שתף קטע נבחר
 

ריקול בטיחותי: ניסאן נוט וקיה סורנטו למוסך

כריות האוויר של טאקאטה בניסאן נוט, צינור הדלק של קיה בסורנטו. בעלי שני הדגמים יוזמנו בימים הקרובים למוסכים המורשים של המותגים כדי לבצע ריקול יזום

יבואנית הרכב קרסו, המשווקת בישראל את דגם הנוט, תזמין למוסכיה המורשים כמה מאות לקוחות. לדברי קרסו, ב-516 יחידות נוט שיוצרו בין התאריכים 30.8.2005 ו-22.1.2007 ושווקו בישראל עלולה להתגלות תקלה במערכת כרית האוויר הבטיחותית. לדברי ניסאן - שנפגעה כבר בעבר מכריות האוויר הלא בטיחותיות של טאקאטה - מדובר ב"תקלה אפשרית הנוגעת למחולל הגז של כרית אוויר הנוסע".

 

 

בניסאן אומרים כי "בתנאים מסוימים" עלולה להיווצר בעיה ב"תפקוד החומר ההודף של מחולל הגז", ובכך עלולה להפגע יעילות כרית האוויר בזמן תאונה. כדי למנוע אפשרות כזו, תחליף היצרנית את מחולל הגז של כרית האוויר מול פני הנוסע בכל המכוניות שיוזמנו בימים הקרובים למוסכים המורשים. הפעולה צפויה להמשך כשעה.

 

בעל ניסאן נוט המעוניין לבדוק אם גם רכבו יוזמן למוסך, יכול לעשות זאת באזור המתאים באתר היבואנית, במחלקת קשרי לקוחות בטלפון 3575* או בפניה טלפונית לאחד ממרכזי השירות של המותג.

 

בקריאה נוספת לתיקון תזמין בימים הקרובים חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, 19 בעלי רכב הפנאי סורנטו למוסכים המורשים. לדברי היבואנית, בכלי הרכב שיוצרו במהלך חודשיים בין התאריכים 1.9.2011 וה-31.10.2011 יש צורך להחליף את צינור הדלק "העלול להתבלות מוקדם מדי". זמן התיקון מוערך בכשעת עבודה.

 

בעלי סורנטו המעוניינים לוודא אם גם כלי רכבם כלול בקריאה לתיקון, יכולים לבדוק זאת באזור המתאים באתר היבואנית, או במוקד שרות הלקוחות בטלפון 1-800-377-775. הריקול יבוצע באחד ממרכזי השירות המוסמכים של המותג, המתפרסמים באתר החברה.

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים