שתף קטע נבחר

מחקר: האפליקציות שיש לישראלים בסמארטפון

הישראלים אוהבים לקרוא הרבה יותר חדשות מהממוצע בעולם ומשתמשים באפליקציות תיירות בשיעור של פי 2 יותר מהמשתמש הגלובלי. ומה אנחנו עושים כדי שלא ללכת לאיבוד?

מחקר של החברה הישראלית StartApp מגלה באילו אפליקציות לטלפון הנייד מתעניין המשתמש הישראלי לעומת המשתמש הממוצע בעולם.

 

מגמה ברורה שעולה מהמחקר שהמשתמש הישראלי "חולה" על חדשות. לכרבע מהמשתמשים בישראל יש אפליקציות חדשות כלשהי בנייד - לעומת כ-9 אחוז אצל המשתמש הממוצע בעולם. בישראל ישנם כ-1.1 מיליון משתמשים שצורכים חדשות במובייל. בעולם ישנם כ-137 מיליון משתמשים. מבחינת היקף השימוש של צרכני חדשות - ישראל מהווה 0.3 אחוז ממספרם בעולם ומדורגת במקום ה-49 על-פי מספר המשתמשים.

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

עוד עולה מהמחקר כי הישראלים מתעניינים באפליקציות תיירות בשיעור של פי 2 יותר מהמשתמש הגלובלי הממוצע. 12% מהישראלים הורידו אפליקציות של תיירות וטיולים לעומת 6% של הממוצע הגלובלי, שכולל בין היתר את ארצות הברית, אירופה, אפריקה, הודו ועוד.

 

האם ישראלים חוששים ללכת לאיבוד? המחקר מגלה כי כמחצית מהישראלים הורידו אפליקציות ניווט כלשהן ושיעור העניין שלהם באפליקציות אלה גבוה בכ-268 אחוז מהממוצע העולמי. או שמא הוא היפוכונדר? השיעור של אפליקציות שעוסקות בבריאות בקרב משתמשים ישראלים גבוה ב-160 אחוז מהממוצע העולמי.

 

13 אחוז מהמשתמשים הישראלים הורידו אפליקציית בנקאות ומבצעים פעולות בטלפון הנייד - לעומת 11 אחוז בממוצע העולמי. המחקר הגלובלי מבוסס על 1.9 מיליארד משתמשים במכשירי אנדרואיד מ-233 מדינות בעולם.

 

StartApp נוסדה בשנת 2010 על ידי גיל דודקביץ' ורן אבידן והיא מפתחת פלטפורמות דיגיטליות לפרסום במובייל לצד יכולות ניתוח ועיבוד נתונים עמוקות. המערכת שפיתחה החברה עובדת כיום בתוך למעלה מ-350 אלף אפליקציות שונות הנחשפות לכמיליארד משתמשים שונים בכל חודש, ובין לקוחותיה נמנים כמה מהשמות הבולטים ביותר במובייל כמו טוויטר, הרשת החברתית הסינית Baidu Yelp, משחקי חברת King (Candy Crush וכו'), עלי אקספרס, eBay, יאהו! ועוד.

 

במקביל, בשבוע שעבר הודיעה חברת StartApp כי היא רוכשת את אפליקציית האוהדים Kibo. Kibo פיתחה אפליקציית מקלדת ממותגת בשפות שונות עבור מועדוני ספורט ומותגים, שנועדה לשמש פלטפורמה לקשר בין האוהדים למועדונים ולמותגים. כדי למנף את הקשר בין האוהדים למושא אהדתם חתמה Kibo על הסכמים עם ה-NBA ומועדוני כדורגל מובילים כמו ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, ליברפול ובנפיקה ליסבון, וכן מותגים כגון הלו קיטי ועוד. החברה היא מיזם בבעלות משותפת של החברות הציבוריות ווייטסמוק ו-אפליי ובעלי מניות נוספים. היא גייסה יותר מ-11 מיליון דולר והאפליקציה רשמה לזכותה יותר מ-30 מיליון הורדות מאז הקמתה ב-2014.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים