שתף קטע נבחר

נסגר הסטארטאפ להזמנת טכנאי סלולר באפליקציה

השירות של מובילאב זכה לפופולריות, אך לפי הערכה הוא לא צמח בקצב מהיר מספיק כדי להשיג את המימון הנדרש להמשך הפעילות

הסטארטאפ הישראלי "מובילאב" (Mobilab), שפיתח שירות להזמנת טכנאי סלולר עד הבית באמצעות אפליקציה, נסגר לאחרונה והפסיק את השירות.

 

החברה, שהוקמה בשנה שעברה, אפשרה להזמין בלחיצת כפתור טכנאי לתיקון הסלולרי שיגיע עד אליכם, דרך האתר או האפליקציה. המשתמש בוחר מכשיר ותקלה, מקבל מחיר - והמערכת מאתרת עבורו טכנאי לפי האזור, סוג התקלה וזמינות החלפים. הטכנאי מגיע, מבצע את התיקון והתשלום מתבצע בסיום התיקון דרך כרטיס אשראי.

 

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

השירות זכה לתהודה רבה מפני שהציע לאנשים מחירים אטרקטיביים ושירות נוח ומהיר לתיקון תקלות בטלפונים הניידים שלהם.

 

בנובמבר 2016 מסרה החברה כי היא מעסיקה שמונה עובדים בתל-אביב, גייסה מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ודיווחה על "הכנסות שצומחות בשיעור דו-ספרתי גבוה". בתחילת השנה הנוכחית אף הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הסלולר גולן טלקום.

 

כפיר מימון, מנכ"ל ומייסד החברה, לא הגיב לפנייתנו בנושא. לפני שהקים את החברה, מימון עבד כרואה חשבון ב-PWC, וכעוזר מנהל מחלקה כלכלית ב"אדמה", והקים את מותג מוצרי האפייה maimon's.

 

השירות של מובילאב זכה לפופולריות, אך לפי הערכה הוא לא צמח בקצב מהיר מספיק כדי להשיג את המימון הנדרש להמשך הפעילות, מה שהביא בסופו של דבר לסגירת השירות והחברה. אתר החברה אינו פעיל כעת וכך גם האפליקציה.

 

הכתבה פורסמה במוסף "ממון" ב"ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים