שתף קטע נבחר
 

הכירו את datorama

סטארטאפ השבוע שלנו הוא datorama, מנוע האינטגרציה הראשון לתחום השיווק. הישראלים שמאחורי הראיון עונים על השאלון שלנו

datorama

מנוע האינטגרציה הראשון לתחום השיווק בארגונים עבור משווקים, סוכנויות פרסום, חברות טכנולוגיה ואתרים. פלטפורמת ה SaaS שפיתחה החברה נותנת למחלקות השיווק את היכולת לחבר את כל מקורות המידע, רבים או מעטים כאחד, לכדי מקור אמת אחד המאפשר ניתוח, דיווח וקבלת החלטות יעילים וטובים יותר.

 

תעודת זהות:

מייסדים: קתרין ריבנט, אפי כהן, רן שריג

 

שנת הקמה:2012

 

שנות עבודה בניו יורק: 4.5 שנים, מיום ההקמה

 

הרעיון מאחורי הסטארטאפ:

datorama הוא מנוע האינטגרציה הראשון לתחום השיווק בארגונים עבור משווקים, סוכנויות פרסום, חברות טכנולוגיה ואתרים. פלטפורמת ה-SaaS שפיתחה החברה נותנת למחלקות השיווק את היכולת לחבר את כל מקורות המידע לכדי מקור אמת אחד המאפשר ניתוח, דיווח וקבלת החלטות יעילים וטובים יותר.

המערכת פותרת את אחת הבעיות הכואבות ביותר איתן מתמודדים משווקים - אינטגרציה מהירה של כל המידע המגיע ממערכות רבות ושונות במחלקות השיווק והפרסום. המערכת מאפשרת חיבור אוטומטי של המספר ההולך וגדל של ערוצי השיווק, הדיגיטליים והמסורתיים, מערכות ה-CRM, המכירות ומידע מכל מקור אחר שהארגון עובד איתו. דאטורמה עוזרת לארגונים, סוכנויות פרסום, אתרים וחברות טכנולוגיה מכל הגדלים לייצר מקור אחד ומרכזי של מידע, עם היכולת לנסות ולמדוד אסרטגיות שיווק חדשות - שתיים מהיכולות החשובות ביותר עבור משווקים.

 

איך נולד הרעיון?

עבדנו כולנו עם מפרסמים ומשרדי פרסום במשך שנים – תמיד היה נראה לנו מוזר שהם לא מסוגלים לחבר את כל המידע ולהבין בצורה ברורה מה עובד ומה לא עובד. חשבנו שהמגבלה שלהם היא טכנולוגית – ממש קשה לחבר כל כך הרבה מקורות מידע מכל כך הרבה ערוצים למקום אחד. החלטנו לפתח מערכת שתפתור את זה בצורה פשוטה.

 

רן שריג. ממקימי datorama  ()
רן שריג. ממקימי datorama

 

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

הצעד הראשון מעבר לרעיון זה להבין אם יש דרישה. אם לקוחות מוכנים לשלם על פתרון כזה זה סימן טוב. ואז, צריך להבין שהולכים לתקופה קשה, בלי משכורת והמון חוסר וודאות. הצעד של לעזוב משרה טובה עם משכורת טובה הוא צעד קשה. אנחנו מאמינים שהדרך חייבת לעבור במחויבות מלאה לרעיון. אי אפשר לעשו את זה בחלקיות משרה, חייבים להיות לגמרי בפנים. הצעד הראשון שעשינו מעבר להקמת החברה הוא להשיג לקוח עוד לפני שהיה לנו פתרון טכנולוגי. הסכמנו שנפתור להם את הבעיה ונלמד תוך כדי. זאת היתה החלטה מעולה מכיוון שבנינו את המוצר מתוך הבנה אמיתית של איך הוא צריך לעבוד אצל לקוח.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

ניו יורק היא בירת עולם המדיה העולמית ולכן הנוכחות שלנו בעיר היתה מיום הקמת החברה.

 

אפי כהן. ממקימי datorama  ()
אפי כהן. ממקימי datorama

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

נקודת המפנה היא לא נקודה אחת אלא תקופה. נוצר באזז בקרב הלקוחות הפוטנציאליים והכרה שמה שבנינו הוא פתרון יחודי בשוק. פתאום לקוחות התחילו להתקשר ואנשים שעבדו איתנו בעבר בתור לקוח שלחו אלינו חברים שלהם לקנות.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

היו לנו המון טעויות. אנשים שהיינו צריכים לגייס ולא גייסנו, אנשים שגייסנו ולא היינו צריכים לגייס. כל יום עושים טעויות חדשות, החלק החשוב הוא לתקן מהר, זה קריטי בחברה קטנה ללא הרבה משאבים.

 

משרדי datorama בניו יורק ()
משרדי datorama בניו יורק

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

עבורנו היה ברור שזה מיד עם הקמת החברה. השוק הוא פה ואנחנו לא חושבים שאפשר לעשות את ה בשלט רחוק.

 

מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

50 מיליון דולר.

 

מחפשים עובדים?

אנחנו בצמיחה אדירה ותמיד מחפשים עובדים מוכשרים שרוצים להיות חלק מהמסע המאתגר שלנו.

את המשרות הפתוחות שלנו בכל העולם ניתן למצוא כאן:

http://datorama.com/join-us/

 

 

מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY

 

 WWW.IsraeliMappedinNY.com   

 


פורסם לראשונה 31/03/2017 14:21

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים