דיגיטל  טורים  שימוש הוגן / צרכנות דיגיטלית
בזק בינלאומי מסרבת לשחרר מנויי אקטקום
אדר שלו
פורסם: 19.08.07, 11:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-115 דיונים
31. תגידו תודה שבכלל אתם מקבלים שרות - ההסכם שלכם כבר לא בתוקף
Zip-Ion   (19.08.07)
32. 16 - כן
שחר2 ,   בת ים   (19.08.07)
הדירה היא של בעל הבית לא שלך. אם החוזה שלך יפגע או לא זה כבר סיפור אחר ותלוי בחוזה שלך/של המכירה
33. ל14 : תתנסה בתמיכה בלקוחות עסקיים ותבין ...
אמיר ענבר ,   מזכרת בתיה   (19.08.07)
אחרי יותר מ 10 שנים של נסיון, תאמין לי, הדבר האחרון שאני זקוק לו זה סטודנט שיקריא לי מלל ממסד הנתונים של ה"תמיכה הטכנית" של בזק בינלאומי. תנסה להעביר דומין מכתובת איפי אחת לשניה ולבצע ניתוב רישומי MX בבזק בינלאומי. באקטקום (לפחות מבחינת הדילרים) היה מדובר בשיחת טלפון ומייד זה היה קורה - לא יותר מ5 דקות. בבזק בינלאומי אחרי חצי שעה של שיחה עם "תומכים" שלא מבינים על מה אתה מדבר, מעבירים אותך מסכת עינויים עד לביצוע הבקשות שלך וזה בדרך כלל לוקח מספר ימים עד שהביצוע קורה בפועל. בסביבה העסקית לה אני מספק שירותים דוגמא קטנה זו היא דוגמא לשירות (ולא תמיכה) אשר חברת אקטקום ידעה לספק בזמן שבזק בינלאומי מערימה כל קושי שהיא יכולה כדי שלא יקל עליך לבצע שינויים. עוד לא דיברתי על ההתנהלות הכספית של בזק בינלאומי מול לקוחותיה (יש לי מספיק דוגמאות שלא נפרסם כדי לא להוציא דיבתה של בזק בינלאומי) אשר על ידי פיתולי סעיפים בחשבונות גובה תשלומים ביתר מהלקוח. ועוד לא דיברנו על יציבות (או חוסר יציבות) שרתי הדואר שלה... ועוד לא דיברנו על המחירים ... (כן יש אלטרנטיבות זולות יותר יציבות יותר ואמינות יותר) ועוד לא דיברנו על ההתחיבות - בזק בינלאומי אוחזת את לקוחותיה בכל הכוח - תנסה להשתחרר מהם ואז נדבר ... בקיצור, מבלי להוציא את דיבתה של בזק בינלאומי, זו חברה שאמורה לתת שירות ללקוח. את השירות הזה לקוחות אקטקום קנו מאקטקום. כאשר בזק בינלאומי רכשה את אקטקום היא העבירה את שרתי הדואר, הדיאנאס והאוט'נטיקציה של אקטקום אל השרתים של בזק, החליפה את בעלי התפקידים של אקטקום שידעו מה הם עושים במערכת הסטודנטים (מבלי לזלזל - הם עושים עבודה חשובה) שמקריאים מהמסך ולא יודעים לפתור בעיות כאלו או אחרות, העבירה את מחלקת הנהלת החשבונות של אקטקום למערכת המפלצתית של בזק בינלאומי ועוד ... כן - יש הבדל של שמים וארץ ולדידי - מוצר שירות שרכשתי אשר השתנה במהלך קבלת השירות - אני לא מעוניין בו ודורש את כספי בחזרה. תאר לך מצב בו קנית שירות תמיכה מחברת מחשבים קטנה בה אתה מכיר את הנפשות הפועלות, שילמת מראש לשנה כשאתה יודע שאתה מרים טלפון גם בשעות המאוחרות של היום, מקבל תמיכה מבעלי המקצוע שאתה מחשיב כמצויינים ומרוצה מהשירות. פתאום מודיעים לך שהחברה ממנה קנית את התמיכה נקנתה על ידי חברת ענק ומעכשיו אתה צריך לעבור פקידים ופקידות שונים עד שתגיע (אולי) למי שיכול לעזור לך לפתור בעיה. עלי זה לא מקובל. אמיר ענבר
34. אצל הספק שלי אין התחייבות
רון ,   ת"א   (19.08.07)
הייתי לקוח של בזקבינלאומי ולקח לי ארבעה חודשים ואינסוף טלפונים להשתחרר מהם. יותר לא עושה מנוי אצל ספקים שמחייבים לקוחות. אין שום סיבה להתחייב לספק לשום פרק זמן. אני לקוח של ארידור תקשורת ואין לי התחייבות ושירות מעולה. http://comm.net.il
35. בזק, המונופול מכה שנית!!! קניית טוקבקיסטים גדולה שיגנו עליה!
דניאל ,   תל אביב   (19.08.07)
36. ל-16 התשובה היא כן
סטודנט ,   ב"ש-גוש דן   (19.08.07)
בעל הדירה שלנו מכר את הדירה בזמן שאנו גרנו בה לבעל דירה אחר. המשכנו להתגורר בדירה עוד מספר חודשים. אגב בלי קשר בעל הדירה החדש התברר כ*** לא קטן אבל זה כבר סיפור אחר שלא קשור.
37. איזה ישראבלוף
כולם אותו דבר   (19.08.07)
הייתי מנוי באקטקום בדיוק דקה וחצי , עברתי אליהם כיון שלא הייתי מרוצה מ"איכות" האינטרנט במיוחד בשעות העומס . איך שהתחברתי בדקתי אם יש שיפור מהספקית הקודמת שלי ולא היה כלל , בדקתי טרייסר ומה אני רואה ? שאני בעצם מחובר לשרת של הספקית הקודמת ואקטקום בעצם רק מתווכת , איזה ישראבלוף וקטע עם כל הגאונים כאן שאומרים שאקטקום נתנו שירות יותר טוב מהספקיות "הגדולות" . ה"שירות" שחשוב הוא איכות האינטרנט שמקבלים , לכולם יש מוקדניות נחמדות וכולם מציעים בערך אותו מחיר בשקלול סופי . ובעניין בזב"ל אני חושב שהם מתדרדרים באיכות השירות ומשרד התקשורת צריך לעודד כניסה של חברות חדשות לתחום כדי שתהיה תחרותיות ( לפחות 6 חברות שונות ) .
38. תגובה ל-3 : זה לא ממש "קנס" אלא אם מתנתקים
ליאור מנדל   (19.08.07)
לקראת סוף החבילה מחייבית את החודשים שברו לפי המחיר הרגיל הגבוה בהרבה ואז קורה לא רק לא מקבלים כסף חזרה אלא נשאר סכום בחובה אשר יש לסגור לפני הניתוק.
40. מספיק ללכלך
עצבני ,   תל-אביב   (19.08.07)
בזק בינלאומי חברה גדולה וטובה, שיגידו תודה שהם לא בארגון הקטן והמצוקמק שהיו בו קודם כל הכבוד לבזק בינלאומי על הרכישה, רק תביאו עוד עובדים לטלפון, נמאס לחכות על הקו!
41. לכל חובבי בזק בינלאומי!!!
איציק ,   הרצליה   (19.08.07)
רק לצורך רענון: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3040600,00.html זהו "סידור העבודה" של בזק בינלאומי. ושום תוכי מטופש לא ישנה את דעתי.
42. אז מה הבעיה?
אילנה ,   חיפה   (19.08.07)
הוא סגר עסקה והתחייב אז מה הבעיה?
43. מדהים אבל הם ממש בסדר
א.ב   (19.08.07)
לשמחתי אני הפעם ממליץ על בזק ולו בגלל שהם היו מאוד הוגנים איתי בנושא חוב שאקטקום היתה חייבת לי ובזק בדקו והחזירו לי את מרביתו.
44. אני קיבלתי מהם כסף עבור חוב של אקטקום
אחיה ב   (19.08.07)
גיליתי שאקטקום גובה ממני כסף סתם במשך שנתיים שאני כבר לא מנוי שלה. התקשרתי לבזק ודיברתי עם איש תמיכה בשם אלעד. האיש הזה הצליח להחזיר לי חלק גדול מהסכום. אז סחטן אלעד הלוואי וכולם יהיו כמוך . ובאמת יש לי רק להמליץ על הכיוון שאקטקום קיבלו אם זה ימשיך להיות כך אולי יהיה לנו ספק אינטרנט אחד שאיכפת לו מהלקוח ולא מחפש רק לעשוק אותו
45. רבים בפרנציפ לא רוצים את בזק-נזק.
ירון ,   ת"א   (19.08.07)
רבים לא רוצים קשר עם בזק-נזק. ראו כמה התנתקו מהטפלון ועברו להוט ועוד חברות. יש שירות טלפוני ואינטרנטי טוב יותר, אז למה להיות תקוע עם הנזק.
46. אקטקום היתה מעולה, נקווה שבזק בינלאומי תהיה טובה גם היא
אורי ,   רמת גן   (19.08.07)
כלקוח מרוצה מאוד של אקטקום זה שנים רבות אני מקווה שבזק בינלאומי תהיה טובה באותה מידה. לעת עתה הכל בסדר, המעבר היה חלק, בזק בינלאומי נותנת עזרה טכנית מצויינת גם היא. הטיפול שלה בספאם טוב יותר מזה שנתנה אקטקום. מדוע להתנפל סתם כך על חברה שלעית עתה היא בסדר גמור?
47. ל-16 כן
(19.08.07)
וחוץ מזה אני לא מבין: אם זו לא החברה שהם חתמו איתה חוזה למה הם באים אליה בתביעות? צריך לבחור חתונה, אין ברירה
48. גם אני מאוכזב
לקוח אקטקום ,   ירשלים   (19.08.07)
הייתי מחובר דרך אקטקום, ויש לי תקשורת בין המשרדים שלי, ועכשיו שזה עבר לבזק יש לי כל יום צרות חדשות, והם ממש לא עוזרים בתמיכה הטלפונית שלהם, הם מנסים להאשים את כל המדינה כשתמיד מתגלה בסוף שהבעיה אצלם.
49. בזק *ין של חברה
אבי   (19.08.07)
עשיתי הכל כדי לא לעבוד איתם(עם בזק) התחברתי לכבלים ועשיתי מנוי באקטקום והיה לי אינטרנט וטלפון בכבלים בלי שום בזק בחיים שלי . פתאום גיליתי שלמרות שאני גולש דרך הכבלים אני צריך לתת דין וחשבון לחברת *ין בזק בין לאומי. לא סובל אותם באופן אידיאולוגי תמיד הם גנבו כסף כשהם היו מונופול . ועכשיו שיש להם מתחרים כמו הכבלים הם משתמשים באלימות חצי חוקית בכדי להכנס לחיים של אלה שמאסו בהם *ונות . גם לי הם לא מוכנים להחזיר את הכסף גם אני שילמתי לשנה . אכלתי אותה ,אבל בחיים אני לא יעשה אצלם קו טלפון ולא אשתמש בYES רק בכדי לא לעבוד עם *ין בזק בן לאומי. אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני שלא סובלים את *ין בזק בן לאומי. בחיים לא יעשה איתכם כלום הבנתם יא אנשי בזק *ין שכמוכם. אז הצלחתם לרמות אותי הפעם גנבתם איזה 400 שקל אבל תחשבו כמה הפסדתם עלי מאז שהתנתקתי ממכם בעזרת הכבלים מלפני 3 שנים אך איזה כיף :-)
50. כמה טוקבקיסטים של בזב"ל יש פה????!!!!!! אחד שיודע גם יודע
חזי ,   מדבר - עובדות   (19.08.07)
בזב"ל שולטת ביחסי ציבור ברשת. בגלל השליטה של בזב"ל בשוק התקשורת - פלאפון, YES , בזק ועוד. הם צברו כוח אדיר מול משרדי פרסום + עיתונאים ומשרדי יחסי ציבור - גם ברשת. המשמעות היא, שהם שולטים ביחסי ציבור ופירסום {לרבות טוקבקיסטים בשכר} ועל כן, נראים חברה טובה. אך המציאות שונה לחלוטין ומלמדת על חברה כוחנית ואלימה. שומר נפשו ירחק!!!!
51. למס' 33 - כל מילה בסלע !!!!!!!!!!!!
moti   (19.08.07)
52. ובהמלצתי החמה......הרבה לא מבינים במחשבים.........עוד אחד...
מקס ,   נתניה   (19.08.07)
53. גם לשדרג לא נותנים
שמיל   (19.08.07)
רציתי לשדרג לקו מהיר יותר, ולא נתנו לי כי כבר יש לי הסכם לשנה באקטקום. מיוזמתי לא הייתי נרשם בזבל בינלאומי
54. בזק בינלאומי אימפריה
משה שיינפלד ,   ירושליים   (19.08.07)
אני לא לקוח של בזקבינלאומי אבל מבסוט מהשירות שלה מאוד מאוד כרגע אין לי אינטרנט אבל כאשר היה רק בזקבינלאומי
55. "אקטקום היתה מעולה, נקווה שבזק בינ" (תגובה ל-46)
עוץליגוץלי ,   ארץ עוץ   (19.08.07)
גם אני לקוח מרוצה מאד של אקטקום, אבל ההבדל ממך - הייתי לקוח שלהם גם ברמה הפרטית וגם ברמה העסקית. ברמה הפרטית עד עתה המעבר היה כמעט חלק (פרט לבעיות של תמיכה בחיבור אינטרנט למשתמשי לינוקס, שאקטקום תמכו היטב ובזק בינ"ל - לא כל כך מתמצאים). כלקוח עסקי - כאן יש לנו בעיות שטרם נפתרו כתוצאות לואי מההעברה ... ניתוקים תכופים (הנתב מתנקת למספר דקות ומסתנכרן מחדש), תגובות לא ברורות של תומכים ("איזה נתב אמרת? אנחנו לא תומכים! אז מה אם הוא בשכירות מאיתנו ... רק רגע, מעביר אותך לתומך שמכיר את אקטקום .... אה, כן, זה הנתב שס. היה אחראי עליו, נכון? אז אנחנו כן תומכים ..." - כל האפיזודה עד לקבלת התמיכה דרשה מספר שעות של מנהל הרשת שלנו מולם, ועוד תופעות של "אנחנו לא מכירים אותך" - בעוד שבאקטקום _בגלל_ היותה חברה קטנה, הכרתי את כולם. ) ונקודה נוספת - בזק בינ"ל לא קלטו את מרבית "בוגרי" אקטקום, אלא רק את אלו מהם שיכלו לעבור דירה\להתחיל לנסוע כל יום מחיפה לפתח תקוה. אז אם מישהו כאן זקוק לאנשי רשת טובים באזור חיפה, יש שם כמה אנשים מעולים (פשוט תקראו להם, גם הם קוראים טוקבקים)
56. חברה ממש ביזיונית...
-N- לטאה ירוקה ,   הר הכרמל   (19.08.07)
נמאס כבר מהמונופול הכוחני של בזק.. אי אפשר להתנתק מהם אפילו שעה אחרי החיבור... ממש ארורים!!!
57. ל-16 - כן
(19.08.07)
בעל הדירה יכול למכור את הדירה, ביחד עם חוזה השכירות שלך. הוא לא יכול לפנות אותך מהדירה לפני תום מועד החוזה, והקונה חייב לתת לך להתגורר בדירה, עד לתום החוזה, לפי אותם תנאים בדיוק. כל זאת, אם תרצה כמובן. אם לא - פשוט תסרב לחתום על חוזה חדש מול הקונה
58. יש פה ערמה של טוקבקיסטים בכסף..מעייף
אין כבר כח   (19.08.07)
59. כן... שלחתי מכתב רשום לבזק בינלאומי
izi ,   דואר רשום   (19.08.07)
לפני למעלה מחודשיים! ועד עצם היום הזה הם לא קיבלו אותו, לטענתם. לא הועילו אינספור שיחות טלפון ופניות למנהל השירות. הם היו טובים, פעם.... כנראה שזה נגמר.
60. כל אלה שכתבו בעד בזק בינ"ל הם שתולים
תרנגולי הזעם ,   י-ם   (19.08.07)
מטעם החברה! חברים! הזהרו. יש שתולים, נוכלים ורמאים שחושקים בכספך. ------- חכם? עיניו בראשו. מאת תרנגול ירושלמי כתום שונא בית"ר !
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה