דיגיטל  מגזין  סלולר וניידים
HOT: ערוכים לספק שירותי סלולר - בתוך שנה
ארז רונן
פורסם: 28.06.09, 14:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות ב-45 דיונים
1. הוט - שירות גרוע !!
דני   (28.06.09)
2. כן, אבל כנראה שתצטרכו לחלק טלפונים בחינם עם השירות הגרוע...
ניר ,   צפון   (28.06.09)
3. גם חינם אני לא אצטרף אליהם
מישה   (28.06.09)
4. בטח גם השירות יהיה וירטואלי. עאללק.
לקוח שנמלט מהוט ,   כל עוד נפשו בו   (28.06.09)
5. מזמן חייבים לעביר בעלות על תעשתיות למדינה!
רפאל ,   שדרות   (28.06.09)
בעלות על תשתיות למדינה שתהיה גם אחראית לשדרוגה בהתאם לקידמת טחנולוגית. ולכול החברות לתת אפשרות להשכיר רוחב פס או משבים אחרים על מנת לספק שרותי טלפוניה סלולרית.
חשוב להקים חברות שהיתנו אפשרות הספקה של שרותים בודדים ולא בחבילות.
לקוח יכול לרכוש מכשיר לקבל מספר לכול החיים ללהתנייד בין ספקי שרות בפרקי זמן מסויימים ללא שום התחייבות על חבילות ורכישת מכשירים חדשים.
מחשירים בנפרד ספקי שרות בנפרד.
כך יוצרים תחרות בין ספקי שרות.
6. הוט שירות עצוב
שניצל   (28.06.09)

השירות בהוט פשוט מזוויע, ה"מסלולים" שלהם לא שווים, המוצרים לא שווים כלום ותשתית האינטרנט מפגרת.

בטח הם יתחילו עם פלאפונים דור שני איכות נעל בהתחייבות ל10000 שנים.

7. כמה זמן -עד שיעזרו לאזרח-שר התקשורת תעשה משהו
שימי   (28.06.09)
8. רק יס רבותי רק יס חחח
אורן   (28.06.09)
יססססססססס רבותי רק יסססססססססססססססססס חחחחחח לא סופרים אותכם חחחח יסססססססססססססססססססססססססססססססססססס.
9. אסור לתת להוט להתפתח.
ישראל ישראלי ,   אשקלון   (28.06.09)

לחברה שמאמינה שבלקוח משקיעים רק לפני שהוא פותח את הערנק, אין זכות קיום.  

אני מחרים אותם.

גם אם הם מציעים לי הצעות נמוכות בהרבה מהמתחרה, אני משתמש בהצעות האלו כדי להוריד את מחירי המתחרים. לעולם לא אחזור לחברה הזאת, וגם לכם אני לא ממליץ.

10. אני מעדיפה להיות ללא שירותי תקשורת בכלל מאשר להתחבר לחברה המ
חן   (28.06.09)
11. אין כשל שוק יש קרטל!!!
אבי   (28.06.09)
12. עם אורנג' טוענים שיש שוק טוב בסלולרי למה הם נכנסו לאינטרנט ?
אנונימי ,   חיפה   (28.06.09)

כאלה חסיר ידע עסקי שזה לא יאומן !!!

חברת אורנג' החכמה טוענת ששוק הסלולר משובח ושיש לו מחירים טובים וטכנולוגיה מתקדמת ושאין צורך להיכנס לתחום הסלולרי כמה פחדנים הם יכולים להיות ?!?!?! חוץ מזה אם הם טועניך כך אז למה הם נכנסו לתחום האינטרנט יש בו שוק מתויין וטכנולודיה שהולכת ומתקדמת אז למה לכל הרוחות הם נכנסו לזה ?!?!? אני יכול להגדיר את ניסיון הכניסה לתחום האינטרנט של אורנג' במילה אחת כ ש ל ו ן !!!

ואפילו לבוסיף אכזבה

חבל שמותג בין לאומי ירה לעצמו ברגל ...

13. אני לא אהיה לקוח שלהם שוב אחרי שאסיים את ההתחייבות
טירן מוסקוביץ ,   חיפה   (28.06.09)
הנוכחית שלי.
השירות גרוע.
האיכות..סליחה - אין כזה דבר בהוט.
שווה לשלם יותר ולא להיכנס לחור השחור "הוט"
אני רק עוד לקוח מיואש.
14. תשלמו לי אני לא אעבור אליהם
(28.06.09)
15. זה מה שחסר
לקוח לשעבר   (28.06.09)
שיהיה להם עוד תחום לעשות צרות לגנוב מהלקוחות ולתת שרות גרוע - עוד לא למדו במדינתינו לקח?
16. אני זוכר להם טוב טוב את המכתב איום מעו"ד שלהם!
לעולם לא הוט שוב!!! ,   אני שונא את הוט!   (28.06.09)
17. ברוכים הבאים לחברה הסלולרית עם השירות הכי גרוע במדינה !!!
אחד העם 1 ,   קריות   (28.06.09)
מעדיף כבר להשתמש בטלפון חוגות מאשר דרך הוט...
אני בטוח שיש מאות אלפי ישראלים שיחזקו את דבריי..!!!
18. לא הבנתי איך בדיוק זה מגביר את התחרות...
(28.06.09)

הרי אותו סלקום ימכור את הדקות האלה לאותם לקוחות, רק שעכשיו גם HOT ירוויחו מזה (וזה אומר שהלקוחות ישלמו יותר).

למה לי לקנות דרך HOT שזה בוודאות יהיה יותר יקר מאשר לקנות ישירות מהיצרן (חברות סלולריות)?

19. התנתקות
1 ,   רשל"צ   (28.06.09)
וגם בהוט סלולר יעשו ללקוח גיהנום עלי אדמות רק שלא יתנתק?
20. HOT עדיין לא ערוכים לספק כבלים, איך נותנים להם לספק סלולר ?!
לקוח לשעבר   (28.06.09)
HOT לא ערוכים לספק כבלים (ובטח לא טלפון ותשתית אינטרנט), אז איך לעזאזל נותנים להם לספק שירותי (לא שמעו שם על המילה הזו) סלולר ?!?!?!
21. לא הבנתי...
אזרח ,   תמים   (28.06.09)
לא הבנתי למה אם ייכנסו מפעילים נוספים יירדו המחירים ?
הרי זה מה שאמרו כנכנסו סלקום אורנג' ואפילו מירס... בשורה התחתונה , המחירים משתווים , אף אחד לא מציע משהו שישבור את האחרים , אולי בגלל שהמחירים גם ככה נמוכים , ואולי מהסיבה שישנה התאגדות סביב אותם מחירים , כך שסביר שכל מפעיל חדש שייכנס יקבל בירושה את המחירים של החבברות האחרות...

ותחשבו על זה ... אוי אוי אוי...
22. זה כנראה המקום היחיד שהוט יכולים לצאת יותר טובים מהמתחרים
לקוח עשוק   (28.06.09)
לא נראה לי שיש להם עדיין את התשתית לתחמון חשבון שפיתחו החברות הסלולריות.
23. אני אשמח לעבור אליהם!!!
עידן חיימי ,   אשקלון   (28.06.09)

חברת הוט שיפרה משמעותית את השירות וכיום היא החברה הכי שירותית שיש ,אלו שמגיבים כאן הם לא לקוחות שחשו את השינוי בארגון ובשירות של הוט.

יישר כח ובהצלחה אני מאמין בהם.

24. צעד מבורך, היום אנחנו משלמים הון על שיחות סלולר
גדי   (28.06.09)
25. שימכרו מכשירים מתקדמים בדור 2.5
לילי   (28.06.09)

ללא חבילת גלישה,ללא דמי מנוי.

 

אנשים כבר שכחו מה זה מכשירי דור 2.5 מתקדם

26. הם מ-פ-ח-ד-י-ם!!!
(28.06.09)
27. קודם שיהיו ערוכים לתת שירות למוצרים שיש להם היום
(28.06.09)
28. אם החברות אומרות שהשוק תחרותי אז למה הם מתנגדות?
(28.06.09)
29. תביאו חברה רצינית מחו"ל
R2D2-2.5 ,   צפון   (28.06.09)
לא צריך את cold.
30. מספיק להיכנס לנו לורידים. נמאסתם
דניאלי   (28.06.09)
צריך כוחות חדשים.נמאס מהחברות המאוסות שנכנסות לנו לורידים גם ככה.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה