שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הקו הירוק הגיע לישראל
    שלומי מנשה, שרכש אייפון X חדש מייד לאחר השקתו, גילה לאחר יום של שימוש את הפס הירוק בצד המסך ובכך הפך לראשון בישראל שסובל מהתקלה המפורסמת שהתגלתה לפני כשבוע

    אז אולי זו עדיין לא תקלה בסדר גודל שמצריך ריקול, אבל התקלה המפורסמת של האייפון X, בדמות פס ירוק בצד המסך, הגיעה לישראל ושלומי מנשה, שרכש את המכשיר שלו מחברת פלאפון במכירה מוקדמת, זכה להיות הראשון בישראל שקיבל מכשיר תקול.

     

    המכשיר החדש של שלומי מנשה (צילום: שלומי מנשה)
    המכשיר החדש של שלומי מנשה(צילום: שלומי מנשה)

     

    בשיחה עם ynet סיפר מנשה כי קיבל את המכשיר ביום חמישי האחרון ולאחר שהגדיר אותו לשביעות רצונו והחל לעבוד איתו, הכל היה תקין. רק לאחר הלילה הראשון, בעת שניגש למכשיר והחל לעבוד איתו, הופיע לפתע הפס הירוק וכמו שראינו בתקלות הקודמות שדווחו בעולם, לא כיבוי והדלקה של המכשיר ואפילו לא איפוס מלא של המכשיר עזרו לפתרון הבעיה.

     

    התקלה כבר הופיעה בעולם בכמה מכשירים (צילום מסך)
    התקלה כבר הופיעה בעולם בכמה מכשירים(צילום מסך)

     

    כשפנה לחברת פלאפון לדווח על הבעיה, הבינו בחברה מיד שמדובר בתקלה המפורסמת והמכשיר יוחלף לחדש במהלך היממה הקרובה. חשוב להדגיש שלמרות שחברת אפל לא התייחסה עדיין באופן רשמי לתקלה זו, מדיווחים שמגיעים מהעולם, כל מי שחווה אותה, המכשיר הוחלף לו באחד ממרכזי השירות של אפל ללא כל שאלות מיותרות. הסברה היא שגם הרשתות שמוכורת את המכשיר בארץ ינהגו כך במידה והתקלה תתגלה באחד ממכשיריהן.

     

    טק צ'ק אייפון X    (צילום: אלי סגל)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "הקו הירוק הגיע לישראל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים