דיגיטל  טורים  אריאל אשל / ביקורת אתרים
אתר רכבת ישראל: קטרים וקיטורים
אריאל אשל
פורסם: 17.05.07, 09:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 105 תגובות ב-105 דיונים
1. הלוואי שהאתר של הרכבת היה הבעיה היחידה שלהם
הדג מסריח מהראש   (17.05.07)
2. בואו אליי להולנד תראו מה זו רכבת.
(17.05.07)
3. ללא מילים
zvi doc ,   zaphondromy   (17.05.07)
http://www.raileurope.co.uk/ http://www.sncf.com/
4. חובבנים
יוסי ,   נהריה   (17.05.07)
חבל שקומץ חובבנים מנהלים את הרכבת. אין עתיד לנו [פריפריה] ללא רכבת נוחה יעילה ומהירה , בינתיים אנחנו תקועים!!!. וחבל!!! .
5. זה גרוע? נסה רכבות איטלקיות...
שפוי ,   גוש דן   (17.05.07)
שם, לפני שאתה מקבל מחיר - למשל - עליך לדעת תאריך וזמן יציאה מדויק, עד הדקה, וגם מאיזו תחנה לאיזו תחנה - ולפעמים יש תחנות אחדות באותה עיר - בקיצור אתה צריך לדעת הכל - ואז יאמרו לך... אז בוא לא נתלונן יותר מדי. לפעמים עדיף להיות פרימיטיביים, מימי ראשית האינטרנט, ולתת מידע סביר!!!
6. וזה עוד כלום!!!!!
זאבי ,   בית יהושוע   (17.05.07)
אם תיסע ברכבת ישראל תגלה שאפילו לעולם השלישי עוד לא הגיעו כאן. לוח הזמנים, למשל, הוא סתם משהו שכתבו באתר ואין לו שום קשר למציאות.
7. האתר הוא רק דוגמא
אלעד ,   חיפה מת"מ סיטי   (17.05.07)
האתר הוא רק דוגמא לפרי הביאושים שנקרא רכבת ישראל... עם תקציבים אסטרונומיים היה צפוי שתהיה איזו רפורמה ברכבת ויפסיקו האיחורים, העומסים והתקלות...
8. מסכים עם כל מילה, עם הסתייגות אחת
איתן   (17.05.07)
"אם הגעתם לאתר לצורך איתור זמני רכבות, תואילו להקליק על "זמנים ותעריפים" (תחתית העמוד, לא ברור למה)" אמנם בתחתית העמוד יש קישור לזמנים ותעריפים, אך גם בראש הדף, ממש מתחת לכותרת. ראה התמונה המצורפת לכתבה! יש שם לוחות זמנים וגם פניות הציבור. לחיצה על פניות הציבור בראש הדף פותח חלון חדש, הכולל, בין השאר, את הטלפון של מחלקת אבידות. אז או שמר אשל הוא רעיונאי שלא מתמצא באינטרנט, או שרכבת ישראל שיפרו את האתר שלהם מאד מהר. ואם זה המצב - אני מוריד בפניהם את הכובע!
9. גם המידע בתחנות אינו טוב
מתי ,   גבעת עדה   (17.05.07)
לא רק האתר אינו ברמה גם המידע בתחנות אינו טוב. ישנם מסכי LCD גדולים(יקרים מאד) אך במקום מידע חיוני על זמנים, שינויים ועידכונים מקבלים דף מהאינטרנט ופירסומות וגם מיקום המסכים מוזר לפעמים. על הרציף אין דרך לדעת לאן הרכבת הקרובה נוסעת והיכן עוצרת...
10. בלוחות זמנים חסר "המסלול שלי"
איתן ,   כפר סבא   (17.05.07)
רבים מהנוסעים משתמשים באותו מסלול הנסיעה שוב ושוב. חבל אין אפשרות להזין פעם אחת תחנות קבועות ולקבל את לוח הזמנים שלהם. בכך יחסך הצורך לבחור את התחנות בכל חיפוש מחדש.
11. האתר שלהם כמו השירות!
עזרא ,   נהריה   (17.05.07)
12. זה בסדר.השירות לא טוב יותר!
אפרת ,   גבעתיים   (17.05.07)
13. קודם שישפרו את תנאי הנסיעה!
דיקלה   (17.05.07)
שיוסיפו קרונות בשעות העומס. בלתי נסבל לנסוע ברכבת. מנצלים את זה שאין לנו אופציה אחרת! איחורים בלי סוף, צפיפות נוראית! על מה אני משלמת כמעט 40 ש"ח על נסיעה?!?!?! לשבת על הרצפה?!
14. אין תעריפים, אבל יש מחיר
נהג (ברכב פרטי)   (17.05.07)
כותב המאמר לא השקיע הרבה יותר מכותב האתר
15. זה מה שקורה שהניהול הוא בבעלות הממשלה
(17.05.07)
להפריט במיידי, ואוליי נראה פה רכבת שמנסה לפחות לחקות את שירות הרכבות באירופה(מקווה)
16. מי שמחפש עבודת נקיון שלא יחפש את הלכלוך של השכן.אלא ב"דרושים
דויד ,   מ.העמק   (17.05.07)
17. דווקא "זמנים ותעריפים"
יש גם למעלה   (17.05.07)
18. מומחה לממשק משתמש????
סתם אחת ,   חולון   (17.05.07)
לפני שאתה כותב אולי לפחות תביט במסך... 1. יש כפתור "זמנים ותעריפים" למעלה עם ריבוע אדום מהבהב. 2. בטבלת תוצאות חיפוש יש עמודת "מחיר". למה לדבר סתם??? בלי קשר - האתר ממש מיושן ולא נוח ועלוב, נראה לי שהם לא שינו שם כלום כבר לפחות 5-6 שנים.
19. רכבת קטסטרופה...
נוסע רכבת ,   מרכז   (17.05.07)
כמו שאתר הרכבת נראה כך נראת פרצופה של רכבת ישראל.זמני הגעה הם בגדר המלצה , אם רצית לשבת תשכח מזה כי אתה דחוס כמו סרדין. רכבת ישראל שמקבלת כול כך הקרבה תקציבים לא יכולה להוסיף קרונות ? תלמדו ממדינה כמו יפן שם הכול מתקתק כמו שעון, פשוט סדר מופתי !!!
20. קודם שיתנו שירות נורמלי בקווים עצמם - אחכ נדבר על אתר
ערן   (17.05.07)
21. ניסית פעם להתלונן בפניות הציבור? שתיקת השטיחים!
אופיר ,   באר שבע   (17.05.07)
רק פעם אחת ענו לי מתוך רבות, וגם אז בהודעה גנרית, שהם בוחנים וחשובה דעתכם. אגב, למרות ועדת הכסנת הרכבת לב"ש עדיין עוברת בנתב"ג.
22. אילו האתר הייתה בעייתם היחידה דיינו..ברם
איציק ,   מרכז   (17.05.07)
כל כך המון בעייות נוספות יש לרכבת ישראל כגון איחורים בלי פוסקים שירות לקוי של הפקחים או הייתי אומר חוסר שרות מוחלט של הפקחים ... חוסר מענה רלוונטי מצד פניות הציבור (אין באמת דבר כזה) צר לי לומר אך הנהלת הרכבת חייבת להחזיר את המפתחות למי שכן יכול לנהל גוף שכזה..
23. רכבת ישראל ועל הכתבה
אייל   (17.05.07)
זה לא רק מה שנאמר בכתבה בעייתית אלא שהשירות של רכבת ישראל כל כך גרוע והגמישות שלהם לבקשות של חריגים כל כך אטומה אז זה ממש מגעיל הם בכלל לא ששים לעזור בהקלות לנכים קבועים שנוסעים ברכבת באופן קבוע
24. אני משתמש הרבה באתר...והוא בסדר גמור
נוסע   (17.05.07)
25. ברכבת עצמה דווקא לא משעמם- עיכובים, איחורים, תאונות, ביטולים
שרון   (17.05.07)
26. למה לא לפרגן?
דורית   (17.05.07)
אתמול הייתה פעם ראשונה בחיי שנסיתי את האתר ודווקא אהבתי מאוד,אז אולי בתך איבדה משהו ובגלל זה רצת ועשית כתבה -יכול להיות שצדקת אבל אפשר גם בדרך אחרת והרבה יותר מפרגנת...טוב זה אנחנו העם שמאוד אוהב לפרגן!!! רכבת ישראל כה לחי!!!!
27. הנהלת הרכבת מבטיחה כבר שנים חידוש האתר
כמו 144   (17.05.07)
28. והשירות ...
מאוכזבת ,   שרון   (17.05.07)
אני לתומי חיפשתי את הטלפון של משרדי ההנהלה וזאת לאחר ששלחתי פנייה לפניות הציבור לפני חודשיים ורם נעניתי... אין טלפון של משרדי ההנהלה. לאחר ששוחחתי עם פניות הציבור שאגב- מדובר בנציג בכיר של מחלקת המודיעין והם מפנים לשליחת מייל / פקס (יעיל מאוד... ) נאמר לי שאלו נהלי הרכבת ושאני צריכה להמתין ושאין לי מה להתלונן יש אנשים שמחכים יותר ממני... אתר האינטרנט הוא המפגש הראשוני לפני שמגיעים לרכבת- מאכזב... השירות- מאכזב... היחס- מזלזל... ואין מה לעשות בנידון! עד מתי? הפניות נופלות על אוזניים ערלות לא באמת איכפת להם!
29. אין לך משהו יותר טוב מלהעביר ביקורת לא נחוצה?
אזרח ,   קריות   (17.05.07)
30. עם כל הליקויים שנמצאו...
משתדל לא ,   להיכנס לרכבת   (17.05.07)
באתר של רכבת ישראל עדיין הסקירה אוהדת ועדינה מידי לעומת המציאות. רק להסתכל על עמוד הבית ולהבין שהאתר נכתב כשעוד היו רכבות על קיטור ומאז לא עודכן. בושה שגוף כמו רכבת לא יכול להשקיע באתר מכובד. אני מוכן לעשות אותו בחצי מחיר רק להעיף את העיצוב הנוכחי.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה