דיגיטל  טורים  שימוש הוגן / צרכנות דיגיטלית
בזק בינלאומי מסרבת לשחרר מנויי אקטקום
אדר שלו
פורסם: 19.08.07, 11:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-115 דיונים
61. רק לא ברק !!!
יניב   (19.08.07)
היזהרו מחברת ברק . מנסיון מר איתם לא עומדים במילה שלהם.
62. אין לקוח ישראלי שימליץ על ספקית האינטרנט שלו
(19.08.07)
כי ככה זה אצלנו, שונאים את הספקית לא משנה איזה.
63. ל 62 : דווקא אין לי כל מילה רעה על ברק ואני די
013 תוכי יוסי ,   נתניה   (19.08.07)
ממליץ עליהם אפעפי שאני איתם מהיום הראשון שלי באינטרנט ותמיד סירבו לנתק אותי ובתמורה חתכו לי את המחירים בחצי והרעיפו על הנחות- ולא אני לא עובד של ברק ואין לי כל קשר אליהם-פשוט אין לי תלונות!!
64. סתם בכיינים
תומך בזק בינלאומי ,   תל אביב   (19.08.07)
הם היו רגילים פשוט שבאקטקום מפרקים להם את המחשב ומרכיבים אותו שוב אז פתאום בגלל שהם מקבלים תמיכה נורמלית ולא לקקנית אז הם באים בטענות
65. כנסו כנסו!! בהמשך ל23
עובדת בזק בנלאומי ,   לשעבר   (19.08.07)
בתור עובדת בזק בנלאומי לשעבר ההוראה שנתנו לנו והיא לא לנתק מנויים לאחר שעברו 20 דקות מפתיחת המנוי, וקביעה זו היא חד משמעית עבור כל לקוח ולא משנה העילה לביטול. יש לציין כי ישנם פעמים שהלקוח ממתין על הקו לנציג שירות מעל ל20 דקות ובגין סיבה זו שלא תלויה בו נכנס להתחייבות בעל כורחו. בזיון של חברה!!!!
66. אין על בזק בינלאומי מספר-1
גולגולש ותיק ,   צפון   (19.08.07)
הייתי אצל כל ספקי האינטרנט שיש בארץ ואין על בזק בינלאומי עובדה הייתי בסמיילי אומנם מחירים נוחים אבל לא הייתי מרוצה עברצי לברק ונטויז'ן עזבתי בטריקת דלת עצבנית ולבסוף הגעתי לתוכי הירוק ואני מרוצה על לב השמיים מהירות 2.5 מוריד 45 מגה ב5 דקות באימיול סבבה דיסי מטוס אף 16 ביטורנט סילון אין על בזק בינלאומי האפלוד הכי גבוה שראיתי בחיים שלי אין ניתוקים לעולם לא היו לי וזו השנה השנייה שלי אים אחרי שזחלתי דרך הוט תשתית של יס וספק בזק בינלאומי אני מאושר עד הגג.
67. ל-11 אל תספר מעשיות על נטוויז'ן!
אחד שמבין   (19.08.07)
עקב תחלופה גבוהה של כ"א בנטוויז'ן, שירות תמיכה שלהם גרוע. אגב, אם יש לכם ברק ובזמן אחרון יש לכם בעיות, זה כי הם התמזגו עם נטוויז'ן. אז למרות שיש המתנה אצל בזק בינלאומי, כי יש להם מספר לקוחות הכי גדול. כרגע זה ספק אינטרנט הכי טוב. ולא, אני לא עובד אצלם
68. אחרי 12 שנה הודיעו לי שלא תומכים יותר בסוג המנוי שלי
רכזת תרבות   (19.08.07)
12 שנה הייתי עם אקטקום. אם היו הבעיות הן היו נפתרות במהירות ע"י תומכים שידעו על מה הם ואני מדברים. כמובן שהמנוי שלי (היה) לשנה, זאת הרי חברה שניתן לסמוך עליה. לפני חצי שנה פתאום החלו בעיות, זהיתי את הבעיה אצלם וכתבתי דוא"ל לתמיכה. אחרי יום עדיין לא קבלתי תשובה, חשבתי שזה קצת מוזר, אבל אולי הם לא קבלו את ההודעה, קורה. הרמתי טלפון ולתומך לא היה מושג מה זה unix ומה הקשר של זה אליהם. הוא ביקש את סיסמת המשתמש שלי כדי לבדוק את המצב. שאלתי אותו אם הוא עושה צחוק, ושלחתי אותם לעשות שעורי בית. אחרי עוד כמה מכתבים הם סידרו את הבעיה (אצלם כמובן). לפני שלשה חדשים החלה תקלה אחרת, שוב בצד שלהם עקב שינוי שרתי usnet הם לא ידעו מה הבעיה ולא נתנו תשובה נורמאלית. לפני חודשיים הודיעו לי שסוג המנוי שלי אינו נתמך יותר ושחשבוני יסגר אחרי עשרה ימים. בדואר הגיע הודעה יפה שמברכת אותי על הצטרפות למשפחת התוכי. נאלצתי לעבור לחברה אחרת במהירות, וכמובן שלא ראיתי החזר (לא היה כל כך צורך, כי החשבון לא נסגר למעשה, אולי הם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה). חבל על אקטקום, היתה חברה שטוב לעבוד איתה. רכזת.
69. מאז המיזוג, יש לי בעיות עם האינטרנט.
(19.08.07)
70. כדאי שנזק בי"ל תשקיע פחות בטוקבקים מטעם ויותר בשירות
michael ,   tel aviv   (19.08.07)
את התרגילים האלה בזק וחברות הבת שלה עושות ולא מהיום. מישהו זוכר את סרפרי (SURFREE)? החברה שבשעתו ספקה שירות חיבור חינם חאינטרנט ולאחר מכן נרכשה על ידי בזק בי"ל שהיתה בחיתוליה (עדיין בחיבור DIAL UP)..בזק בי"ל הבטיח למנויים תקופה של חיבור חינם ולאחר מכן החלה לחייב אותם למרות שחלק מהמנוייםפ רכשו חיבור בחברות אחרות. מי שלא שם לב חוייב ואני מכיר מנוי שכלל לא השתמש בשירותי הגלישה במשך שנתיים עד שגילה שהוא מחוייב מדי חודש בחודשו. לקח לו המון זמן לקבל החזר.. גם חברת בת אחרת של בזק נהגה כך עם מנויים ששכרו ממנה מרכזיות, החזירו אותן ולא שמו לב שהן מחויבות מאות שקלים בחודש על מרכזיה שכבר לא משתמשים בה..אני מכיר לפחות חברה ציבורית אחת שחויבה במשך שנתיים על מרכזית "יהלום" עש שבבדיקה שיגרתית גיליתי אני את החיוב.. בקיצור, לא רק מונופול אלא גם פועל כגנב בלילה.
71. אדוני שר התקשורת,תתחיל לטפל בחברות התקשורת שקושרים את הלקוחו
קריאה להחרמת חברות ,   תקשורת למינהם   (19.08.07)
ולא נותנים להם להתנייד בין חברות התקשורת הזולות,למה כופים עליי 3 שנים מה השטויות למה אני צריך להיות כבול לאותה חברה 3 שנים? תתחיל לטפל בהם ומיד רק אתה יכול,
72. תשובה מ 16: אם כולכם צודקים,..
16   (19.08.07)
אם כולכם צודקים, אני מייד חותם חוזה לא חשוב על מה עם צד ב' ומוכר אותו הלאה לצד ג' עם תנאים ביני לבין צד ג'. (כמו נניח לצבוע בשחור את הקירות שלא לדבר על מכירה בה מתחייב צד ג' שלא להשכיר את הנכס ..) לא נשמע לי הגיוני מה שאתם אומרים למרות שכולכם אומרים אותו דבר. ואולי אני טועה וקל להיות נוכל.
73. אין כמו בזק בינלאומי ואני מכיר את כל החברות
יזהר   (19.08.07)
74. יאללה אתם עם הלינוקס המזרוב שלכם
אחד שמבין ,   כנסו כנסו   (19.08.07)
נראה מי יתמוך בכם - לפחות אצלנו מנסים
75. גם אני מרוצה מבזק בינלאומי
(19.08.07)
76. בלי קשר לזה שבזק בינלאומי יכלה "לשחרר" אותם
(19.08.07)
ושיהיו מרוצים, אני לא מבין מה הם רוצים. רצו "בוטיק" ולא "מרכול", רגע, ואיזה אופציות אחרות יש להן בין ספקיות-האינטרנט הקיימות כרגע בשוק? "קווי זהב", "אינטרנט זהב", "נטוויז'ן"- הן לא "מרכול"? הן חברה קטנה ומשפחתית? הלוואי שאני יכולתי להשתחרר מההתחייבות שלי לקווי זהב ולעבור לבזק בינלאומי.... ובכנות- מה הם רוצים? אז עכשיו אם סגרו להם את ה"בוטיק", הן לא ישתמשו באינטרנט יותר? או שלא הבנתי משהו? "נטוויז'ן", למשל, היא פחות "מרכול" מבזק בינלאומי? חבורה של תמהונים חסרי-חיים, שככל הנראה חייהם לא חיים בלי תביעות משפטיות וכל מיני הליכים משפטיים....
77. 12- ואיזה אפשרויות אחרות יש?
(19.08.07)
יתר הספקיות יותר טובות? לפחות בזק בינלאומי,עד כמה שהבנתי, לפחות בינתיים לא חוסמת פורטים בכל-מיני תוכנות שיתוף , ולא מגבילה נפח הורדות כמו רוב יתר הספקיות.
78. תגובה ל-41
(19.08.07)
חמוד שלי, בדיוק יצא לי לשמוע רק היום סיפור ממישהו שאני מכיר, שביקש להתנתק מנטוויז'ן ולסגור את החשבון שלו שם בינואר, ועכשיו,באוגוסט, גילה שהחשבון עדיין פעיל... בקיצור- אצל כל הספקיות אותו החרא, מוציאים לך את הנשמה עד שאפשר להתנתק. אגב- טיפ למישהו שרוצה להתנתק מאינטרנט זהב (וכנראה גם נטוויז'ן): שתי החברות הרי מגבילות נפח הורדות, אז תורידו כמויות גדולות של חומר ,וכבר ינתקו אתכם,אפילו אם לא ביקשתם. ככה קרה לי בוקר בהיר אחד,לפני כמה חודשים, כשהייתי עדיין מחובר לאינטרנט זהב. אחרי שהזהירו אותי מספר פעמים שאני מוריד יותר מדי, בוקר אחד ניסיתי להתחבר לחשבון שלי באינטרנט זהב, קיבלתי הודעת-שגיאה, וכשפניתי אליהם, התברר לי שפשוט סגרו לי את החשבון,בלי לצלצל בכלל לפני-כן,או להגיד מילה.
79. תתפלאו, אבל יש גולשים שימליצו על הספקית שלהם!
גולש ,   נתניה   (19.08.07)
אני מחובר גם לנטוויז'ן (כבר 13 שנים) וגם לקווי זהב (4 שנים), ומרוצה משתיהן עד הגג. ולא נראה לי שאני עובד בשתי החברות הללו
80. מאז המעבר היתי תחת מתקפת DoS
לקוח לא מרוצה של בזק ,   ירושלים   (19.08.07)
ואחר כך בעיית מהירות.
81. האמת על אקטקום
מטקבק חינם ,   הרצליה   (19.08.07)
אקטקום תעשו טובה...אני שומע אתכם כל יום...אנחנו רואים כמה שווים השרתים שהחזיקו לכם בחיפה...כל מי שלא בא לו על ב"בל לכו תתבעו את אקטקום שמכרה אותכם בשביל כסף...מה אתם רוצים מאיתנו...חתמתם חוזה עם אקטקום לא? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
82. מה בלבול המוח של לקוחות אקטקום
רברבוני   (19.08.07)
כלקוח אקטקום (לשמחתי רק בצורה מצומצמת) אני חייב לציין ששירות כזה זיפת קיבלתי מהם שרק אלוהים יודע על מה מלינים אלו שהצטרפו לבזק. אני מאמין שבכל חברת אינטרנט (ואני לקוח של נטויזין דווקא)הם יקבלו טיפול רציני יותר מזה שקיבלו באקטקום הלא רצינית.
83. אקטום בפשיטת רגל
אורח   (19.08.07)
לקוחות אקטום אני לא חושב שאתם צריכים לבא בטענות לגוף כלשהו, ומדוע? אם אקטום הייתה מכריזה על פשיטת רגל אתם הייתם מחוסרי כסף וללא אינטרנט. במקרה זה רק הרווחתם שיש לכם חיבור אינטרנט עד ינואר ואז תחליטו.
84. מגיע להם בריחת לקוחות רק בגלל הצורה בה "העבירו" אותם - כנסו
לקוח אקטקום (לשעבר)   (19.08.07)
יום אחד אני מגיע הביתה ומגלה שאין לי דואר אלקטרוני וגם איני יכול לגלוש - נחשו למה ? 1) בזק בינלאומי הסירה את שרת הדואר של אקטקום מבלי לידע את הלקוחות בדבר שינוי כתובת השרת !!! 2) לבזק בינלאומי אין פרוקסי כי "מהירות הגלישה שלהם מספיק טובה גם ככה " - אתם מבינים את ההיתממות ? הם חושבי ש כ ל הגולשים מטומטמים... אבל לא נורא - לא הייתי ולו רגע אחד בהתחייבות (זאת תודות לספק האינטרנט הקודם שנתן לי שיעור מאלף בנושא) וגם המטומטמים החדשים כבר לא גובים הוראות קבע מזה חודשיים. אז חפשו אותי בסיבוב - סאקרים
85. קווי זהב
(19.08.07)
התחברתי אליהם לפני כמה חודשים, ואני יכול לומר שאני מאוד מאוכזב. דיברתם על תמיכה טכנית? ברוב המקרים שניסיתי לצלצל לתמיכה הטכנית, חיכיתי על הקוו ,וחיכיתי ו...חיכיתי,עד שהתייאשתי וויתרתי. בפעמים הבודדות שהם כן ענו, היה לי רושם די ברור שלתומך שאני מדבר איתו אין במיוחד מושג מהחיים שלו, ואני רחוק מלהיות מומחה גדול במחשבים, אבל היה לי רושם, שהתומך הנ"ל לא יודע ממש הרבה יותר ממני. מה יש לדבר, בצורה כזו,גם אני יכולתי להיות "תומך", אם זה אומר דיקלום של "להפעיל מחדש את המחשב", ואם זה לא עוזר, אז הם מחליטים שהבעייה לא אצלם,אלא בבזק, ושולחם אותך לצלצל לבזק. היום ניסיתי לצלצל באיזה עניין לשירות הלקוחות שלהם, ואותו הסיפור" חיכתי וחיכיתי, עד שוויתרתי... וזה בלי להתייחס לאיטיות הזוועתית שיש בשיתוף הקבצים,בחודשיים-שלושה האחרונים.
86. אקטקום כנסו כנסו
ID   (19.08.07)
מה האשמות? בזק בינלאומי חברה מעולה ספקית גדולה וטובה לקוחות אקטקום התרגלו שכאשר יש להם חברה קטנה הם מקבלים יותר שירות זה לגיטימי אבל בחיית תגידו לי מה נסגר איתכם? באיזה חברה מדברים עם מנכ"ל? ואיזה חברה אין לה בעיות מידי פעם? אתם רוצים להגיד לי שבכל השנים שאקטקום קיימת לא הייתה אפילו תקלה אחת? יש תקלות לכולם ובספקיות לעיתים נורא רחוקות צאו מהבועה שאתם חיים בה
87. אקטום = זהב של חברה
יובל   (19.08.07)
1. הרבה אפשר ללכלך אבל כלקוח 4 שנים של החברה הזאת אני אומר לכם אין ולא היתה חברה עם שרות כזה. הייתי לקוח של בזק (20 דקות על הקו) הייתי בזבל של אינטרנט זהב ואני אומר לכם אפסים יושבים שם. חרא של שירות . אקטום היתה החברה הכי מקצועית שהכרתי. מתתקשרים דקה ועונים. מחירים הוגנים לא יותר זולים. עם פקיעת המנוי שלי אני הולך לחפש חברה קטנה אולי ארידור. ול- 74 - ילד אולי פעם תבין משהו במחשבים ותקח לך את הזמן ללמוד מה זה לינוקס ואחר כך תדבר. אבל האמת מי שמשתמש בלינוקס כבר יסתדר בלי התמיכה של המפגרים בבזק בינלאומי או אינטרנט זהב.
88. נזק, = בזק, כמו כל החברות
נזק לאומי ,   05 תפוס   (19.08.07)
89. מס. 54;;;
(19.08.07)
"כרגע אין לי אינטרנט", אז איך אתה כותב כאן טוקבקים? ואם אתה כ"כ מרוצה מהם,אז איך זה שאתה מעדיף להיות עכשיו בלי אינטרנט,במקום להיות מחובר אליהם? וחוצמזה- אתה יכול להמשיך לפי אותו הקוו: "כרגע אין לי אינטרנט,אבל כשהיה לי הייתי מאוד מרוצה מבזק בינלאומי. כמו כן אני מאוד מרוצה מחברת חשמל. אני לקוח לשעבר שלהם, כרגע אין לי חשמל, אבל כשהיה לי,הייתי מאוד מרוצה מחברת חשמל." לא ככה?
90. תשתית וספק אחד לא נראה לי.
יותר מדי כוח   (19.08.07)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה