שתף קטע נבחר

רשת הרכבות הבריטית: "הייתה שנה נוראה"

הודאתו של מנכ"ל החברה לוותה בהבעת צער חסרת-תקדים בפני קורבנות התאונות



היו"ר החדש של חברת Railtrack בבריטניה – האחראית על הפעלת רשת מסילות-הברזל, ושאר מרכיבי התשתית – הודה כי השנה האחרונה "הייתה שנה נוראה, מטילת-אימה".
היו"ר, ג'ון רובינזון (J. Robinson), אשר מונה לתפקידו בחודש שעבר, הקדיש חלק ניכר מדבריו להתנצלות בפני משפחותיהם של קורבנות התאונות שהתרחשו אשתקד. פרשנים ציינו כי דברי-ההתנצלות שלו היו חסרי-תקדים, במגזר הרכבת בבריטניה. הוא סיפר כי האזין לדבריהם, והתרשם כי היו שבעי-רצון מהתנצלותו.
אך הוא התייחס בעיקר למצב הכלכלי והעסקי והשיווקי של החברה – ושל המגזר: "מבחינת החברה, הלקוחות, הציבור, צוות-העובדים, מחזיקי המניות, הייתה זו שנה רעה מאוד" – ציין רובינזון.
בעיניו, המצב הזה של החברה אינו עניין של העבר הקרוב בלבד: "הרכבת אינה משיגה ביצועים טובים, אינה מתפקדת; יש חוסר במבנה ברור, בתחומים פנימיים רבים; וכמעט בכל היבט, יש בירוקרטיה כבדה במיוחד. המוראל נמוך – ואין זה מפתיע, נוכח הביקורת הקבועה שנמתחת מכל הכיוונים ובכל הדרגים".
בעיה צפויה לרובינזון ולשאר חברי הדירקטוריון ואנשי ההנהלה, מול בעלי-מניות המתרעמים על גובה המשכורת (1.3 מיליון ליש"ט, 1.8 מיליון דולר) ששולמה למנכ"ל הקודם ג'ראלד קורבט (G. Corbett). הוא אמר כי הורה לבצע סקירה עצמאית על נושא תיגמול המנהלים.
תשובה דומה ("סקירה עצמאית על האופציות המבניות שבפני החברה") יש לו נוכח הביקורת שהעלו בעלי-מניות נגד ה"תוהו-ובוהו" השורר בתעבורה המסילתית על כל היבטיה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים