שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    גם למבורגיני נכנעת - מציגה אורוס, רכב פנאי ראשון
    אחרי שרבות ממתחרותיה הציגו זה מכבר רכבי פנאי גדולים וחזקים, חושפת יצרנית מכוניות הספורט האקזוטיות אחד משלה. כצפוי, עם הרבה עזרה מבעלת הבית פולקסווגן וביצועים מעולם אחר

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    למבורגיני חושפת רכב פנאי ראשון - כניעה נוספת לצו האופנה. זעזוע עמוק נרשם בקרב חובבי רכב בכלל ואוהדי פורשה בפרט כאשר הוצג לראשונה הקאיין. שכן הצגת רכב פנאי מוגבה, רחב גוף ובעל תא נוסעים לחמישה על-ידי יצרנית מכוניות ספורט בעלת שם כפורשה, נחשב בתחילת האלף כחילול קודש קיצוני ובלתי נתפס.

     

     

    מאז עברו כ-15 שנה והקאיין אחראי ישיר לשינוי קיצוני בתפיסה של תעשיית הרכב. מי שרוצה לשרוד בה חייב להכנע לצו האופנה, ולא משנה עד כמה הוא מוערך ומקורי. ואחרי שורה ארוכה של יצרניות שאיש לא האמין כי אי פעם ייצרו רכב פנאי, בהן בין היתר יגואר ואלפא, בנטלי ומזראטי, מצטרפת גם למבורגיני לחגיגה ומציגה את האורוס, ללא ספק דגם חדש שיהפוך תוך זמן קצר לפופולארי ביותר מבין דגמיה.

     

     

    למבורגיני חשפה כבר את אורוס - בהתאם למסורת, שם של שור מיתולוגי - מספר פעמים, אם כי באופן חלקי בלבד. כעת היא עושה זאת לגמרי וקשה להאמין שמכורי המותג רווים נחת. שכן בניגוד ל-ML002 המיתולוגי, רכב שטח קיצוני ומופרע שהוצג לפני עידנים, דגם הפנאי של היצרנית עושה רושם רגוע הרבה יותר. החל במראה וכלה ביחידת ההנעה למשל - מנוע V8 מוגדש בנפח 4.0 ליטר (מבית פורשה האחות לקונצרן) בהתאם למקובל כיום בתעשייה, הנכנעת באופן צפוי לתכתיבי תקני זיהום מחמירים.

     

     

    עם 650 כ"ס ו-85 קג"מ מפלצתיים, זינוק אדיר מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות בלבד ו-200 קמ"ש תוך 12.8 שניות. בין היתר תודות למערכת הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. זו אחראית גם למהירות מרבית של 305 קמ"ש. למבורגיני מציידים את האורוס גם בהיגוי לגלגלים האחוריים, בלמים קרמיים אדירי ממדים ומתלי אוויר המסוגלים להציע עד כמעט 25 ס"מ של מרווח גחון. יש שישה מצבי כיול שונים למערכות (פלוס מצב "אגו" לכיול עצמאי) הכוללים גם מצבי שטח, שלג וחול נפרדים.

     

     

    העובדה שלמבורגיני מתעקשת על היותו המהיר מסוגו ועל יצירת תת-נישה חדשה בדמות SUV ספורטיבי, לא מצליחה להסתיר את המהות הפיננסית, ולא יעזרו גם קווים זוויתיים חדים ואגרסיבים במתכונת המוכרת של המותג. עוד בולטים חישוקים גדולים במידה שנעה בין "21 ל-"23 עם צמיגי ענק שמגיעים עד גודל של 325-30 מאחור. בסיס הגלגלים עומד על 300 ס"מ, האורך על 511 ס"מ, הרוחב על 201 והגובה על 165 ס"מ. המשקל: 2,200 ק"ג.

     

     

    תא הנוסעים וסביבת הנהג מעוצבים בהתאם למקובל במכוניות הספורט של המותג, כולל נגיעות מקוריות. ובכל זאת, שני מסכי מגע חייבים להיות, לוח מחוונים דיגיטלי, חמישה מושבים כולל חיבורים למושבי תינוק מאחור, שמונה כריות אוויר ותא מטען של 616 עד 1,596 ליטר. בלמבורגיני. 

     

     

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "גם למבורגיני נכנעת - מציגה אורוס, רכב פנאי ראשון"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים