שתף קטע נבחר

הסטילו בשנה הבאה

הקומפקטית החדשה לא תגיע לתצוגה של פיאט אבל הלנצ'יה ת'סיס דווקא כן

למרות שהסטילו, מחליפת הבראבה, הוצגה לפני חודשיים בתערוכת ז'נבה הרי שבשנת הדגם 2002 היא לא תתייצב בסוכנות המקומית של פיאט. היבואן ימתין בסבלנות עד לתחילת ייצור הגרסות האוטומטיות. וכך למעשה לא צפויות חדשות מרעישות באגף פיאט של סמל"ת. החידושים שבכל זאת יתרחשו קשורים לחזית הדיזל.
הפונטו, רבת המכר של היבואן תגיע כבר בקרוב עם מנוע דיזל ויש לשער שבמחיר תחרותי. בינתיים לא מדובר בגרסת ה-JTD (מסילה משותפת) המוצלחת אלא בזו נטולת המגדש שלה מנוע בנפח 1.9 ליטר עם 60 כ"ס ו-12 קג"מ (ב-2250 סל"ד). גרסה זו מגיעה ל-155 קמ"ש ומזנקת למאה ב-15 ש'.
לקראת סוף השנה ובעיכוב של מספר חודשים תנחת כאן גרסת ה-JTD החזקה והנחוצה של הדובלו. לזו 101 כ"ס לעומת 63 של הדגם הרגיל, כך שהשיפור בביצועים מובן וברור.

לנצ'יה חוזרת

ואולם חידוש חשוב ביותר עשוי להתרחש דווקא בקצה השני של אולם התצוגה, בחלקה הנשכחת והריקה של לנצ'יה. בסמל"ת אופטימיים מאוד לגבי סיכויי הגעתה של ספינת הדגל החדשה של לנצ'יה עוד בשנת הדגם 2002. למעשה הם נוקבים בסוף השנה הקלנדרית 2001 כתאריך יעד. הלנצ'יה ת'סיס הייתה אחת הכוכבות של תערוכת ז'נבה והיא מסמלת תחייה מחודשת של היצרן. הגעתה ארצה תסיים תקופת היעדרות לא קצרה של לנצ'יה מהשוק הישראלי. המפרט עדיין לא נחשף והמכונית הגדולה ובעלת המראה הייחודי הוצגה רק בגרסת אב-טיפוס, כך שקשה עדיין לדבר על מחירים. בכל מקרה, אם לשפוט לפי מדיניות המחירים ב-166, זולה היא לא תהיה.
הת'סיס מכל מקום לא תביא עמה מכוניות נוספות של לנצ'יה לארץ. הליברה יקרה מדי כרגע ובסוכנות המקומית תולים תקוות במחליפת האפסילון הקטנה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטילו. תגיע כנראה רק ב-2003
לנצ`יה ת`סיס. כנראה תגיע עוד ב-2002
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים