שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פורד אדג' דור שני (2016-2017)
    הדור החדש של האדג' הוא הראשון שגם משווק באירופה, מה שחייב שיפור משמעותי בהתנהגות הכביש ובאיכות. דו"ח רכישת רכב משומש

    קבוצה: רכבי פנאי-שטח

    דגמים: 5 דלתות, 5 מקומות ישיבה.

    טווח מחירים: מ-196 אלף שקל ל-2.0 ליטר טורבו בסיסי מ-2016 ועד 315 אלף שקל ל-3.5 ליטר הנעה כפולה מאובזר מ-2017 (מחירון לוי יצחק)

     

     (ניר בן זקן)
    (ניר בן זקן)

     

    תעודת זהות: הדור החדש של האדג' הוא הראשון שגם משווק באירופה, מה שחייב שיפור משמעותי בהתנהגות הכביש ובאיכות.

    פרטים טכניים: מנועי בנזין,

    2.0 ליטר טורבו 245 כ"ס ו-3.5 ליטר ללא טורבו, 285 כ"ס. גיר 6 הילוכים אוטומטי לשניהם. הנעה קדמית במנוע הקטן, כפולה בגדול.

    זיהום אוויר: קבוצת זיהום 15 מ-15. לא ממש הצליחו לעשות אותו אירופי.

    שמירת ערך: ירידה של 25% בשנה הראשונה, גבוהה יחסית עבור כביש-שטח כיום. אובדן הערך יתמתן בהמשך, סחירות טובה כמשומש

    מה לבדוק לפני שקונים: את הצרכים שלכם. אם אתם מתכוונים באמת לטייל בשטח, יש אופציות עדיפות.

    למי הוא מתאים: למי שרוצה לנסוע בכביש-שטח מפואר ופחות לתקוע אצבע בעין של השכנים, העובדים או הלקוחות.

    למה כן: עיצוב יוקרתי ובולט, תא נוסעים מרווח, וגם מאובזר מאוד ברוב הגרסאות. ביצועים טובים, נוחות נסיעה מוצלחת. זול מאאודי Q5 וב.מ.וו X3.

    למה לא: גמלוני יותר מהגרמנים בכביש, ותא הנוסעים שלו פחות מפואר. יכולת שטח מוגבלת מאוד גם ב-4x4 ויש מי שיתקשה לשלם 300 אלף שקל עבור רכב עם סמל שיש על פיאסטה ופוקוס.

    למחפשי מציאות: יונדאי סנטה פה וקיה סורנטו מציעים שורת מושבים נוספת ויכולת שטח עדיפה, בקטגוריית רכבי ה-4x4 המפוארים של יצרנים עממיים. ולמי שמחפש שהשכנים גם יבינו כמה הוא שילם על הרכב, X3 פחות מפואר אבל יותר ספורטיבי ועדיף בשטח.

    השורה התחתונה: דירקטורים יקרים, לרגל המצב גם אני המנכ"ל תורם את חלקי להידוק החגורה, והנה, קניתי פורד. צנוע אני.

    ציון: 4 כוכבים

     

    הכתבה התפרסמה ב"ידיעות אחרונות"

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "פורד אדג' דור שני (2016-2017)"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים