דיגיטל  טורים  שימוש הוגן / צרכנות דיגיטלית
בזק בינלאומי מסרבת לשחרר מנויי אקטקום
אדר שלו
פורסם: 19.08.07, 11:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-115 דיונים
91. להחרים את בזק
אלון   (19.08.07)
מאז ומתמיד בזק חנקה את לקוחותיה. יש להמשיך ולברוח ממנה גם היא יותר זולה. אני עושה את זה תמיד. בזק זה סדין אדום.
92. מה לא ברור? כמו התוכי, ככה החברה.
מנטליות של ,   ערסוואת   (19.08.07)
גועל נפש
93. כל הכבוד ל-YNET על פירסום השערוריה הזאת.
גולן ,   ירושלים   (19.08.07)
הגיע הזמן להעניש את החברות הגדולות שחושבות שהן מעצמה ואף אחד לא יכול עליהן. בזק בינלאומי - די עם הבריונות!! - נמאסתם!!!
94. אקטקום היתה חברה רצינית עם איכות כמעט בלי בעיות
אלון   (19.08.07)
מאז שחוברתי דרך בזק בנלאומי יש ניתוקים שנימשכים שעות לפעמים אני יודע שקשה להשיג תמיכה טכנית מהם אז אני מחכה לסוף המינוי שהוא קרוב .
95. בזק מרמה לא רק לקוחות אלא גם את עובדיה
מישהי ,   מרכז   (19.08.07)
ברצוני לשתף אותכם בסיפור שהיה לי עם בזק בינלאומי בתור מחפשת עבודה. שלחתי את הקורות חיים שלי ולאחר מספר ימים קיבלתי הצעה לעבוד כמנהלת לקוח בחברה. יש לציין כי באותה תקופה עדיין עבדתי ורק התחלתי לחפש עבודה אחרת. עברתי את מרכז ההערכה, הראיונות וההמתנה המורטת עצבים לתשובה. כאשר קיבלתי תשובה חיובית, ניפרדתי בשמחה מהעבודה הקודמת. כשהגעתי לחתום על חוזה הסתבר שהתפקיד המדובר הוא נציג מכירות טלפוני ולא מנהל לקוח כפי שנטען מקודם. חשבתי שנפלה טעות אך מאוחר יותר הבנתי שפשוט עבדו עליי. עזבתי מיד, הדבר המרגיז שהם עדיין מתעקשים לקרוא לתפקיד הזה מנהל לקוח. כשהסברתי לאחת המנהלות למה אני פורשת היא לא הצליחה להבין...נראה שכל החברה שם אנשים סתומים ואטומים.
96. לקוחות אקטקום עם ה"בוטיק" שלהם
יוסף ,   מחלקת המים   (19.08.07)
"בוטיק"? אולי רציתם להגיד "מכולת שכונתית"?
97. מה ההבדל בין אקטקום לבזק ועוד קצת
גיגה   (19.08.07)
מאחר שיש לנו אינטרנט כבר שנים רבות, רובן באקטקום, מאחר ואין צורך בתמיכה כאשר הכל כרגיל, הזמן חולף ביעף מבלי שיש צורך להתקשר לתמיכה. הכל כרגיל. סיכמנו על חיבור ללא חייגן, סיכמנו על החבילה, זהו. על מה יש לדבר? מי צריך תמיכה? ואם צריך? יש מספר חינם לתמיכה, תמיד יש שם מישהו שעונה תוך דקות ספורות עזרה קלה (איזה בעיות כבר יש?) זהו. חברה קטנה שנותנת שרות. זה העסק. עד שבזק קונה אותה, ומתחילה לכרסם בהסכם עם הלקוחות. אני מעולם לא קיבלתי מכתב המודיע שאקטקום נקנתה, לא שלחו לי מייל, שום כלום. אחר כך התחילו הבעיות. אנחנו לא מחוברים לרשת. מתקשרים לתמיכה מסתבר שצריך ליצור חייגן. למה? כי ככה. בזק בינלאומי קנתה את אקטקום. אה? נגדיר חייגן, נשלח בקשה, תוך 3 ימים יהיה חיבור ללא חייגן. מאז - אני עובדת בבזק מבלי לקבל משכורת: פעם בשבוע יש בעיה עם הגלישה עם החייגן עם הדאר יוצא עם הדאר נכנס. בואי נעשה כמה דברים דרך הטלפון - ואני שוב מכלה את זמני בעזרה לבזק לתת לי שרות שאני משלמת עליו. בזק - עוד שהיו לי בה אחוזים כאזרחית ושותפה - זיינה אותי במחירים: כשהייתי מתקשרת לאהובי מעבר לים היו שנים ששילמתי מאות שקלים על חשבונות טלפון, עד שכמובן נפתח השוק ונוספו חברות והמחירים ירדו. עוד קודם וכמובן שעכשיו כשהיא פרטית, בוז לבזק, בוז לשיטה, בוז בוז בוז. בדרכי האיטית לא אתמוך בבזק, לא אקנה שם שום שרותים, כך, בלי אלימות, ללא התלהמות, לא תומכת. לא בזק ולא ביבי. גם וגם. איכשהו ביבי מזכיר לי את בזק. חרא בן אדם חרא חברה, חרא שרות. כל הזמן רק אני אני אני. רק הם רוצים להרוויח. אני לא מעניינת. אבל יגיע הרגע שבו ארצה לא לחדש את השרות שאני מקבלת מהם, לא אצביע לו. לא בזק לא ביבי. יש לי זמן. אני לא שוכחת.....
98. בזק בינלאומי צודקת
נורברטו ,   באר שבע   (19.08.07)
אני לא אוהב את בזק בינלאומי, אך הם צודקים. הלקוחות חתמו על חוזה של קבלת שרות במשיך שנה, שילמו לכך, ואמורים לקבל את השרות. החוזה מחיב גם את הלקוח הסופות ולא רק את החברה הגדולה. תלמדו שחוזה חייבים לקיים. זה המילה שלנו.
99. להגיש תביעה
(19.08.07)
צריכים להתאחד מספר לקוחות actcom, ולתבוע פיצוי כפול על הסירוב של בזק. זה ממש עבירה על החוק. אסור לתת להם להתעלל באנשים.
100. אחד שקיבל מהם את הכסף חזרה - פרטים בפנים איך תקבלו גם אתם
יוני   (20.08.07)
חברים, בשביל לקבל את הכסף חזרה אתם חייבים לדרוש לדבר עם מנהל שירות הלקוחות שלהם, מר עטר, תדרשו לדבר אך ורק איתו, לו יש את כל הסמכויות להחזיר לכם את הכסף...תשקיעו 20 דקות בשיחה איתו והכסף חוזר אליכם, לי הוא החזיר את הכסף כי ברור גם לו שהצדק עמנו. שלא תגידו שלא אמרו לכם.
101. לתת להם בראש איפה ואיך שרק אפשר !!!
לקוח אקטקום   (20.08.07)
ההתחייבות שלי לאקטקום הסתיימה ולכן ביטלתי את הוראת הקבע. עכשיו אני רק "מחכה" לשלומיאלים האלה (בזק) שיתקשרו אליי ויגידו לי "39.90 ש"ח לחודש" ...
102. מעניין למה נמכרה החברה לבזק בינלאומי?
הכפתי ,   כרמיאל   (20.08.07)
אולי בגלל שלא קיבלו תמורה על "השרות" בחינם?
103. פעם ראשונה שאני מגיב כדי לשַבֵּח חברה
ישראל ישראלי   (20.08.07)
אני מנוי של בזק בינלאומי שנים רבות ופרט לכך אין לי כל קשר איתם. אני רוצה לציין שרמת האמינות של חיבור האינטרנט טובה, השרות סביר, ואין טענות משמעותיות. מותר גם להגיד מילים טובות, כשמגיע, ולא רק ביקורות.
104. 65 איזה שטויות את מדברת
עובד בבזק בינלאומי   (20.08.07)
אני עובד בחברה ואין דבר כזה אין פלא שאת כבר לא עובדת בבזק בינלאומי חברת האינטרנט מספר אחד בארץ ןזה לא סתם לעומת נטוויזן או סמייילי שלשניהם ביחד ישאולי 40 תומכים לבזק לבד יש מעל 150 תומכים רמת השירות בבזק בינלאומי היא הכי טובה בארץ נקודה
105. לאמיר ענבר - אם המלצת בחום, אז תשלם
שחר   (20.08.07)
לאומללים להם המלצת להתנתק (ולאן בדיוק יתחברו?). אני מנוי בבזק כבר כמה שנים, אין לי יותר מדי בעיות איתם (היו הרבה יותר בעיות בנטויזן). מדוע אתה כטכנאי מחשבים ממליץ לאנשים למי להתחבר? תיכף תיתן להם גם ייעוץ משפטי והם יכנסו לכלא בגללך...רולי גם תיתן להם דיאגנוזה רפואית ותרשום להם תרופות? בקיצור רוב ספקיות האינטרנט נותנות שירותים דומים ולמנויי אקטקום ששילמו מראש יש רק להודות שהחברה לא פשטה את הרגל, כי הרי אז הם היו משלמים שוב מראש לבזק. ולא אני לא עובד בזק בלה בלה בלה...
106. תגובה ל-7 - אתה רצחת את התוכי!
שחר   (20.08.07)
הוא ראה שכתבת תוקי ב-ק' והתאבד...
107. בזק הם אחלה לאומת ברק 013!
אלכס   (20.08.07)
013 חוסמים פורטים!!!!
108. ל16, נראה שהתשובה לשאלתך: כןןן.
א   (20.08.07)
109. לירון מת"א45 ולכל אלה שעברו לטלפון של HOT
לקוח HOT   (20.08.07)
גם במשפחתי מספר אנשים עברו לטלפון בכבלים של HOT, כולל אותי. בזק הפסידה אותנו בגלל דבר אחד: התשלום החודשי הגבוה על התשתית. משום מה בבזק מסרבים בכל תוקף לוותר על התשלום החודשי או להקטינו לרמה מתקבלת על הדעת (מה שהביא לבריחה של למעלה ממליון לקוחות מבזק). אבל דבר אחד טורד אותי כצרכן ונראה שכבר בקיץ הבא עם ההפרעות הצפויות באספקת החשמל, יטריד למעלה ממליון איש שכמוני עברו לטלפון של HOT: בהעדר אספקת חשמל לבית או אפילו תקלת חשמל בבית או בשקע, לא ניתן להתקשר! יש שיאמרו כי זו אי נוחות קלה לעומת המחיר הזול, אבל טלפון אמור לשמש גם ובעיקר כמכשיר לשעת חירום ועל כן הקו חייב להיות זמין כל הזמן. לכן באופן אישי אני לא שלם עם המעבר לטלפון בכבלים של HOT. במידה ובזק יוזילו משמעותית את דמי האחזקה החודשית, אני בין הראשונים שיחזור אליהם.
110. אולי שמישהו כאן יארגן תביעה יצוגית?
מיכל ,   תל אביב   (20.08.07)
שנים אני עם אקטקום! בשביל השירות - להרים טלפון ותוך שניה עונה איזה סשה או איבגני שבאמת מבין משהו מהחיים שלו ונותנים תמיכה גם למשתמשי לינוקס, IP קבוע במחיר מצחיק.... פשוט מעולים! מאז בזק יש לי מלא בעיות באינטרנט והתמיכה מאפנה.
111. ל 105: אתה כנראה לא מבין את תפקיד איש המחשבים
אמיר ענבר   (21.08.07)
הי אתחיל בזה שאציין שיש הרבה מאוד אלטרנטיבות טובות (הרבה יותר טובות) לבזק בינלאומי. לדוגמא, חברת ארידור תקשורת - שם אין התחייבות והמחירים זולים. דבר שני, אתה כנראה באמת לא מבין מה המשמעות של איש מחשבים שמטפל במערכת המחשבים של החברה - תפקידו לייעל את מערכת המחשבים ולהמליץ על אנטי וירוס טוב, אנטי ספאם טוב, מערכת הפעלה יעילה, תוכנת ניהול, החלפת רכיבים לפי המלצה ועוד ... בין אלה גם מצוייה המלצה על חברת אינטרנט אשר כיום משמש לצרכי רוב העסקים בעולם. דבר שלישי - מי שמטפל בבעיות קישור לאינטרנט הוא איש המחשבים בחברה ולכן יש הרבה הגיון בכך שהוא ימליץ על חברה שיותר נוח לעבוד איתה, עולה פחות ללקוח ויש לה כמה שפחות נפילות - כדי שיפנו אליו בנושא האינטרנט כמה שפחות. כנראה שבכל זאת אתה כן עובד בזק בינלאומי ...
112. לתגובה 105 - אם היתה לך הבנת הנקרא היית מבין ש
אל תגיבו בלי להבין   (21.08.07)
מדובר בלקוחות עסקיים ולא פרטיים כמוך קודם כל ושנית אתה לא הבנת את הטענות כאשר קנו את אקטקום היה צורך להעביר את המנויים לבזק ההעברה נעשתה בצורה מאוד חובבנית בלי כל הודעה מראש ללקוחות וכאשר מדובר בעסקים הבעייה גדולה הרבה יותר נגרם להם נזק אדיר ובנוסף לא היה עם מי לדבר ע"מ לתקן את מה שנעשה (כי התומכים שלהם לצערי לא מספיק מקצועיים) . לכן אתה ממש לא דוגמא .
113. יש כבר מחליף למורשת...
אחד שמבין   (28.08.07)
תאמינו לי, עברתי לאינט רימון... אחלה ספק.
114. אז איזה אלטרנטיבה לאקטקום יש היום?
לקוח אקטקום לשעבר ,   חיפה   (30.08.07)
115. נציג קשרי לקוחות בבזק בינלאומי איזה בולשיט!!
לירן ,   פתח תקווה   (07.09.07)
איזה שטויות!!!!!!!!!יו אין על מה לעשות כתבות ??אני עובד במחלקת שימור בבזק בינלאומי הפניה היא אוליי של לקוח אחד...רוב הלקוחות מרוצים ואקטקום התמזגה לתוך בזק בינלאומי הלקוחות נשארות באותם התנאים וקיבלו אף הרבההה יותר אז דיי לנסות להשמיץ בזק בינלאומי לא אטומה כמו שאר הספקיות ...ונותנת שירות מעולה...יותר ממספר 1!!!!
116. לירן, צא מהסרט שאתה חיי בו
יוסי ,   בת ים   (22.04.12)
התקשרתי להתנתק מבזק בנלאומי, עזוב שהעבירו אותי ל"קשרי לקוחות" המתנתי על הקוו 15 דקות ובסוף שיחה נותקה.

שירות מעולה, יא ממורמר חיי בסרט של בזק בנלאומי. תמצא חייים
תגובות קודמות
חזרה לכתבה