כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מעשה ב-3 לקוחות אורנג' וחיובי סלולרי מסתוריים
מירב קריסטל
פורסם: 21.10.09, 20:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 410 תגובות ב-281 דיונים
31. תל אביב
טלי   (21.10.09)
הבן שלי החבר בתמימותו לשירות אסטרולוגיה. לא מצליחה למעלה משנה להתנתק. אורנג חוסמים אבל חברת טלכלל משנה פניה וכל פעם הופכת לחברת סליקה אחרת מתעלקים עלי . הבטיחו פיצויי והחזר אבל במקום להחזיר ממשיכים לגבות - למישהו רעיונות?
32. _לרדת בענק,רמאות
shimi ,   אשדוד   (21.10.09)
נרשמתי ללרדת בענק,רשום שהשרות ללא התחייבות,הטעיה מכוונת,מאז אני לא מצליח להתנתק מהם,מה שנותר,להתנתק מאורנג.סופית.
33. זה אולי בגדול אבל יותר בגדול זה -----------
קרן   (21.10.09)
שכל פעם שאתה מכניס את הטלפון לתיקון מוסיפים לך בלי לשאול אותך שרות שעולה אומנם רק 4 שקלים בחודש על שמירת ספר הטלפונים-במקרה שמתי לב שזה ממש אבל ממש כל פעם--- תחשבו על זה כך- אם לא הייתי שמה לב היו גובים ממני כל חודש 5 שקלים---כמובן שאומרים להם הם מנתקים אותו ומחזירים את הכסף--- אבל מה עם כל ההאנשים שלא שמים לב?????????.--- זוהי גנבה ממש מצד פלאפון- אין שום הבדל בלשים את היד בכיס שלי-- להוסיף שרות ללא רשות זוהי עבירה ממש----
34. שרות לא הוגן של פרטנר
צביקה ,   רמת גן   (21.10.09)

חוייבתי ב42 שקל מיותרים ושצלצלתי לשרות אורנג' , אמרו לי שהזמנתי שרותים מספק חיצוני בשם שמיר מערכות . כבישקשתי הסבר מי אלו שמיר מערכות , אמרו שאינם יכולים לומר ועלי להתקשר לשמיר מערכות . הגעתי למרכזיה טלפונית ש3 פעמים אמרה שיחזרו אלי בתוך יום . כל נסיונותי לדעת מי הם שמיר מערכות דרך

 

שרות אורנג' ודרך הספק כביכול עלו בתוהו . אף אחד לא חזר אלי . כמובן שזיכו אותי בסכום , אך עדיין הדבר מעיד על שרות גרוע של אורנג.

35. אורנג נבלות
ליטל ,   מרכז   (21.10.09)
כל חודשאני מתקשרת מבטלת את ההודעות תוכן והם ממשיכים לחייב אותי סלקום יותר נורמלים ואני מאוד מרוצה ממירס
36. לא לסמוך עליהם בדבר וחצי דבר
סמי   (21.10.09)

כל חודש אבל ממש כל חודש אני מוצא טעויות לרעתי כמובן ונאלץ להמתין חודש שלם לתיקון ושוב למצוא טעות חדשה

זה לא להאמין - הטעויות מסתכמות במאות שקלים

תבדקו היטב היטב

תכנסו לכל פרטי ופרט ואל תוותרו

בהצלחה

37. לטענת נציגת השירות - המשיכו לחייב אותי לפי 12 פעימות למרות
Dan   (21.10.09)

למרות שכבר ב 1.1.09 היו צריכים להפסיק לעשות זאת

אומנם על החשבונית כתבו חיוב לפי שניה

אבל בפועל חייבו אותי לפי 12 פעימות

 

רק לאחר שהתלוננתי ושיניתי תוכנית , החל החשבון להצטמק כפי שהיה צריך להיות

לך תוכיח עכשיו שהם עבדו עליי...

38. תסלחו לי אבל הלקוחות מטומטמים פה אחד אחד
שמעון ,   מרכז   (21.10.09)
מי שמסכים לחבילות תוכן "חינם", מי ששולח הצבעות לכוכב נולד, וכל מי שמחזיר מכשיר ולא מקבל נייר ביד שהוא החזיר אותו, אז הוא דביל. החברות האלה עושקות את הלקוחות, רק דבילים מסכימים לכל הדברים האלה
39. הפתרון לכל הבעיות הוא :ביגטוק , טוקמן
קובי   (21.10.09)
אתם קובעים כמה לשלם ומי צריך את החשבון החודשי המנופח והשיקרי שלהם כל חודש
40. קרה לי כל כך הרבה פעמים עם אורנג'
מישהי   (21.10.09)
עד שהיה נמאס לי להתקשר אליהם כל חודש ,לחכות 20 דקות על הקו ,כדי שיבטיחו לי שיזכו אותי ויסירו לי את השירות, כשחודש אחרי זה אני מגלה שזה לא נעשה. ותרתי ,התנתקתי,היום אני בפלאפון ואין לי שום בעיות.
41. פעם אחת מקריות, שניה- צירוף מקרים. שלישית? שיטה!
שחור ,   אשדוד   (21.10.09)

בחייאת תגידי לי. איך זה שיש כל כך הרבה טעויות?

אני לא "משתולל" עם הסלולרי ולא ביקשתי שום שירות. אז איך זה שחייבו אותי על כל מיני שירותי תוכן של אורנג'?

נכון, החזירו לי את הכסף וגם נתנו מתנה פיצוי שדמות אוזניית בלוטות, אבל אם תעשי חשבון של מספר האנשים שלא בודקים את החשבונית ולא קולטים כמה מורידים להם מעבר ולא מתקנים את הטעויות, תגיעי לסכום עצום!

את רוצה לומר שזה מקריות?

אני טוען שזאת שיטה!

42. כולן ככה, אבל אורנג' זה ליגה בפני עצמה
אנס ,   רהט   (21.10.09)
השירות והאיכות של החברה הזאת פשוט בושה! אני לקוח שלהם מהשנה הראשונה שלהם בארץ, תמיד דובר לשבח על איכות והשירותיות של הנציגים שלהם, אבל מאז הניידות הם השתגעו שם לגמרי! ושלא נדבר על זמני ההמתנה המייגעים..
43. איזה רוחחחחח
א.א. ,   צפון   (21.10.09)
אנשים אתם נסחפים הרבה יותר מדי יש טעויות בחיים לא הכל מושלם אבל הפעם הרוח סחפה אתכם רחוק מדי הייתי אומר... סהכ אם לכם לא אכפת מהכסף שלכם ולא עוקבים לאן הוא הולך אז זה כבר באמת לא אשמת החברות אלא אשמתכם בלבד. תתבגרו וקחו אחריות.
44. הפתרון הכי פשוט
אביעד ,   הרצליה   (21.10.09)
אני חוויתי על בשרי את כל 3 המעשיות האלה ויותר באורנג' בסופו של דבר נקטתי באמצעים הבאים ומאז אני נתקבל בפחות חיובים מאורנג':

* לחסום שירות ספקי תוכן חיצוניים לכל המכשירים שיש למשפחה שלכם.
*לסרב בתוקף כל פעם שנציג אורנג' מציע לכם משהו ב"חינם".
*לא לגלוש באינטרנט הסלולרי ואם ניתן לחסום אותו מה טוב.
*גם אם רואים באתר של אורנג' הורדה בחינם לא להוריד.

היום ניתן להעביר כל צלצול\טפט\שיר שרוצים דרך הכבל - גם בלי להפר זכויות יוצרים.
45. לקחו סתם 2000 ש"ח בחשבונית על מכשיר מושאל
ירושלמי ,   ירושלים   (21.10.09)
כמובן שמעולם לא שאלתי מכשירים בסניפים שטענו שהייתי בהם מעבר לזה שאין לי ביטוח ,הכניסו בשיא חוצפתם ידם  הארוכה ולקחו מכיסי (מהבנק)מה שבא להם,דיברתי איתם אמרו נזכה חיכיתי חודש ושיחות טלפון חוזרות עד שהחזירו את הכסף ,עכשיו משהסתיימו ההתחייבויות ברוך ה' נלך לחברה אחרת יש הצעות.?
46. גם אותי חייבו סתם
לקוח אורנג'   (21.10.09)

אמנם בסכום קטן, אבל חייבו אותי באיזה 30 ש"ח בטענה שהורדתי 2 משחקים.

גם כשהסברתי להם שלא הורדתי, הם התעקשו שבמערכות שלהם רואים שהורדתי.

 

הודעתי לנציג הנחמד שינתק לי את האינטרנט במכשיר מיידית כדי שהם לא יתבלבלו שוב.

47. הכי פשוט תתקשרו חברה שלכם ותגידו שאתם רוצים שיחסמו לכם את כל
לא משנה   (21.10.09)
ספקי התוכן החיצונים ככה המליצו לי בסלקום אחרי שנתקלתי בנבלות מיוניסל
48. תדרשו העתקי חשבון כקובץ Text
(21.10.09)

תבדקו את עלות "זמן האוויר" ואת פעימות החיוב

במסגרת תפקידי בחברה עם מעל 100 מכשירים מצאתי שמחייבים בדיוק פי 2 ממה שסוכם .

תעלו את הקובץ לגליון אלקט'

 

49. כולם תמחמחם.
חיימקיס ,   חיפה   (21.10.09)
כל החברות, הבנקים המרקולים הגדולים, חברות הבטוח ומי לא נוהגות להשתמש בשיטת מצליח. אם הלקוח יגלה את " הגניבה " מחשבונו ויודיע לחברה הם פשוט יבקשו סליחה ויחזירו את החיוב המיותר. לא עליתם על כך, הפסדתם - החברה הרוויחה. לכן הפתרון לכך הוא פשוט מאד, יחוקק חוק המטיל על החברה המחייבת להחזיר ללקוח הנגזל פי 1000 ( אלף ! ) מהסכום שניסו לגבות ללא סיבה. לא יהיה שיקול דעת לאף אחד, לא לחברה ולא לבית משפט. חד וחלק, חיוב לא נכון וללא סיבה - החזר החיוב פי 100 כולל ריבית והצמדה. אין דרך אחרת !
50. אני בודק כל חודש את החשבון של אורנג ותמיד מוצא חיובים שגויים
יוזי ,   שוהם   (21.10.09)

כלקוח בלתי מרוצה באורנג הנושא לא חדש לי

בחודש יולי חויבתי ב2000 שקל נוספים על שימוש באינטרנט שלא היה ולא נברא (אני אפילו לא יודע להשתמש באינטרנט)

בחודש אוגוסט חויבתי ב200 על חבילות תוכן (מישהו יכול להסביר לי מה זה?)

ועוד כהנה וכהנה.

למזלינו הלקוחות אם אנחנו תקיפים מספיק אזי החברה (שיודעת היטב שחוקיות מהלכיה מוטלת בספק) כמעט תמיד מוותרת על החיוב. למשל  על חיוב האינטרנט הסכימו בהתחלה לתת לי הנחה של 20%, לאחר שמחיתי שנית נציג בכיר יותר בישר לי על הנחה של 50% ואחר כך לאחר שלא הסכמתי לכך - בישרו לי בלשון שירותית מלוקקת כי כדי ש"חווית הלקוח" (!) שלי לא תפגם הם יוותרו על כל הסכום.

אשמח לטוקבק תגובה של  עורך דין שיחווה את דעתו האם התנכלויות כספיות אלה של החברה הלקוח אינן הפרת חוזה שמאפשרת ללקוח לעזוב את החברה גם בתוך תקופת ההתחייבות (ללא קנס כמובן).

 

51. פרטנר מכניסה את ידה לכיסכם
יוסי ,   דרום   (21.10.09)
תבדקו טוב מאד כל חשבונית דוחפים חבילות שונות ללא ידועתכם מוקדני השרות הטלפוני מקבלים על זה עמלות שמנות
52. גם לי זה קרה
מאיר 685   (21.10.09)

גם לי קרה אותו מקרה של חיוב על מכשיר מושעל .אבל לי זה היה על שלוש מכשירים וחיוב יתר של 3000 ש'.כמובן לקח קרוב ל3 חודשים לחזיר את הכסף

הש'ק מזומן .כמובןרק לאחר מס' איומים לפנות לרשות להגנת הצרכן.

53. כתום הופך לאפור
דודי   (21.10.09)
כלקוח ותיק של חברת אורנג` אני מתנתק מהם בהקדם .אני נדהם לקרוא את התגובות ,אז אני לא לבד .כל חודש בחודשו , באופן סיסטמטי , טעויות בחשבון , די זה מגעיל אותי .ותודה לכל המגיבים , חיזקתם אותי , אני לא לבד .
54. אז אולי מישהו יגיד מה עושים לעזאזל...נמאס
במדינת הגנבים   (21.10.09)
בדקתי את החשבונית שלי וראיתי שביצעתי שיחות במאה שח וחוייבתי בארבע מאות שח כאשר אין לי מושג על מה החיוב כי החשבונית מתוחכמת מלאה בחיובים וזיכויים וחוץ מלהשלים עם הגזירה פשוט אין לך כח להתמודד ע הגנבים...לא יתכן שמחייבים אותי ב75% על עלויות עלומות...בקיצור אני יודע שגונבים אותי ואני חסר אונים.
55. חקיקה - קנס כספי לחב' הסלולר על כל טעות
אזרח מודאג   (21.10.09)
ויפה שעת אחת קודם
56. כל כך נכון!!!!!!!!!!!!
לילך   (21.10.09)

מהסתכלות אקראית בחשבונית אורנג' שנשלחה לביתי גיליתי שאני רשומה לחבילת תוכן בסך 20 ש"ח לחודש, למרות שמימיי לא ביקשתי להרשם לאחת כזאת. כאשר התקשרתי וביקשתי לדעת מתי נרשמתי לתוכנית הטלפנית החלה לגמגם ולאחר מס דקות הודתה שאין לה כל מידע האומר שנרשמתי בצורה כלשהי. ביקשתי זיכוי על כל החודשים כמובן ובסוף ניתנו לי רק חלקם בטענה שבחלק מהחודשים השתמשתי בחבילה, דהיינו הורדתי צלצול ולכן אין הם יכולים להחזיר לי על חודשים אלו, למרות שעלות הצלצול הייתה שקלים אחדים.

חוצפה!

עברתי חברה. למרות שלא בטוח שהמצב טוב יותר שם

57. בטלו את הוראת הקבע ותראו איך הם יתייחסו אליכם
אחד שיודע ,   תל אביב   (21.10.09)
הגיע הזמן ללמד את כל החברות הללו איך מתנהגים והשיטה היא פשוטה ביותר: בטלו את הוראת הקבע והתעקשו לשלם במזומן או בהעברה בנקאית רק לאחר קבלת החשבון פיזית ובדיקתו המדוקדקת. אם כולם ינהגו כך לא תהיה לכל החברות הללו ברירה והם יאלצו לקבל את השיטה וחסל סדר קודם חיוב ואח"כ נראה...
58. וזה בעיקר בגלל חברות כח האדם
אחד שיודע   (21.10.09)
שממונות על כל חטיבת גיוס העובדים והשמתם.
החברות האלה משלמות שכר בסיסי לעובדיה כך שסיפוק כספי של העובד מהעבודה אין. וזה מתבטא ישירות בשירות שהוא נותן ללקוחות שמולו.
59. צודק לגמרי
yael ,   po vesham   (21.10.09)
גם אני לקוחה שנים, ומאוכזבת קשות השנה. היה לי המקרה של לקוחה מספר 1.
60. עובדים בשיטת מצליח..
1213   (21.10.09)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה