כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מעשה ב-3 לקוחות אורנג' וחיובי סלולרי מסתוריים
מירב קריסטל
פורסם: 21.10.09, 20:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 410 תגובות ב-281 דיונים
61. פרטנר מעבירים את האחריות
db   (21.10.09)

למה אתם מתחמקים ממתן תשובה?

ההודעות ששלחה הבחורה לכוכב נולד עוברים אצלכם ואז אל הספק, אתם יכולים לבדוק בעצמכם האם שלחה או לא, במקום לטרטר אותה.

אם לא, אולי פרטנר בטעות העבירו את הבקשות ליוניסל.

 

ר

62. זה קורה לי כל חודש
ליאור ,   ראשון לציון   (21.10.09)

כל חודש מחדש חיובים שלא היו ולא נבראו.

כנראה שלגבות כסף על מכשירים חילופיים שכביכול לא הוחזרו זה תחביב חדש באורנג'.

ברגע שיגמר ההסכם עימם אני חותך לחברה אחרת.

63. אני עזבתי את אורנג' כבר מזמן
raffi4u ,   אשדוד   (21.10.09)
64. התנתקו מספקים חיצוניים, רצוי בכתב.
ספק חיצוני   (21.10.09)
יש להתנתק מספקים חיצוניים, ישנם מקרים רבים שאנו משלמים ללא ידיעתינו על שירות שאיננו מעוניינים בו ואפילו לא יודעים שאנו מקבלים כמובן החיוב לא מאחר לבוא ומוסתר תחת שמות מסתוריים וללא פירוט (עברה על החוק). חברות הסלולאר גוזרות קופון, ומתנערות מאחריות, שולחות אותך, הלקוח לחפש אחרי השותפים השרלטנים שלהם. תביעהי יצוגית נגד חברות הסוללאר בגין אי פירוט חשבונית יכולה להועיל.
65. אני חוקר את החשבונית
(21.10.09)

שלי

 

חייב בדוק

 

66. אורנג' גוססת !!!
אוי לכתום   (21.10.09)
67. הובטח לי תוכנית 30אג ופועל זה 35 בגלל שלא שאלתי אם זה כולל מ
ומחייבים אותי ל3 ש' ,   מה עושים?   (21.10.09)
68. טיפ מעובדת פרטנר
(21.10.09)

רק אבל רק sim only בלי מכשיר , בחי התחייבות והדרך היחידה להיות לקוח ללא אינטרנט.

אני עובדת שם, כל המשפחה שלי פועלת כך ,  ואלו המסקנות שהגעתי אליהן מתוך הבנה פנימית

69. קישקוש בלבוש !!
ניסו השועל   (21.10.09)

אני לא צוחק, לא שתול ולא בטיח, אני צרכן מן השורה:

אורנג' היא החברה ההוגנת היחידה מכל חברות התקשורת (טלווזיה, טלפוניה, אינטרנט).

אני איתם מעל לשנה ואני מאושר מהם !

אחרי הקו הראשון קניתי עוד שתיים ושוקל להעביר הטלפון הקווי אליהם.

טעויות תמיד קרו ויקרו לכל החברות השאלה היא איך המנגנון מתמודד עם זה, וגם לפי הכתבה פה אפשר לראות שהם לא מתכחשים ולא בועטים בלקוחות שלהם כמו שעושות הרבה הרבה חברות אחרות.

כל זה עוד לפני שדיברתי על הלקוח הישראלי ...

אורנג', אני אתכם (כל עוד לא תשתנו ...) !!!

צ'או.

70. לי זה קרה עם סלקום, הרבה טעויות, תמיד לרעת הלקוח
רוני ,   חבל מודיעין   (21.10.09)
71. מדובר בהרבה יותר לקוחות
בן ,   מרכז   (21.10.09)
אותי למשל חייבו באיזו חבילת תכני מולטימדיה ב - 50 שקלים לחודש, שמעולם לא הסכמתי לה ומעולם לא השתמשתי בה.
72. עוד נפגעי אורנג'
מ.א ,   מרכז   (21.10.09)
גם אנחנו נפגענו מאורנג'.
במשך 9 החודשים שאנחנו בחברה פיתחנו רוטינה -
כל חודש יש טקס בדיקת החשבונית שאורך בין שעה לשעתיים,
בכל חשבונית יש חיובים מוזרים, זיכויים שלא בוצעו, טעויות ומה לא.
אח"כ מגיעות שיחות טלפון למוקד שירות (4-5 שיחות/ביקורים בחודש מינימום) וויכוחים ובירורים על פניות קודמות שלא נעשה איתן כלום וכל פעם צריך להסביר מחדש לנציג התורן את ה"חוקים" ולגלגל את כל הסיפור. כל שיחה לא פחות מחצי שעה, וכל ביקור במוקד שירות זה בסביבות השעתיים לא כולל ההמתנה.

המצב כל כך גרוע שבשלב מסוים אורנג' היו חייבים לי בסביבות ה-2000 ש"ח אחרי שכבר זוכינו על חלק מהטעויות שלהם (להזכיר, אנחנו מדברים על תקופה של פחות משנה) ועדיין נכון להיום לא נפתרו כל הבעיות בחשבונית או הזיכויים.

באיזה שהוא שלב התחלתי לנהל יומן של כל השיחות, התאריכים וההבטחות. זו רשימה ארוכה מאוד ככה שאין לי אפילו את הכוח להתלונן כמו שצריך.

וזה עוד לא הכל, כשסוף סוף נפתרו רוב הבעיות וזוכינו על רוב הסכום הם הסכימו לפצות אותנו על מסכת העינויים, וזה גורר שוב עוד טעויות, וויכוחים וחיובים שגויים. מעגל שלא מפסיק.

בקיצור זוועת עולם!!! אנחנו מרגישים כמו בתוכנית שהייתה לגידעון רייכר. "אץ לו רץ לו האזרח התמים..."

אנחנו מחכים שתעבור תקופת ההתחייבות ונעוף מהחברה הנוראית הזו!
73. אורנג' נהפכה לחברת הסלולר הגרועה במדינה!
מאיר ,   חיפה   (21.10.09)
פעם היה שם שירות טוב. היום זה פשוט גועל נפש להכנס לשם.
74. לא מופתע , גנבים בחסות הכוכבית והשורות הקטנות
אחמדי אורנג'אדי ,   רהט   (21.10.09)
 
75. הלוואי שיכולנו להעיף את כל הסלולרים לכל הרוחות
מה היה חסר לנו קודם?   (21.10.09)
76. למדינת ישראל דרושה חברת תקשורת הוגנת בדחיפות
אורנג'=תפוז רקוב ,   אחד העם   (21.10.09)
77. מדוע לא עושים כמו האינטרנט שיחות חופשי רק דמי מנוי?
חומר למחשבה ,   אחד העם   (21.10.09)
78. ספקי תוכן חיצוניים
עובד אורנג'   (21.10.09)

כשלקוח קונה קו ספקי תוכן חיצוניים כדוגמת יוניסל, טלכלל, שמיר, סלאקט, וכו' פתוחים ומי שלא רוצה להשתמש בהם יכול לבצע חסימה הן ע"י התקשרות לספק או דרך אורנג'.

לאורנג' אין רווחים וקשר לחברות הללו שגורמות רק לכאב ראש וללקוחות ממורמרים לחברה.

אך יש לציין שהספקי תוכן החיצוניים נותנים לעתים שירותים חייוניים כמו אגד, רכבת, 144, מחירוני רכב, הרשאות צפיה באינטרנט, הצבעות לתוכניות טלויזיה, ותרומות וכו'.

 

אין סיבה שאורנג' תפצה שירותים שלקוח מקבל מחברה אחרת. הטלפון הוא האמצעי הקישור בין החברות אך את התשלום אורנג' מעבירה לחברות התוכן.

 

** דרך אגב  ללקוח גיא:

1. פאנטון לא עולה 10 ש"ח כי אם 6.9

2. טלכלל זה לא חבילה כי אם ספק תוכן.

3. אין באורנג' חבילת תוכן שעולה 80 ש"ח. יש חבילה שעולה 40 ש"ח ונותנת לך קרדיט של 80 ש"ח בהורדות שונות של תכנים.

79. עוד שיטה של אורנג' :זה לא לשלוח חשבוניות
בכל חודש זה חוזר ,   ובמייל אי אפשר. שיטה   (21.10.09)
80. אורנג נעשו רמאיים כאסטרטגיה!!! ברגע שאני
אוהד   (21.10.09)
יוצא מההתחייבות אני מתחפף מהחברה הזאת.
81. כל חודש אותו סיפור
מתוסכל   (21.10.09)

כל הנפגעים כאן בטח כבר מכירים את היום הזה שבו מקבלים את המעטפה עם החשבון. ואז מתיישבים, לוקחים אוויר עמוק לריאות ופותחים את המעטפה בחשש -  איפה הפעם יכניסו לי? ומתחילים לעבור על החשבון, ובדרך כלל בעמוד הראשון כבר יקפוץ החיוב הזה שאתה לא מבין למה אתה צריך לשלם אותו, כי אתה לא אמור לשלם על המכשיר במסגרת החבילה. ורק פעם אחת שלא יופיעו לי חיוב על אינטרנט שלא ביקשתי. ושלא יופיע לי חיבור לכל מיני חברות שמי יודע מי הם בכלל. וכל חודש אותו סיפור!

המלצה מניסיון  - תתקשרו עם המון סבלנות, להם אסור לנתק לכם את הטלפון אז עד שאתם לא משיגים את מה שאתם רוצים אל תוותרו. והכי חשוב אל תשכחו לקחת מספר פנייה אם זה הם לא מתווכחים.

82. ומה עם החשבוניות של כביש 6
משה ,   ירושלים   (22.10.09)
הרמאים
83. אורנג'
דני דין ,   ירושלים   (22.10.09)
המושחתים האלה משחקים לנו בחשבון הבנק כאוות נפשם! מבצעים הורדות וגם אם נעשות טעויות אין החזר כספי לחשבון הבנק אלה רק זיכוי עבור שיחות בחודשים שאחרי. אנחנו כמו בני ערובה של חברות הסלולר.
84. מה עושים
דור   (22.10.09)

שוב אותו סיפור של שיטת מצליח ולא סתם טעות

אם באמת היו אלה טעויות היינו רואים מדי פעם טעות לטובתנו

אצלי כל חשבונית  מכילה חיובים  לא ברורים

השיטה  פשוט לא לותר להתקשר עשרות פעמים למוקדי השירות ולדרוש ,

לפנות לתביעות קטנות

כל 10 ש"ח חיוב כפול כמות הלקוחות שווה מליונים שקלים אפילו אם צריך להחזיר חלק  עדיין כנראה מאד כדאי להם

בקיצור חברה של רמאים שמלמדים גם את העובדים לשקר

 

מגיב 78 הם מרויחים ועוד איך מכל פעילות של התוכן והספקים החיצוניים

 

 

85. חיhבו אותי 20 ש"ח לדקה אפילו שהובטח לי 2 ש"ח לדקה!
יעקב. תביעה ייצוגית. ,   מעלה אדומים   (22.10.09)
מה שקרה הוא כך:
טסתי לחו"ל (לנסיעה עסקית) בתקופת החגים. ימים טרם הטיסה התקשרתי לנציג שירות אורנג' שיצרף אותי לתעריף שיחות מוזלות (2 ש"ח לדקה מארה"ב לארץ) והוא ביצע את הרישום ללא בעיה וללא להודיע לי על אופן חיוג שונה על מנת שאוכל לקבל את ההנחה. (אפילו הם בעצמם נברו בהקלטות שלהם ולא מצאו אותו אומר לי את זה)

כשחזרתי לארץ נדהמתי לקבל את החשבונית שבה חויבתי על השיחות שביצעתי מחו"ל לארץ בתעריף של פי 10!!! ממה שהבטיח לי נציג השירות שלהם.
אבל הם מסרבים להחזיר לי את הפער הלא מוצדק הזה בטענה שהייתי צריך לנבא את דרך ההתקשרות שרצו שאשתמש בה....ממש אבסורד!
לא קיבלתי שום אינפורמציה לגבי שיטת התקשרות זאת.
אני לא הראשון ולא האחרון שנופל בפח הזה שהם טומנים לנו!

מי שרוצה להצטרף לתביעה ייצוגית שישלח לי מייל.
86. תבדקו בכל חודש
ירושלמית ,   י-ם   (22.10.09)
תשימו לב בעיקר לחשבונית שמגיעה לאחר שמסרתי מכשיר לתיקון במעבדת שירות של אורנג!!! בכל פעם גיליתי שהכניסו לי חבילה שבכלל לא ידעתי עליה וגם לא שאלו אותי אם אני מעוניינת. כשהתקשרתי לברר תמיד ענו לי שכשהייתי במעבדה הנציג בטוח שאל אם אני מעוניינת. זאת ממש הונאה מה שאורנג עושה. כנראה יש בונוס לעובדים על כל חבילה שהם מצליחים ל"השחיל" ובטח רוב האנשים לא שמים לב לכך. אז אנא בידקו.
87. פשוט מאד אחרי תרגילים מסריחים כאלה מיד להתנתק
כתום לשעבר ,   גליל   (22.10.09)
88. נישאר לי 5 חודשים להתנתקות מהם!!!!!
עוד 5 חודשים להתנתקו   (22.10.09)
בתור לקוח שלהם המון שנים ב 3 שנים האחרונות התופעה חוזרת על עצמה כל הזמן וכל פעם מלוה בשיחה של שעות עד שמקבלים יחס רק באיום.לשימחתי עוד 5 חודשים ניגמרת לי היתחייבות האומללה ואני ו3 המספרים שלי ניפרדים מהם לשלום....
89. תשמעו סיפור על אורנג' מהשבוע הזה...
אלון מאיר ,   רמת גן   (22.10.09)

הצטרפתי כלקוח חדש לחברה (לא ידעתי שי לי עדיין התחייבות לסלקום) וביצעתי נייוד מספר, כאשר הודיעו לי בסלקום על גובה הקנס ביקשתי מאורנג להחזיר לסלקום חזרה את המספר ולתת לי בחזרה את המספר שלי באורנג עוד לפני הניוד.

מתברר שכאשר את מוותר על המספר החדש שלך באורנג ומבצע ניוד מספר של חברה אחרת במקומו אורנג לא מזכה אותך על כלום אבל כאשר אתה מבקש את המספר המקורי שלך בחזרה מאורנג  את צריך לשלם להם 300 ש"ח עבור קניית מספר.

90. גם לי זה קרה...
שני   (22.10.09)
גם אותי הם חייבו בשירותי תוכן כמו "סלקט" ו"טלכלל" וחייבו אותי כל חודש בסך 7 ש"ח במשך המון חודשים ,אז הם אמרו שנאי אתקשר לחברה כי זאת כביכול "חברה חיצונית" בסוף התנתקתי מהשירות הזה אבל לא פיצו אותי בשום דבר. שימו לב לחשבוניות שאתם מקבלים ,מפעם לפעם עושים אותן יותר מסובכות כדי שאנשים לא יבינו מה הולך שם בכלל!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה