שתף קטע נבחר

מי עדן תשקיע הקיץ 3 מיליון דולר בשיווק

יוצאת השבוע בקמפיין חדש בעלות של 1 מיליון דולר, בהפקת משרד הפרסום קשר בראל

לקראת הקיץ מתחמם שוק המשקאות הקלים, והחברות השונות בתחום זה משקיעות מיליוני דולרים בשיווק ובקמפיינים על למכור לצרכנים הצמאים את המוצרים שלהם.
גם חברת מי עדן לא טומנת את ראשה בצלחת, והודיעה כי תשקיע כשלושה מיליון דולר בפעולות שיווק ופרסום בעונת הקיץ הקרובה, מהם כ-1 מיליון דולר בקמפיין התדמיתי "שווה הקפאה" שעולה בימים אלה לשידור בערוץ 2.
מדובר בקמפיין התדמיתי הראשון של משרד הפרסום קשר בראל עבור מי עדן, מאז נבחר כמשרד הפרסום של החברה לפני כחצי שנה.
הקמפיין החדש של מי עדן מציג גישה פרסומית חדשנית לקטגוריית המים המינרלים. גישה זו נבדלת מאופי הפרסום הקלאסי למים מינרליים ששם דגש על עולם התוכן המיידי הסובב את הטבע – מים, מעין, צמחיה וצבעי הירוק והכחול המאפיינים אותם.
בקמפיין רואים בחורה מיוזעת שמתרעננת באמצעות הקפאת גברים חסונים שמפיצים לביתה כד של מי עדן, במקרר ענק.
"אסטרטגית הפרסום הנוכחית" אומר יאיר נחמד, מנכ"ל מי עדן, "יוצאת מתוך ההנחה המבוססת שהמותג מי עדן כבר מחובר בתודעת הציבור לכל המאפיינים הקלאסיים, וכמי שמובילה את השוק יכולה החברה לקחת את תפיסת המוצר שלה צעד אחד קדימה".
"אחת המטרות המרכזיות של הקמפיין" אומר אורן פרנק, סמנכ"ל הקריאטיב של קשר בראל, "היא יצירת סרט בו יעברו האיכויות של מי עדן ויחד עם זאת תיווצר זכירות ובולטות לקמפיין בתוך "ים" הפרסומות החדשות בערוץ. אנו צופים שקמפיין זה ישיג את המטרה".
קטגורית המים המינרליים הינה הקטגוריה הדינמית ביותר בשוק המשקאות הקלים. קטגוריה זו נמצאת בצמיחה של למעלה מ- 20% לשנה. ענף זה מאופיין בשיעור חדירה של כ-70% כמו גם בהעמקת הצריכה. הצריכה לנפש לישראל עומדת כיום על כ-42 ליטר בשנה.
היקף המכירות השנתי של שוק המים המינרליים מסתכם בכ-650 מיליון שקל בשנה. קטגוריה זו מהווה כ- 18% מכלל שוק המשקאות הקלים. מי עדן, שהקימה בספטמבר 2000 חברת שיווק והפצה חדשה, מובילה את השוק עם נתח של 40%.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים