כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
לפי פלאפון - המודם שלי משמיע שירים
מירב קריסטל
פורסם: 26.05.10, 08:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות ב-47 דיונים
1. גילית - סליחה טעינו... לא גילית - שילמת! כך זה עובד
כבר שנים   (26.05.10)
2. זו השיטה שלי!
מר מצליח   (26.05.10)
3. זה נושא לכתבה?!?!?!?!
אלון ,   שוהם   (26.05.10)
ראבק.
4. שיטת מצליח, ויש המוווון כאלה בארץ הקומבינהלנד.
ציון ,   ירושלים   (26.05.10)

ואין אף אחד שיעזור לאזרח הקטן, איך מצפים שאנשים יהיו ישרים והגונים שכל הזמן הם נעשקים ע"י יתושים כאלה?! חבל מאד שרק תוכניות טלוויזיה כמו כלבוטק עושים את העבודה במקום המשטרה והממשלה.

 

 

מדינת ישראל?! קומי עורי.

5. הם יכולים לחסום את השירות על מודמים.
עובד לשעבר   (26.05.10)

כעובד לשעבר אני בטוח שאפשר לחסום את האופציה לצירוף  שיר בהמתנה למודמים סלולרים אך כמובן שהם לא יעשו זאת.

בנוסף כיום כבר  אין חיוב על שיחה מוזהה אך  עשרות אלפי אנשים עדיין משלמים על השירות ללא ידיעתם.

צרכנים תעברו תמיד על החשבונית.

אני ממליץ להרשם באינטרנט ולעבור על החשבון באון ליין מדי שבוע.

6. כל הכבוד!
סטודנט אב"ג   (26.05.10)
כל הכבוד ללקוח! שטרח להסתכל על החשבוניות. מניסיוני גיליתי שחברות סלולר פשוט דוחפות דברים ומקוות שלא תגלו.

אורנג' דחפו לי לחשבון צליל המתנה למרות דרשתי בצורה מפורשת שלא יהיה פאנטון בעת רכישת הפלאפון.
אורנג' בנוסף דחפו לי חבילת תוכן, שגם אותה באופן מפתיע דרשתי שלא יהיה.
לאחר אין סוף תלונות בסופו של דבר קיבלתי זיכוי על הדברים הנ"ל על תקופה של שלושה חודשים שהתעקשו לחייב אותי.

דבר נוסף, כשאתם משאירים את הפלאפון בתיקון תקופת ההשאלה של מכשיר חלופי היא שבוע בדיוק, אחרים קונסים אתכם על ימי איחור, דבר ששכחו לציין כשהשארתי את המכשיר לתיקון אצל אורנג'.
7. עוזי , עוזי איזה בכיין
wil1976 ,   תל אביב -יפו   (26.05.10)
גם הודו שטעו וגם החזירו לך את הכסף , מה עוד אתה רוצה ? ישר לרוץ ל YNET ? כנראה שהסיבה האמיתית זה בגלל שרצית לראות את השם שלך מתנוסס באתר ,
אז הינה כולנו יודעים עכשיו על עוזי והחיוב שלו בפאלפון
חוץ מזה למה אתה לא בודק חשבונות?
8. זאת שיטה
אביב ,   רמת גן   (26.05.10)
מעניין שגם לאישתי שמו שיר בהמתנה למרות שמעולם לא הזמינה. במקרה היא גילתה ופנתה אליהם שיבטלו ויזכו...
9. חודש מתנה עלק, תזהרו מ-"מתנות"
גנבים   (26.05.10)
אח"כ אתה שוכח לבטל, מעניין כמה כסף הם עושים על אנשים תמימים.
כל חברות הסלולאר גנבים בני גנבים.

תזכרו, בחינם מקבלים בישראל רק מכות.
10. יש לו מזל שזה מודם אחרת לא היו מחזירים לו
בובו   (26.05.10)
את הכסף. מדיניות החברה הזאת היא לחייב חיובים בשיטת המצליח. אם הלקוח מגלה זאת אחרי יותר משלושה חדשים אז אחרי שמעבירים אותו 10 מדורי גהינום נותנים לו זיכוי על 3 חודשים אחרונים. כמו כן החברה מאפשרת לחברות "תוכן" להכניס את ידן לתוך כיסי לקוחותיה דרך כרטיסי האשראי שנמצאים אצלה מבלי לקבל את אישור הלקוחות. זוהי התנהלות שאין להגדירה אחרת מהתנהלות ביריונית שלא לומר פושעת. 
11. החברות הסלולריות גובות תשלומים שערוריים ומוכנים להסתכן
בית משפט נוסח חלם   (26.05.10)

באין הרתעה מצד בתי המשפט, לחייב על כל פרובוקציה מצד החברות הסלולריות ולהטיל עליהם עונשים כספיים כבדים, החברות הסלולריות ימשיכו במעלליהן.

 

המצב כיום הוא שהחברות הסלולריות מרמות את הלקוחות (ביודעין או בלא), ומה שקורה זה שבית המשפט פוסק אך ורק את סכום שציין הלקוח מבלי להעניש כבדות את החברה.

אז החברה מצידה מוכנה לקחת את הסיכון:

אם לא יתפסו - הרוויחו.

אם יתפסו - במקרה הגרוע ביום הם יחויבו לשלם את הסכום המקורים ללא שום קנס.

 

אז למה שיפסיקו?

12. כתבה מיותרת שמטרתה לעשות רעש על כלום
אילן   (26.05.10)
13. מה המטרה?
(26.05.10)
אם הודו מייד בטעות וזיכו אותו בכל הסכום מיידית אז מה פשר הכתבה ?? אם זוכה אז זוכה טעויות תמיד היו ותמיד יהיו
14. ולכל המשמיצים.....
מונגה ,   ארץ הקטקטים   (26.05.10)

אל תשכחו משדובר במערכות מחשב וטעיות יכולות לקראת

אולי החברה לא מושלמת אבל זיכו אותו והתנצלו

לא קרה כלום - אף אחד לא מת מזה.

עוזי היקר - זה שאתה לא עוקב אחרי חשבון האשראי שלך

ורואה שאתה מוייב יותר מידי זה כבר בעיה שלך

וקח עוד עצה בחינם- תעקוב באופן קבוע אחרי חשבון האשראי

שלך ואולי תופתע לגלות גם רכישות שמעולם לא ביצעת

(אל תשכח שפרטי כרטיס האשראי שלך עברו במאות עסקים בארץ)

מנסיון!!!!!!!!!!!

יום טוב   

15. חברת פלא-פון היא טעות תפעולית
עדי ,   מרכז   (26.05.10)
16. השבוע הייתי בפלאפון. המתנתי שעה ו10 דקות לפקידה זוטרה ומה
לקוח עסקי   (26.05.10)

היא עונה לי כשאני מעיר על העניין הזה?

(ליתר דיוק, אמרתי לה:חיכיתי כאן שעה ועשר לקבל שירות!) והיא עונה לי:"אבל עוד לא קיבלת שירות השירות מתחיל כשאתה מתיישב מול הפקיד...

 

 

פלאפון, אני מצדיע לכם - כל הכבוד שאתם מעסיקים מוגבלים. יישר כח.

17. ועכשיו בואו נבין איך זה באמת עובד
שפירול   (26.05.10)
החברה מספקת ללקוחות חדשים מגוון מתנות שיעלו כסף לאחר כחודש של שימוש...

לנציגים מוסבר כי יש להדגיש בפני הלקוחות כי השירות יהיה בתשלום לאחר חודש.

מצד שני משלמים לנציגים 16 שקל לשעה ומכריחים אותם למכור כמה שרק אפשר. הנציג מצידו גם ככה יודע שמדובר בעבודה זמנית וגועלית ופשוט דוחף מוצרים ללקוחות תמימים על ימין ועל שמאל.

ואז שהלקוח חוזר להתלונן , הוא נתקל הפעם בנציגים משועממים בקו שמגלים שהלקוח בכלל לא מעוניין לרכוש משהו, ובמילים אחרות סתם מבזבז להם את הזמן, והשירות בהתאם...
18. שיטת מצליח!
דני   (26.05.10)

החברות משחילות את השרות הזה בלי לעדכן את הלקוח.

אורנג' מגדילה לעשות ולוקחת את החתימה האלקטרונית של הלקוח ומדביקה אותה על טופס הזמנת שירות שיר בהמתנה בתשלום.

 

זהו שרות שהלקוח לא יודע שקיים (מפני שהוא מושמע רק לאלו המתקשרים ללקוח) כך שכשיטת מצליח היא נהדרת - הלקוח משלם על שרות שהוא כביכול הזמין, והוא מקבל אותו בלי בכלל לדעת או לתת את הדעת עליו.

 

גם אני פניתי בעניין הזה וקיבלתי זיכוי. הם עושים את זה לכל מנוי שלא שם לב, הם סומכים על זה שנציגי המכירות יספרו ללקוחות, ומנגד מתגמלים את אנשי המכירות על כל מכירה, כך שאנשי המכירות "שוכחים" לספר לך בתהליך ההצטרפות, בגלל שהם מעוניינים בבונוסים, והם אומרים, מקסימום הלקוח יתקשר ויבקש זיכוי.

 

שיטת מצליח - איפה לעזאזל משרד התמ"ת ומשרד התקשורת? אולי מישהו ממשרד התקשורת יתחיל להתקשר כלקוח סמוי למפעילים הסלולארים ויראה את כמות המחדלים והעבירות על החוק שהם מבצעים באופן קבוע לכלל הלקוחות.

 

הרשמות לשרותים שלא ביקשו, הסתרה של תוכניות ללא התחייבות ועוד המון עבירות על חוקי הגנת הצרכן וחוקי משרד התקשורת.

 

החברות האלה עושות מה שהן רוצות, כל חברה משחילה חיוב של כמה שקלים נוספים לכל לקוח ומשלשלת לכיסה מליוני ש"ח בכל חודש על ידי עשיית עושר ולא במשפט.

 

הרגולטור הוא שותף לכך אם הוא רואה כל כך הרבה תלונות צרכנים אך לא דואג גם לאכיפת החוקים שהוא טורח לחוקק ולפרסם בראשי חוצות!

19. גם לי זה קרה
יוסי ,   ראש העין   (26.05.10)

גם אני חוייבתי בגין "שיר בהמתנה" למרות שמעולם לא הזמנתי.

 

גם לי אמרו טעות תפעולית.

 

פלאפון, על טעויות משלמים, לא??? 

 

מישהו שומע שם???

20. נו באמת!!
יוסי   (26.05.10)

זה רק מראה עד כמה הצרכן הישראלי מטומטם!!

במקום לבדוק את החשבונית בכל חודש .. הוא "נזכר" לבדוק את החשבונית רק אחרי שנה ולהיות מופתע ממה שהשחילו לו כבר מההחלה.

בכל מקרה, פלאפון מיד הודו בטעות וזיכו את הלקוח ככה שכותרת מסוג-

"חברה סלולרית הודתה בטעות וזיכתה את הלקוח מיד" לא כל כך אטרקטיבית פה.

לדעתי זו ממש צביעות של מערכת העיתון שמחפשת רייטינג לכתבה גם אם זה במחיר של חוסר הגינות עיתונאי.

 

 

21. זאת לא חלמאות זאת 'שיטת מצליח ' ........
קוקו ,   מרכז   (26.05.10)
22. הכול כדי שלא יהיה משעמם אינטרנט....
ראוטר ,   אינטנט   (26.05.10)

מעניין איזה שיר הוא שם לאינטרנט?

אולי "בגובה שווה" של נורית גלרון?

"אז אולי תאמר לי מה פשר הקשר בינינו כשאני בקצה הגשר, קצה גשר הקשר בינינו איך כרה שקר הקשר בינינו"

23. כל חברות הסלולאר = גנבה בשרות החוק
ואין שר תקשורת   (26.05.10)
24. מה אתם רוצים? כל הכבוד לפלאפון
ירון ,   נתניה   (26.05.10)

טעו , התנצלו וזיכו.

איפה הבעיה ???

למה בכלל צריך את הכתבה המיותרת הזאת?????

25. תבינו איך הקומבינה עובדת
אחד מבפנים   (26.05.10)

המוקדן או איך שלא תקראו לזה מקבל בונוסים על כל שירות שהוא מחייב את הלקוח

כדי להגיע לתלוש יפה בסוף החודש הוא חיב לצרף כמה שיותר לקוחות לכמה שיותר שירותים

לכן הם עושים כל מיני פטנטים כדי לחייב את הלקוח בשירותים שונים ומשונים

הטובים יודעים לעשות את זה ככה שהלקוח לא מגלה מייד

כי אם הוא מגלה ומבטל אז הם לא מקבלים את הבונוס

אחר כך אומרים שזה טעות או תקלה במחשב

כמובן שהמוקדן לא נענש על התרגיל הזה כי גם החברה מרויחה

במיוחד אם הוא טוב ומצרף הרבה לקוחות שלא שמים לב

לאורך זמן רק אילה שיודעים טוב לעבוד על הצרכנים נשארים כי אילה שפועלים ביושר בקושי מגיעים לשכר מינימום ועוזבים

הטובים במיוחד הופכים להיות אחראים ומנהלים והם מנחילים את השיטות לדורות הבאים אחריהם

הם אגב גם מקבלים בונוס על כל צירוף לשרות

26. שונא מתנות יחיה!!!
יהודי   (26.05.10)
27. Not worth the from page on ynet
Eli ,   Oxford   (26.05.10)
nothing else to report on?
28. לא מאמין למילה של פלאפון
יניב   (26.05.10)
29. לא ייאמן!! זה קרה גם לי והם אמרו שבטעות. זו תופעה
לימור   (26.05.10)
הם הסכימו לזכות את החשבון, אבל ברור שיש פה משהו שיטתי.
30. מדינת גנבים, לעולם לא אתקשר עם פלאפון, נמנע גם מלקוחותיהם
(26.05.10)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה