שתף קטע נבחר

 

נגד אלרגיות: דקסון מעלה קמפיין רדיו לז'ילרג'י

זילרג'י הוא תכשיר נגד אלרגיה הנמכר ללא מרשם רופא. 47% מהישראלים סובלים מאלרגיה בתקופת האביב

האביב כבר כאן ועימו גם האלרגיות. חברת התרופות דקסון מעלה קמפיין לזילרג'י - תכשיר נגד אלרגיה מתוצרתה, הנמכר ללא מרשם רופא. סיסמת הקמפיין: "יש טיפול לאלרגיה- זילרג'י לנזלת עונתית, לצריבה בעיניים ולטיפול בתופעות אלרגיה בעור". הקמפיין, שהיקפו חצי מיליון שקל, יעלה ברדיו באמצעות פרסום מלניק.
את תשדיר הרדיו יוביל משה פרסטר הידוע כהיפוכונדר, המציג עצמו כ"שונא אביב". התשדיר ערוך בקונספט של קבוצת תמיכה, בה טוען פרסטר, שמאחר ו"כל שנה כשהפרחים נפתחים אני נסגר בבית, הפריחה היחידה שאני רואה היא בערוץ 8". חברי הקבוצה מעודדים אותו, כפי שנהוג בקבוצות תמיכה- "אל תבכה משה אוהבים אותך". פרסטר עונה להם שהוא לא בוכה אלא זה מהאלרגיה.
יואל אסרף, סמנכ"ל שיווק OTC וצריכה בדקסון, מסר כי זילרג'י הושקה באפריל שעבר וזכתה להצלחה רבה בעקבות הפיכתה לתכשיר הראשון לטיפול באלרגיה הנרכש ללא מרשם רופא.
לדברי אסרף, פיתוח והרחבת שוק התרופות ללא מרשם רצוי ומתבקש בקרב הצרכנים אשר מבקשים טיפול מהיר ויעיל. מסקר שערכה חברת דקסון באמצעות מכון המחקר שילוב עולה כי 20% מכלל האוכלוסייה בישראל סובלים מתופעות אלרגיות. 47% סובלים מתופעות אלרגיות בעונת האביב, 20% בחורף, 10% בסתיו ו- 8% בקיץ.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים