שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אורנג' משיקה פרסום כפוי בפורטל הסלולרי
    חברת הסלולר תציע למפרסמים חבילות פרסום ממוקדות לקוח באתר האינטרנט של החברה ובדור השלישי. לקוח שלא מעוניין לצפות בפרסומות במכשיר הפרטי, יצטרך לפנות לחברה ולבקש לחסום אותן

    אורנג' השיקה השבוע חבילת פרסום ממוקד אותה היא מציעה לחברות, הכוללת באנרים באתר האינטרנט של החברה ופרסומות בפורטל הסלולרי שלה ללקוחות דור 3 ודור 3.5. הפרסומות מוצגות החל מהשבוע במכשיריהם של לקוחות אורנג' כברירת מחדל, ומי שרוצה לבטלן צריך ליצור קשר עם החברה.

     

    משרד התקשורת, שמפקח אמנם על הפרסום בטלוויזיה המסחרית בערוצים 10 ו-2 (או מגביל אותן לחלוטין בערוצים אחרים), אינו מגביל את חבילות הפרסום של חברות הסלולר בכלל, ושל אורנג' בפרט.

     

    לדברי איריס בק, סמנכ"לית השיווק של אורנג' שמסיימת בימים אלה את תפקידה, אופי הפרסומות יהיה מותאם לקהל היעד של המפרסם. כל קמפיין יפנה לפלח השוק הרלוונטי, כגון עסקים, חיילים או סטודנטים, או על-פי קטגוריית תוכן - בידור, מוזיקה, ועוד. בנוסף ניתן לבצע חיתוכים דמוגרפיים על-פי מין, וחלוקה לגילאים.

     

    באורנג' מציינים כי המפרסמים יציעו ללקוחות החברה קופוני הנחה, מוצרי תוכן במתנה או בהזלה ועוד. כמו כן הבטיחה החברה לתרום 10% משטחי הפרסום לטובת פרסומות שעיקרן אחריות חברתית, פעילויות של ארגונים חברתיים ותרומה לקהילה.

     

    האם תוכנית הפרסום באורנג' אכן תמשוך מפרסמים לדור השלישי ולרשת? אורנג' סבורה שכן, ומנמקת ואומרת כי אתר החברה מדורג במקום ה- 13 ברשימת האתרים הנצפים בישראל והראשון מבין חברות הסלולר הישראליות. עפ"י סקר TIM. שיעור החשיפה השבועי לאתר דומה לאתרים כמו: גלובס, TheMarker, one, ספורט 5 ועוד, וגבוה יותר מהאתרים של של רשת וקשת, על פי הסקר.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "אורנג' משיקה פרסום כפוי בפורטל הסלולרי"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים