימוש יומיומי או כטיפול תקופתי.

מחיר 269 שקל ל- ml 30

 

REGENERATING ANTI- WRINKLE EYE CREAM - קרם עיניים מזין משקם ומחדש נגד קמטים. מפחית קמטים וקמטוטים ,מצמצם עיגולים כהים ונפיחויות .

מחיר 259 שקל ל- ml 15

 

REGENERATING ANTI- WRINKLE DECOLLETE CONCENTRATE - קרם מרוכז לצוואר ולמחשוף מזין משקם ומחדש נגד קמטים לכל סוגי העור.

מחיר 229 שקל ל- 75 ml

 

MIRACLE BEAUTY MASK - SUPERIOR ANTI AGE MASK - מסכת יופי אנטי אייג'ינג להאטת הזדקנות העור.

 

 

מסכת הפנים ממצקת את העור ונלחמת בסימני עייפות, מעניקה לעור לחות יוקרתית, מרככת ומזינה את העור לקבלת עור זוהר, חיוני, מוצק וגמיש. ריכוז גבוה של מרכיבים נוגדי גיל, המהווה סימביוזה של שתי טכנולוגיות מהפכניות המהוות בסיס ידידותי להתחדשות התאים. מחיר 419 שקל ל-75 מ"ל.

 

 

PURE CLEANSING- 2PHASE INSTANT EYE MAKE UP REMOVER 

מסיר איפור לעיניים דו פאזי המסיר כל סוגי האיפור מאזור העיניים, בשילוב טיפול וטיפוח העור, מתאים גם למרכיבי עדשות מגע ואינו מכיל אלכוהול.  

מחיר 219 שקל ל- ml 100

 

בנוסף, בסדרת ה- BODY CARE - דאודורנט נטול אלומיניום ואלכוהול וללא רכיבי צבע המגן על העור למשך 24 שעות. מחיר 39 שקל ל-50 מ"ל.

 

קוסמטיקה טרול נוסדה ע"י מומחה הקוסמטיקה קרל ג' טרול בשנת 1990. התשוקה של טרול לקוסמטיקה "הדביקה" את בנותיו ברברה סאנדר-טרול (השותפה אתו בחברה) ורנה טרול. החברה פעילה בלמעלה מ- 50 מדינות בהפצה סלקטיבית ונחשבת למותג הקוסמטיקה המוביל בעולם לעור רגיש.

 

החברה חרטה על דגלה לצאת מהקופסא עם השקות מוצריות, מחויבות ביחסיה עם השותפים, פתיחות וגמישות לשווקים השונים, תרגום הטרנדים החדשים לפיתוחים חדשניים בעולם הקוסמטיקה, מערכות יחסים ארוכות טווח אל מול השותפים ועוד.

 

קרל טרול הבעלים של חברת יובנה ()
קרל טרול הבעלים של חברת יובנה
 

 

ראיון בלעדי עם הבעלים קרל טרול

 

אין חברה משפחתית מתנהלת מול חברות שוק בין לאומיות גדולות והשינויים הגדולים המתנהלים כיום?

קרל טרול: "העיקר הוא לדעת את הדרך. צריך להכיר בצרכים של העולם, יש לנו עיניים ואוזניים  ואנחנו קשובים לצרכים הבינלאומיים. אם תסתכלי חמישים שנה אחורה החדשנות הגדולה לא הגיעה מחברות בינלאומיות גדולות אלה דווקא מהקטנות הפרטיות והמשפחתיות. החדשנות מגיעה מהבנה של המצב חדש והחידושים בהתאם, ובכל החידושים יש גם סיכונים". בנוסף אנחנו לא כל כך קטנים. אנחנו עובדים עם מעל ל-60 מדינות ומעל ל-35 שנה אז אנחנו מכירים את עולם העסקים כמובן".

 

"חברת יובנה נוסדה בשנת 1954 אך אני לקחתי את החברה בשנות השבעים. בשנות החמישים הייתי מנהל בחברת קוסמטיקה ובה פיתחנו במיוחד מוצרים לעור רגיש. האמריקאים קנו את החברה מאיתנו (חברת ג'ונסון את ג'ונסון) ואז החלטתי שעם הידע שלי אני יכול להתחיל מחדש".

 

החברה שמה דגש מיוחד על "עור רגיש"

"בעיות העור הרגיש הוא בעיה כלל עולמית. העור הבעייתי ביותר הוא העור החשוף לשמש ברוב ימות השנה. לדוגמא אוסטרליה או דרום אמריקה. אלו מדינות שחייבות להשתמש במשך כל השנה במוצרי הגנה מהגבוהים בעולם. גם ישראל כמדינה חמה חייבת להשתמש במוצרים ברמה הגבוה ביותר של ההגנה בכדי להישמר מנזקי מזג האוויר. ועל זה אנחנו מפתחים את המוצרים מתוך דגש על שמירת העור מהגורם החיצוני".

 

"במשך השנים פיתחנו מוצרים שיגנו על העור מפני נזקי מזג האוויר ולא מנזקי הגיל. לכן החלטנו לשלב את טיפוח העור גם מנזקי הגיל ולייצר סדרה שלמה שמטפלת באנטי אייג'ינג".

 

"הסדרה לא מדברת על טיפול של מהיום למחר אלה על שגרת טיפוח ארוכת טווח בכדי לשמר את העור בצורה הטובה והנכונה ביותר ולהפחית את נזקי המחר. יש לנו הרבה רעיונות פיתוח שהם בתהליכי עבודה שיראו אור בקרוב. העור צריך להחזיק מעמד לעוד מליוני שנים ואנחנו פה בכדי לשמור עליו".

 

ברברה שיט, הטניסאית האוסטרית הידועה היא הפנים החדשת והשגרירה הבלעדית של הסקין קר היוקרתי של יובנה. איך בחרתם אותה?

 

"ראשית ברברה היא חברה כל קודם, היא שחקנית טניס מצוינת שזכתה בהמון תחרויות בין לאומיות, היא יפה והיא מייצגת את מה החברה רוצה לשדר. בנוסף לפנים זו אישה הבטוחה בעצמה, האישה שרוב שעות היום נמצאת מחוץ לבית (ובמקרה שלה רוב שעות היום הם בחוץ במגרשים), חזקה, עוצמתית, יחסה לחיים והכריזמה שלה, היא יודעת בדיוק מה הגוף שלה צריך והיא האישה הנכונה להיות שגרירת המותג שלנו ואני מקווה לאורך זמן".

 

איזו עצה יש לך לנשים?

"צריך ללמד את האנשים בכל העולם שהם צריכים לשמור על עצמם ומה שהם צריכים להבין זה "כמו שאנחנו רגילים לאכול 3 פעמים ביום אנחנו צריכים לפחות פעם אחת ביום לשאול את השאלה מה העור שלנו צריך ולהיות קשובים אליו. זוהי כל התורה שבעל פה וזו הירושה הגדולה ביותר שיש לנו".  

 

חברת הטיפוח השווצרית יובנה משווקת ע"י חברת לילית קוסמטיקה.

 

קוסמטיקה טירול מגלגלת 70 מיליון שקל ואוחזת במותג השוויצרי יובנה , המשווק בישראל, ובמותגים המובילים דקלר'ה ומרליס מולר (Marlies Möller מותג טיפוח שיער).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים