שתף קטע נבחר
 

אלי ומריאנו מככבים בקמפיין חדש של דואר ישראל

רשות הדואר הפכה היום לחברה ממשלתית, ויוצאת בקמפיין חדש בכיכובם של אלי ומריאנו. במקביל, עוצב מחדש סמל הצבי

דואר ישראל פותח בקמפיין פרסומי חדש. הדואר הופך היום מרשות במשרד התקשורת לחברה ממשלתית בשם "דואר ישראל". לכבוד המעבר, פותח הדואר בקמפיין תחת הסיסמא "מהיום עוצרים באדום" בכיכובם של כוכבי ארץ נהדרת אלי ומריאנו. הקמפיין כולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, שדרוג של אתר האינטרנט של הדואר וסרטון פרסומת בטלוויזיה.

 

סרטון הטלוויזיה אינו מחמיא לרשות הדואר במתכונתה הישנה: אידלמן, המגלם את הדואר, מחופש בפרסומת לצבי שמנמן ומפונק. ברוח עידן ההפרטה, מחליט הצבי המגושם לשנות תדמית, עובר דיאטה, מסתפר, מתאמן בחדר כושר ומבקר אצל מנתח פלסטי המקטין את כרסו ומתקין לו חזות צעירה וספורטיבית. 

 

"הצבי, הסמל המיתולוגי של הדואר, יוצא בסרט למסע הגדול של חייו, מסע של שינויים פנימיים וחיצוניים, המתאר את התחדשות חברת הדואר ואת מגוון שירותי הדואר המתקדמים שהיא מציעה", מסבירים בדואר.

 

מנכ"ל הדואר, אבי הוכמן, סירב לומר ל-ynet מהי עלות הקמפיין. "מהרגע שאנחנו פועלים בסביבה תחרותית, אנחנו צריכים לפעול לפי הכללים העסקיים, שכוללים דיסקרטיות בקשר להוצאות הפרסום וההסכמים עם נותני השירותים. התקציב אינו ממומן מכספי ציבור אלא מתקציב חברת הדואר שהיא חברה עסקית לכל דבר". 

 

הלוגו יחודש, הצבי האדום נשאר

 

בנוסף לקמפיין הפרסומי, עיצבה חברת הדואר מחדש את סמל הצבי, המלווה את דואר ישראל מאז הקמתה בשנת 1948.

 

הלוגו החדש יעטר את סניפי הדואר, רכבי החברה, תיבות הדואר, אתר האינטרנט, הניירת וטפסי השירות ללקוחות. מחברת הדואר נמסר כי "הצבעים החדשים של הדואר משלבים עבר ועתיד: הצבע האדום מסמל את ההיסטוריה של הדואר, ואילו הצבע האפור מסמל חדשנות וקידמה טכנולוגית".  

 

"הצבי יוסיף ללוות את דואר ישראל בעיצוב חדש", אומר יו"ר החברה, יעקב (קוקי) אדרי, "הצבי החדש מזנק לעבר העתיד בלבוש צעיר ועכשווי ומבטא את הערכים המעודכנים של החברה: גיוון, מהירות, אמינות, קידמה ורווחיות, שגובשו לקראת הפיכת רשות הדואר לחברה עסקית המתמודדת בסביבה תחרותית".

 

את הקמפיין הפיקו משרד הפרסום גלר נסיס וחברת ההפקות גפן הפקות. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רפי דלויה
אלי פיניש: הדואר הולך למכון כושר
צילום: רפי דלויה
הלוגו החדש של הדואר: הצבי האדום של המאה ה-21
מומלצים