אף אחד בסביבה של עדן בן זקן לא רצה את השיר "מועבט". אמרו לה שאם היא תיקח אותו היא תעשה את טעות חייה. שזה לא מתאים, לא יעבוד, ומה זה בכלל המילה מועבט. בן זקן הינהנה עם הראש לכולם, אבל עם הקול היא עשתה את מלחמת העצמאות שלה. זה נגמר בלהיט עצום נוסף. לא מופרך אפילו לומר שהוא מגדיר תקופה. "הכול התחיל משוקי בעלי", היא נזכרת. "נסענו מאילת באוטו. בדרך הוא אומר לי, יש לי רעיון, אולי נדבר עם די-ג'יי איתי גלו. תתחברו, הוא חבר שלי. אמרתי לו, יאללה, דבר איתו. שוקי קבע, נפגשנו, הכול היה די מהיר, כאילו שזה היה צריך לקרות. הבאנו את רון ביטון, אין תותח כזה, ויום לפני אני במקלחת, מזמזמת ככה 'נה-נה-נה-נה-טה-די-דה-די-דה-דה' ומקליטה".
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עוד כתבות למנויים:
כלומר, תחילת לחן. "בדיוק. אמרתי לעצמי, וואי עליתי על משהו. אני באה לסשן עם ההקלטה ואומרת לרון, שמע, יש לי משהו מטורף. ואז חשבנו על מה נשיר. והוא מתחיל לזרוק משפטים כמו 'עליתי למגדל הכי יפה' וזורם על הלחן שלי, ואז הוא הביא את הפאנץ': לא שותה וודקה, לא שותה רד בול, רק ג'ין טוניק ומועבט. אמרתי ישר אמא'לה, זה מעולה".
למרות שההתנשאות הזו היא הפוכה ממך. "ברור, אני הכי שותה וודקה. יודעים את זה, אני בטוחה. מועבט, הרבה לא הכירו את הפירוש של זה. אני גדלתי על מועבטים. זו בעצם ישיבת חברים, נראה לי שזה הגיע ממנהג בטורקיה. אז הגעתי הביתה אחרי ההקלטה. אני משמיעה לאחי טום, משמיעה לשוקי, והם עושים פרצופים ושוקי אומר, 'אוי ואבוי לנו, אסור לך להוציא את השיר הזה. למה דווקא זה?' הוא מאוד לא אהב. זרק לי, 'למה את אומרת וודקה בהתנשאות כזו? זה קצת רדוד'. אמרתי בסדר, זה גימיק יפה, תירגעו, אני בכלל לא מוציאה את השיר. אבל רק רציתי להרדים אותם קצת".
5 צפייה בגלריה
עדן בן זקן
עדן בן זקן
''גדלתי על מועבטים''. עדן בן זקן
(צילום: יניר סלע)
הצלחת? "לא כל כך. שרית פרנקו, אמא של לירון המנהל שלי, שהיא מבעלי המשרד, אומרת לו, 'אל תיתן לה לעשות את זה'. ואז לירון מתקשר אליי, 'אולי נחליף את המילה 'מועבט' ב'מואט', שזה סוג של משקה גם. אף אחד לא מכיר את המילה מועבט, זה נשמע שבור קצת'. אבל גם הפעם לא הסכמתי, נלחמתי והשיר יצא ונהיה להיט. אותו דבר קרה לי עם 'מלכת השושנים'".
גם את השיר הזה לא רצו המומחים? "זה עוד היה בתחילת הקריירה, מהשירים הראשונים. בארומה מיוזיק אמרו לא להוציא את השיר. ואני אומרת להם, 'זה יפה, אני מאמינה בזה'. ותבין שהייתי צעירה, פחות משנתיים בקריירה, אבל האמנתי בשיר כל כך. יש לי מעין אינטואיציה בלבחור שירים גדולים, ובדיעבד אני אומרת את זה, כי אלה עובדות. אני מרגישה בעצמות מה יהיה להיט ועובדה, גם 'מלכת השושנים' פשוט התפוצץ. ויש דברים שאני אמרתי שלא יהיו להיט ובסוף התפוצצו".
כמו? "'אף אחד'. אני לא רציתי את השיר, המנהל שלי נלחם עליו. היו גם שירים שחשבתי שיתפוצצו ולא קרה. שמע זה מורכב. יש כאלה שיש בהם ספק, ויש כאלה שאין לך ספק בכלל. 'אף אחד' יצא והיה להיט גדול, שיר השנה בתחנות אזוריות. מי חשב".
הרבה שמלות ב-30 שקל עברו בשווקים של קריית-שמונה מאז שעדן בן זקן הפכה לאחת הכוכבות הגדולות במדינה ולזמרת העשור. באופן שמזקק היטב את הקריירה שלה, תחגוג בן זקן ב-20.6 עשר שנים של פעילות, מאז "אקס פקטור", בהופעה מיוחדת של 360 מעלות בהיכל מנורה מבטחים בתל־אביב.
הרבה קרה לה במהלך העשור הזה. גם דברים שאולי היה עדיף שלא יקרו. כמו למשל הרגע המשפיל ההוא לפני חמש שנים כשסרטון שלה מודדת בגדי ים דלף לרשת. "תשמע, זמר עובר נפילות, זה ברור. אבל שם הרגשתי שאולי זהו זה. סוג של השפלה ממש".
"הייתי חיילת ולא עניין אותי כלום. רק ליהנות, לבלות. לירון המנהל היה אומר לי, עדן, צריך לעבוד. הייתי יוצאת ולירון היה מחייג אליי שיש לנו בקשה לשער, אבל הטלפון שלי היה סגור כי שכחתי להטעין. אז הוא היה שולח אנשים לתקתק לי בחלונות בדירה"
איך זה בא לידי ביטוי? "התביישתי לעלות להופיע כי אמרתי בוא'נה כל העולם ראה לי את הציצי, איך אני אעלה עכשיו לבמה מולם? הייתי בטראומה, אכלתי סרטים. הייתי עולה להופעות וחושבת שאנשים מסתכלים עליי כאילו הם ראו את הסרטון וזו תחושה מאוד מביכה. הייתי אומרת למנהל שלי, 'ראית איך ההוא הסתכל עליי? באיזה מבטים, הוא בטח ראה את הסרטון'. ובעצם אותו אדם מאוד נהנה מההופעה".
איך נלחמת בזה? "במקרה של הסרטון, רק הזמן ריפא את הכאב, ומאז אני הולכת עם המשפט הזה ומאמינה בו. ככל שעבר הזמן פשוט למדתי שהאנשים לא מסתכלים עליי כאילו ראו את הסרטון, שזה רק סתם היה בראש שלי. למדתי לא להתייחס למבטים כאלה שבכלל לא באו מהמקום הזה. היום אני גם יודעת שבטוח רוב האנשים שבאו להופעות שלי בכלל לא חשבו על זה ובכלל לא הסתכלו מהמקום ההוא. אבל גם ברגעים ההם, שהיו מאוד קשים לי, לא חשבתי אף פעם שהקריירה נגמרה".
את זה אפשר להבין. בגיל 28 בן זקן היא סיפור הצלחה שאפילו קשה לכתוב באגדות, מחמת מופרכות בסיסית. היא הגיעה בלי שום ניסיון לתוכנית הריאליטי "אקס פקטור", היממה בשירתה הצלולה, המיוחדת, בהופעה הביישנית, אבל גם המתריסה, והוחתמה אחרי שתי תוכניות בלבד על חוזה הקלטות, משהו שלא קרה אפילו לנינט, אם כל הצלחות הריאליטי. פרט לעומר אדם, שלא סיים עונה ב"כוכב נולד", בן זקן היא ללא ספק הכוכבת המצליחה ביותר בישראל של עידן הריאליטי. שוברת שיאי צפיות ביוטיוב, ספוטיפיי, וגם מחוץ לפרקט המוזיקלי מציגה מספרים יפים בחגורת תשומת הלב הציבורית, למשל מיליון עוקבים באינסטגרם. "אם היית אומר לי בתחילת הקריירה, כשנפגשנו אז בראיון, שאני אעשה עוד כמה שנים את המופע הזה במנורה, לא הייתי מאמינה בכלל. בחיים למשל לא האמנתי גם שאמלא את האנגר נמל תל-אביב, וזה כבר היה בתחילת הקריירה. עזוב, אני אלך איתך יותר רחוק. רדינג תל-אביב, מכיר? לא האמנתי שאעשה! וזה 500 איש, הופעת בכורה".
מתי הבנת שזה באמת קורה לך? "לא היה רגע אחד. נראה לי שאצלי זה שונה לעומת אחרים. את המנהל שלי, לירון, הכרתי כשהייתי נורא צעירה. הייתי חיילת ולא עניין אותי כלום. רק ליהנות, לבלות, לצאת קצת. לירון היה משוגע בכל מה שקשור לקריירה שלי. היה אומר לי עדן, צריך לעבוד, את יודעת. ואני הייתי מאמינה שדברים מגיעים לבד. קשה לשים את כל הראש שלך בגיל הזה בעבודה שהיא נורא סיזיפית וקשה וגם לתת את כל כולך. זה היה ברמה של הייתי יוצאת לבלות ולירון היה מחייג אליי שיש לנו בקשה לשער, אבל הטלפון שלי בכלל היה סגור כי שכחתי להטעין. אז הוא היה שולח אנשים לתקתק לי בחלונות בדירה ברמת-גן".
איך היה לך בתקופת הקורונה? "בשנתיים לפני הקורונה היו לי 30 הופעות בחודש, ואז הגיעה הקורונה ונכנסתי להיריון, ועשיתי גם את הפסטיגל כשאני בחודש ראשון עד שישי, חצי שנה, ואז אמרתי למנהל שלי, 'די, אל תיקח לי הופעות יותר, אני בבית'. לקחתי פסק זמן לעצמי. אבל פתאום הרגשתי שבא לי לאכול את העולם כי הייתי המון זמן בלי עשייה, ואמרתי מצד שני שאני לא יכולה אולי, כשאני בחודש תשיעי, כשהתינוק יושב על הסרעפת, קשה לשיר. כבר רציתי לטרוף את העולם. אמרתי שאיך שאני יולדת, אני עושה ספורט וחוזרת לבמה מהר מאוד".
זה קרה? "כן, מאוד מהר. זו עבודה קשה נפשית, על עצמך, לעשות את הסוויץ' הזה פתאום משום דבר לקצה השני, של המון עבודה. ואז הגיע לי 'מועבט' והביא איתו עוד יותר עבודה. ואז הבנתי, הנה, זו הקריירה שדיברו עליה. ומכל זה הרגע המאושר הבאמת אמיתי היה בלידה של מישל ואחריה. ההצלחה לשלב קריירה וילד, משפחה ובעל תומך הייתה הרגע המאושר בחיי. כי בגיל 25 להגיד טוב, בא לי ילד? לא ממש מובן. בוא, הייתי בשיא שלי! מה? מי עושה את זה?"
אז למה בכל זאת? "כי רציתי. אמרתי שבא לי להרגיש את האהבה הזו לילד ולדעת מה זה. בא לי עכשיו או שאני אתחרט על זה. לא יודעת להגדיר במדויק מה עבר לי בראש. שוקי זרם, לא אמר שאני צעירה מדי. גם הוא צעיר, בגיל שלי".
ההצלחה של בן זקן מרשימה יותר אם נזכיר שבעשורים האחרונים שלטה שרית חדד ללא עוררין בז'אנר הים-תיכוני והגיעה למעמד של קונצנזוס. כל מי שהוגדרה איכשהו כיורשת, נפלה בתוך זמן קצר, תחזית ששירטטו במוזיקה הישראלית גם לגביה של בן זקן. גם הנתונים האובייקטיביים האחרים לא היו לטובתה. כפי שהעלו מספר תחקירים שפורסמו כאן, הרדיו הישראלי מקפח בעשורים האחרונים באופן תדיר ומגמתי את הזמרות. ואת מי בכל זאת מוצאים בדירוגים לצד חדד, נכון, בן זקן, כשהיא מקדימה עשרות זמרות עם רפרטוארים עשירי להיטים. "אל תיקח אותי לשם", היא מבקשת. "לא נעים לי לדבר על עצמי במושגים האלה בכלל. זו לא אני".
באתי להרים דווקא. לאורך 20 השנים האחרונות הייתה רק זמרת אחת שנחשבת ים-תיכונית והצליחה ביציבות, שרית חדד. היא שלטה לבד בעולם הזה עד שהגעת. "אוקיי נכון. עובדתית אתה צודק. אני זוכרת באמת את שרית שם ואני לא זוכרת אף אישה אחרת. אבל לא הסתכלתי על אף אחת. הבאתי את המשבצת שלי, את מה שהאמנתי בו. במירכאות הייתי המזרחית החדשה, אבל לא כיוונתי לשם כמובן. אני מאוד אוהבת את שרית, גדלתי על שרית וזוכרת אותה המון שנים למעלה, מאז שאני קטנה".
קיבלת פידבקים ממנה במהלך הדרך? "לא. יצא לנו להיפגש בבמות ובאולפנים פה ושם, וזה תמיד מה קורה ומה נשמע. שיחות נעימות וקצרות בדרך כלל".
5 צפייה בגלריה
שרית חדד
שרית חדד
שרית חדד. ''מאוד אוהבת אותה''
(צילום: יואב דודקביץ)
שיתוף פעולה? "לא הוצע. אולי בעתיד".
בואי נדבר על השיר שיצר בלגן. WTF. כתבו עליו ואמרו שהוא רדוד מדי. נמוך ולא מתאים למשהו שילדים יכולים לשמוע. "הייתי חלק מהכתיבה. אני אוהבת להוציא שירים קלאסיקה וגם שירים שהם גימיק, וזה בסדר בעיניי, ואני לא חושבת שזה פסול, זה כיף. הביקורות שהיו לא עניינו אותי, חייבת להגיד את האמת, כי אני חושבת שזה בסדר מדי פעם להביא גימיק ולעשות מוזיקה כיפית ולא כל פעם לצלול לתוך טקסטים כביכול עמוקים".
אמרת משהו לקולגה קובי אפללו שיצא נגד טקסטים כאלה? "לא. יודע מה הגדולה של הבן אדם? לזרום עם הדור החדש. עובדה שהשירים החדשים עובדים. אני בת 28 וילדה בעצמי, ויכולה לשיר גם סוגים של טקסטים כאלה. כל השירים שאמרו עליהם 'למה ככה ולמה ככה', הנה הם הצליחו".
"כשהצטלמתי בבגד ים עם מישל היה אחד שכתב לי, 'אם היית אשתי, הייתי שובר לך את הידיים והרגליים'. הזיה. מבחינתי זה אדם משוגע. זו כן תגובה שאי-אפשר להתעלם ממנה ומשאירה בך משהו צורב. הראיתי את זה לשוקי וזהו. ככה אני פורקת"
למה הרדיו מקפח את הזמרות? "קשה לי לענות על זה. תעלומה, אתה צודק. אבל אני חושבת שיש התעוררת רצינית בשנתיים האחרונות במה שנקרא הזמר הנשי. אם זה קצת גם בזכותי, אז מהמם".
מזכיר לי דווקא שיר שלא יצא, הדואט הגנוז עם נועה קירל. "היו חילוקי דעות, לא ביני לבין נועה, יותר של מנהלים. אני מאוד אוהבת את נועה ואת הדרך שהיא עושה. אין מתיחות בינינו. נועה מהממת. גניזת השיר הזה ספציפית הגיעה מסיבות מקצועיות נטו ולא מאגו או מיריבות".
אז תקליטו משהו אחר ביחד? "כרגע לא מתוכנן משהו עם נועה".
היא תכף באירוויזיון. זה משהו שמושך אותך? היית בין המועמדים בשנים האחרונות, על שולחן התאגיד. אני מהמר שאם תגידי כן, גם יבחרו בך לאירוויזיון בעתיד הלא-רחוק. "האמת שכן. זו במה ענקית, מדהימה. אולי כשאהיה בת 50 ככה, כי אני עושה הרבה דברים אחרים שאני אוהבת כרגע. רגע, אולי גיל 40? ברור שלייצג את המדינה יהיה מהמם".
ראית מה זה? ירדנו באירוויזיון מגיל 50 ל-40 ואז לתשובה חיובית תוך חמש דקות, בגיל 28. צוחקת. "לכן 'נוור סיי נוור'. אני זורמת גם אם ירצו אותי לאירוויזיון".
5 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל. ''אין מתיחות בינינו. היא מהממת''
(צילום: ערן לוי)
במופע במנורה מבטחים את מארחת את איל גולן, ויש גם דיבור על שיר משותף נוסף. אשאל אותך שאלה דומה שנשאל עידן רייכל למשל פה. לא היו בך ספקות לגבי שיתוף הפעולה בגלל פרשת הקטינות שבה איל היה מעורב? "לא, אין. הוא חבר טוב שלי, מעבר לזה שאיל זמר מעולה, ואני אוהבת אותו בתור בן אדם, מאוד. ותשמע, לא הוגש כתב אישום. אז מה?"
עניין המוסר נשאר. "מה זה 'מוסרית?' מבחינתי אם יצא שהוא לא הואשם לפי רשויות החוק, הוא גם לא עשה".
בן זקן נולדה בירושלים לאם מורה ואבא קצין בצה"ל, סגן אלוף במילואים, והמשפחה עברה לקריית-שמונה, מקום הולדתו של האב. היא גדלה כמאובחנת בהפרעת קשב שזקוקה לריטלין, והמערכת לא ידעה להתמודד עם הילדה הבעייתית. בראיון הבכורה ב-7 לילות היא סיפרה על המעבר לפנימיית רמת הדסה בקריית טבעון.
צמחת בפריפריה לתוך ההצלחה. משפחה מזרחית. את מתחברת לדיבורים על ישראל הראשונה וישראל השנייה? כי בחלוקה הזאת, את נחשבת ישראל השנייה. "ממש לא. אין פה לא ישראל אחת ולא ישראל שתיים. אף פעם לא הרגשתי קיפוח וגם אם ניסו שארגיש ככה פה ושם, לא התייחסתי".
אולי כי ההצלחה באה מאוד מהר, אז אפילו לא היה מספיק זמן להפלות אותך ממש. "יכול להיות שהיה, אבל אני לא חוויתי את זה ככה. בטוקבקים אני רואה שקוראים לי ערסית ופרחה. הפסקתי לקרוא אותם בכלל מאז הסרטון שדלף".
מה הדבר הכי גרוע שאמרו עלייך או כתבו לך? "כשהצטלמתי בבגד ים עם מישל היה אחד שכתב לי, 'אם היית אשתי, הייתי שובר לך את הידיים והרגליים'. הזיה. מבחינתי זה אדם משוגע. זו כן תגובה שאי-אפשר להתעלם ממנה ומשאירה בך משהו צורב. הראיתי את זה לשוקי וזהו. ככה אני פורקת".
מקבלת את הטענות שזה היה בוטה ולא מנומס להצטלם ככה? תשני משהו בגישה להבא? "עשיתי תמונה עם הילד שלי בבריכה שלי, מה רע בזה? נוצר עניין, כי היו המוני תגובות ואז 'מטא' הורידו לי את זה מהאינסטגרם, אולי בגלל דיווחים של הקהל עליי, לא יודעת, יכול להיות אלף ואחד דברים. עד היום לא הבנתי למה הורידו, אבל אחרי יום-יומיים החזירו לי את התמונה הזו. הדבר החשוב שקרה שם מבחינתי: היו תגובות מדהימות של נשים, מעין מחאה של האשטג אמא בביקיני".
5 צפייה בגלריה
עדן בן זקן בתמונה שעוררה סערה
עדן בן זקן בתמונה שעוררה סערה
עדן בן זקן בתמונה שעוררה סערה. ''היו תגובות מדהימות של אנשים''
(צילום: אלבום פרטי)
לא התכוונת לזה אבל יצרת בנקודה הזו תודעה פמיניסטית. "לא התכוונתי ואני לא אוהבת את כל הקטגוריות של פמיניסטית או לא פמיניסטית ואת כל הדברים האלה. אני חיה את החיים שלי, וכל אחד את שלו, ולא צריך לקטלג אף אחד. היא פמיניסטית וההיא לא. זה לא בשפה שלי בכלל".
בואי נדבר קצת פוליטיקה. את הזמרת המועדפת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "כואב לי לראות את מה שקורה ברחובות, והקרע הזה באמת קורע אותי. צריך להיות מאוחדים ולשים את הכול בצד, כי האויבים שלנו מבחוץ עושים עכשיו ריקודי עם, כולל טילים. באמת אנחנו אחים, בוא נשאיר את זה בצד".
אי־אפשר להשאיר את זה בצד. חלק גדול מהעם מוחה ברחובות. "שמע, אני מבינה ויודעת למה אתה שואל וכו'. אבל אני לא אכנס לעניינים של הרפורמה המשפטית, כי באמת יש פה כבר קרע ענק ולא מוסיפים מלח על הפצעים, לשני הצדדים".
יש לך קשר עם נתניהו? "לא. אין קשר טלפוני. אני חושבת שזה כבוד להופיע בפני ראש ממשלת ישראל - ללא שום קשר מיהו אגב".
את עם מיליון עוקבים. את מפורסמת, את אמנית מצליחה. כל זה הופך אותך למנהיגת דעה בפוטנציה. למה לא להגיד את דעתך? "אתן לך דוגמה יותר גדולה. גל גדות? יש יותר יפה מזה? היא לא מביעה דעה על הרפורמה המשפטית, כי היא מתעסקת באמנות ויודעת שהרבה קהלים ישרפו אותה אם תגיד ככה או אחרת. אני חושבת שאמן לא צריך להתבטא פוליטית. אני רוצה להתעסק באהבה שלי לקהל ולמוזיקה. ובכלל, הדעה שלי לא תעשה כזה אוהו במדינה, כך אני חושבת. חשוב לי להיות השראה לבנות שחושבת שהן לא יצליחו ומגיעות ממקומות קטנים, מהפריפריה. אני הגעתי מהפריפריה, אני מתמקדת בזה, נותנת במה לזמרת בשם מאיה דדון שהיא מקריית-שמונה. בזה אני גאה".
לפני כחודש היא ילדה את עמנואל, אחות למישל, גם במצלול הצרפתי. ומה יותר מתאים מאשר להקדיש לבת גם שיר חדש, 'עמנואלה'. "השיר לא קשור לבת שלי", היא מצננת.
איך לא? "ככה פשוט יצא. עמנואלה זה שם שאני אוהבת והיה בא לי להוציא עליו שיר. אמרתי לשוקי, עוד כשהייתה בבטן, שזה יהיה השם שלה. הייתי מדברת אליה אל הבטן כעמנואל"
חשפת את ההיריון השני בשלב מאוד מוקדם. לא חששת? "לא. כל כך התרגשתי והתלהבתי, שישר אמרתי את זה על הבמה בהופעה ואף אחד לא ידע שאני הולכת להגיד את זה. בעצם זו הייתה פליטת פה מרוב התלהבות. ירדתי מהבמה והמנהל שלי אומר לי, 'יו עדן מה עשית? לא אומרים שאת בהיריון אחרי שבועיים'. אבל בסדר, לא נורא, היה טוב. אמא גם אמרה לי שאני משוגעת".
והבן שלך גילה לקהל בטיקטוק איך קוראים לאחותו. תוכנן? "כן, רצינו שמישל יגיד את זה. אין לי בעיה שיכירו את הילדים שלי, אני לא מסתירה".
5 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ורעייתו שרה
בנימין נתניהו ורעייתו שרה
''אין קשר טלפוני עם נתניהו''
(צילום: gettyimages)
בסוף מישל יהיה כוכב רשת. "מצחיק. אני אפרגן לו במה שהוא רוצה. זה הפיד שלי, אני בוחרת מה לפרסם. אבל שמע, נניח, היינו בדובאי. אני רוצה להעלות תמונות כמו כולם. אין סיבה שלא. אתה מבין? השיקולים שאתה מדבר עליהם לא רצים אצלי בראש".
היו עלייך ביקורות סקסיסטיות אחרי הלידה של מישל. כתבו שהשארת את הילד בבית ויצאת למסיבת יאכטה לבלות. נעלבת? "מה משאירה אותו? ההורים שלנו עוזרים. דברים כאלה כותבים רק אנשים הזויים. זה לא רע אם יש למישהי עזרה של סבתא או אבא והיא יכולה לצאת ולעשות חיים. ומצד שני, זה לא נוגע ולא מעליב אותי, כי אני לא מאמינה בכל מה שהם אומרים וכותבים. מבחינתי זה רק לפתוח עליי עיניים. בסדר".
את עובדת קשה, מרוויחה הרבה. יודעת לשים בצד ליום סגריר? ראיתי שעון של עשרות אלפי שקלים על ידך. "יש לי איזון ברוך השם. אני כן משתדלת להשקיע בנדל"ן ובדברים שיביאו ח'יר בעתיד, לי ולמשפחה. אני כן קונה בגדים שרוצה או תכשיטים, אבל לא קופצת מעל הפופיק. השעון למשל זה תכשיט שלי שרציתי, ואני יכולה להרשות לעצמי. לא מתנצלת על זה כי אני עובדת קשה".
במה השקעת למשל? "קניתי פנטאהוז בראשון-לציון ופנטהאוז בתל-אביב וברוך השם יש מלא דברים מתוכננים. עכשיו אני נכנסת כפרזנטורית ושותפה לקמפיין תכשיטים של חברה בשם אקו דיימונדס. גם אעצב קולקציה משלי".
תשמעי, יצא לנו ריאיון בלי חרדות בכלל. את אף פעם לא סובלת מחרדות? "כל הזמן יש חששות. זה מקצוע עם פחדים, ויש עליות וירידות. בתחילת הקריירה זה היה מורגש, פחדתי מהקהל, פחדתי איך יגיבו, חשבתי שלא יאהבו אותי, אבל יש גם דברים אחרים. לפני שנה וחצי באה אליי בהופעה גברת מבוגרת, מהקהל, ואומרת 'שיאללה, איך את דומה לביונסה'. עם אה בסוף. נקרעתי. איזו מלכה".