שתף קטע נבחר

מנכ"ל גולף: "המכירות עולות על התחזיות"

הקבוצה השיקה מחדש את חנות הדגל בתל אביב. רביב ברוקמאייר הביע אופטימיות זהירה: "לפני הפתיחה, חזינו שהמחזור יקטן ב-50% והפתענו לטובה, בינתיים"

"המכירות עולות על התחזיות. לפני הפתיחה, חזינו שהמחזור יקטן ב-50% והפתענו לטובה, בינתיים". כך אמר היום (ג') רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, בעת שהשיק מחדש את חנות הדגל התל אביבית של קבוצת גולף במגדל שלום מאיר בתל אביב (כלבו שלום).

 

הישראלים חזרו לקנות - והרשתות מחזירות עובדים מחל"ת

איקאה מאריכה את החל"ת למאות עובדים

כץ התקפל: המענק לעידוד תעסוקה יינתן לחברות מהעובד הראש

 

החנות מכילה את כל מותגי הקבוצה ותהווה גם נקודת איסוף איזורית (click & collect) של רכישות האונליין. ברוקמאייר הבטיח כי בסוף המשבר, הקבוצה תחזיר לעבודה 90% מהעובדים.

 

רשת גולף (צילום: יובל חן)
רשת גולף(צילום: יובל חן)

"חשוב לנו לחזק את אחיזתינו בקהל התל-אביבי ובאזור כלבו שלום המתחדש", אמר. "בקרוב נסיים לחדש גם את חנות גולף & קידס בדיזנגוף סנטר".

 

ברוקמאייר הוסיף כי בתקופת הסגר, אבדן המכירות של גולף עמד על 130 מיליון שקל. "משבר הקורונה פגש אותנו במומנטום טוב של מכירות מוצלחות", אמר. "תחילת השנה היטיבה אתנו. החודשים ינואר עד ה-15 במרץ היו טובים, עם גידול של 6% במכירות. אך ככל שחלפו הימים ולאחר שהממשלה הורתה על השבתת פעילות החנויות, התחלנו להבין את גודל המשבר והשלכותיו".

 

לשאלה האם הוא צופה המשך במכירות, השיב כי "אנחנו מבינים שבתקופה הקרובה יש הרבה וקטורים שעובדים לכיוונים שונים ויכולים להשפיע על הצריכה והמכירות של הקבוצה בעתיד. עם זאת, אנו מביעים אופטימיות זהירה לאור חזרת הלקוחות לחנויות.

 

"כחלק מהיציאה ממשבר הקורונה, עלינו בקמפיין על מנת לחזק את הנוכחות והרלוונטיות למותגי הקבוצה", הוסיף. "הקורונה הציבה בפנינו אתגרים פיננסיים וניהוליים רבים ואנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לצאת מחוזקים מהמשבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: דנה קופל
רביב ברוקמאייר גולף אופנה עיצוב
צילום: דנה קופל
מומלצים