רכב  דו גלגלי
האם אופנוענים יוכלו לרכוב בנת"צים?
שחר הזלקורן
פורסם: 28.10.10, 13:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 117 תגובות ב-74 דיונים
31. לאסור נסיעה על אופנוע בכל מקום ובכל זמן!
(28.10.10)
32. למה שהמדינה תהיה בעד משהו טוב? היא הרי מדינה רעה ועושקת
תמיר   (28.10.10)
אין אמון בממשלה, כולם מושחתים, עושים יד אחת עם חברות מסחריות למען מציצת מקסימום כסף מהאזרחים.
33. הם סכנת נפשות.
cinege ,   מרכז   (28.10.10)
ההתפתלויות של הרכבים הדו גלגליים ברחובות העמוסים של הערים ,הם סכנת נפשות לרוכביהם ומטרד בלתי נסבל לנהגים.
34. הלוואי ויאושר,, אמן
אשר ,   תל אביב   (28.10.10)

כל המתנגדים כותבים שטויות,,,  קחו את תל אביב לדוגמא,,,  ברח בן יהודה וברח אלנבי יש נת"צ,,לכיוון אחד,,,  בצד הנגדי יש תנועת אוטובוסים יחד עם דו"ג,,,,

אז מה מפריע שהדו"ג  יסעו בנתיב ממול יחד עם האוטובוסים,, נשגב מבינתי,,,

אלה אם כן יחליטו שדו גלגלי לא יסעו כלל וכלל בנתיבים שנוסעים בו אוטובוסים,,, כלומר בן יהודה  אלנבי  עליה דרך נמיר יאסרו לתנועת דו"ג לשני הכיוונים,,, אני מקווה מאד שביום ראשון תאושר ההצעה לא להגביל תנועת דו"ג ובתנאי שמדובר על כיוון נסיעה חוקי

35. בדקת כמה נהרגים בכלי רכב ?
אבי ,   אופקים   (28.10.10)

בדקת באשמת מי התאונות שמעורבים בהם אופנועים ? אתה העיוור והחרש שלא רואה את המציאות.

בפעם הבאה שאתה עובר נתיב תאותת ותבדוק את המראות שלך, אה כן ותכוון אותן נכון !

36. הנת"צים ממש לא יועילו לאופנוענים
נטע ,   תל אביב   (28.10.10)
גם בנת"צ הרוכבים ירצו לעקוף. אתם יודעים כמה מעצבן לחכות לרמזור שנותן ירוק רק לשני אוטובוסים בכל פעם? אז ירצו לעקוף, ויגלו שהנתיבים בנויים בדיוק בשביל אוטובוסים, ושאין מקום לעבור באמצע, ושאין ביניהם איי תנועה (למרות שבכבישים מקבילים של תנועת רכבים פרטיים דווקא יש) ושנהגי אוטובוס באמת לא יכולים לראות אותם. הרבה יותר מסוכן. ואם מדובר בנתיבים הימניים- אין בזה שום רווח. אוטובוסים נכנסים ויוצאים, מוניות עוצרות כל רגע. הרבה יותר מסוכן.
37. הוא צודק אבל כרגיל הממשלה תטרפד R1
מיר   (29.10.10)
38. מקווה שיעלו את המיסים והביטוח להופנועים, אפילו יותר
Shabtai   (28.10.10)
נוסעים כמו מטורפים, עוקפים מימין ומשמאל ומהשוליים, פותחים נתיבים חדשים, עומדים על מעבר החצייה ברמזורים, או אפילו אחרי המעבר חצייה, בתוך הצומת, נוסעים בין מכוניות.
כאילו שחוקי התנועה לא חלים עליהם.
יש להחמיר ולהקשות עם אופנוענים וקנוענים.
39. עצוב, אבל נכון
mao   (29.10.10)
40. רעיון גדול!
עודד ,   תל אביב   (28.10.10)

פשוט יוריד את ה דו גלגלי מהנתיבים הרגילים  ,יקטין חיכוך, ויפתח עבורם צירים חלופיים שבד"כ  נשארים דיי ריקים.

דו"ג  אינו יוצר פקקי תנועה, ואינן תוקע זרימת תנועה .

האוטובוסים לא יסבלו מכך.

 

 

41. בקרוב כולם יסעו בנתיב הזה והאוטובוסים יעברו לנתיב הרגיל
אופיר   (28.10.10)

כל אחד מנסה לתפוס טרמפ על נתיב שהוא ממילא סתום על ידי כל מיני "גונבי נתיבים". אופנועים. מכוניות משטרה. אמבולנסים. מקורבים ונכים.

והכי חשוב . כל הרכבים החונים שם "רק לרגע" וחוסמים את הנתיב.....

תנסו להיות כאלה ברחובות ניו יורק..... תחטפו קנס תוך שניות......

זה מה שעושה את ההבדל בין מדינת עולם שלישי למדינה מסודרת ושומרת חוק.

42. רוב הרוגי האופנועים אשמים במצבם. כנסו.
אופיר   (28.10.10)

בתור נוהג רכב השומר על החוק אני נתקל בנסיעה המטורפת של רוכבי הקטנועים.

מהירות בלתי מוגבלת.

סטיה מנתיב לנתיב ללא איתות וללא מבט במראה.

נסיונות חדירה בין שני כלי רכב גם כאשר אין די מרווח.

עקיפה באותו מסלול נהיגה של הרכב.

אי שמירת מרחק.

נסיעה על השוליים.

43. הנת"צים ריקים לחלוטין בלי סיבה!
יבגני   (28.10.10)

יש לאשר גם לרוכבי דו-גלגלי, וגם למכוניות פרטיות עם 3 נוסעים או יותר (במקום 4 או יותר כמו היום) להשתמש בהם. זה לא יפריע לאוטובוסים ולמוניות - אבל יעזור לנצל טוב יותר את התשתית.

44. זקניי משרד התחבורה נמאסתםםם
רוני   (29.10.10)
45. מעניין לשמוע איך קטנוע ששוקל 100 קג יכול לסכן אוטובוס 4 טון
JM5   (29.10.10)
46. מי מדינת עולם שלישי של אימא?
(28.10.10)
47. מה אתם מצפים משר תחבורה משרת ההון
סם   (29.10.10)

חיסל את היבוא אישי חיסל יבוא מקביל מציב מצלמות בכל פינה הפריט כל מה שזז

תאוריה מטומטמת וקשה מבגרות  ...שר תחבורע ...קדימה שלי יחימוביץ הקימי מפלגה עמך לאומנית שתשרת את העם

48. שימו לב,הבעיה כאן פסיכו-גזעית,
אנתרופולוג   (28.10.10)

כאשר בבון ישראלי מצוי יושב ברכב שעולה מאה אלף שח וקטנוע שעולה כמו הצמיג שלו משתחל בנונשלנטיות לראש התור,זה גומר אותו...איבר המין שלו מתקצר פלאים..וההשתלחות ברוכבי הדו גלגלי זה הוויאגרה שלו,כן,כן, זו ורק זו הסיבה לשנאה הפתולוגית של ישראלים רבים לרוכבים ונכון יש גם רוכבים מופרעים אבל הם מיעוט מבוטל אבל בולט ולמי שלא יודע רבים מבכירי המשק והכלכלה רוכבים על אופנועים מפאת צינעת הפרט לא אפרט

ולכל הסכיזופרנים אנא רדו מעלינו או תחליפו כדורים.....תודה

49. הצעת החוק היעילה תיהיה לאפשר לרוכבי האופנועים לנסוע בשוליים
רוכב אופנוע   (29.10.10)
כרוכב אופנוע אני מרגיש הכי בטוח לנסוע בשוליים, שם לא יכלים לקפוץ רכבי מנתיב לנתיב ללא איתות ולהוריד אותי בדרך, שם התנועה זורמת והכי חשוב, שם הכי בטוח לאופנוענים - מאחל חורף נעים ובטוח לכל חברי הדו גלגליים
50. אולי זה נכון
שימי ,   שומרון   (28.10.10)
לתת לרוכבים (אני בינהם) לרכב בנתיב תחבורה ציבורית
אבל אי אפשר לקחת סקר שהיה בחו"ל ולומר שזה יכול להיות בארץ
ביום שנהגים ינהגו כמו שנוהגים באנגליה לפי הדוג' והרוכבים יהיו כמו באנגליה אז אולי זה יעבוד עד אז יש עוד הרבה לאן להתקדם
51. ל-7
שימי   (28.10.10)
אני בתור רוכב מגיע לצומת מי שיש לו ירוק זה אלה שמגיעים מימיני ופונים שמאלה אני מרשה לעצמי להכנס ימינה כי התנועה עומדת פתאום מתוך סימטה צדדית ניכנס רכב בלי להסתכל בלי לאותת אני צופר ומהבהב עם האורות ותופס נתיב שמאלי ונצמד לשמאל ובכל זאת הוא ניכנס בי
מה אתה רוצה שאני העשה המזל שלי שאני עשוי בטון אז חוץ משרירים תפוסים אין פציעה וכמובן הייתי לבוש נכון
אבל אותו נהג צריך גם לשים לב לפרטים הגדולים (אני לא מבקש לעבור צמוד אליך בתוך הנתיב שלך)
52. 90% מהנתצים בארץ הם מכשיר מיסוי עקיף (על ידי המשטרה)
MarYigal ,   יבנה   (28.10.10)

נתיבים שבהם עוברים אוטובוס כל 10 דקות לא אמורים להיות נתצים

לא ייתכן שיעמוד נתיב שלם בכביש שנסלל בכספי הציבור

ולא יהיה לו שימוש ראוי

53. די כבר עם האופנוענים פורעי החוק
הגיבור   (28.10.10)

כאילו שהם לא נוסעים בנת"צ כבר עכשיו,

אם הם:

נוסעים באדום,

נוסעים נגד כיוון התנועה,

נוסעים על המדרכה,

נוסעים בגנים ציבוריים,

נוסעים על מעברי חציה,

אז הנת"צ יעזור להם????

תהיו רציניים, קודם תטפלו בחוליגנים (ולא, לא כל רוכבי האופנוע כאלו, אבל יש מספיק) ואח"כ תתנו להם עוד זכויות והנחות בביטוח.

למי שרוצה לעזור: www.atzuma.co.il/motorstop

 

54. שאלה כאופנוען?
אביזו   (29.10.10)
מותר או אסור ליסוע בשוליים?

אחת ולתמיד...
55. הרוכבים הם האנדר-דו"ג המוטורי האולטימטיבי
גלי בת חורין   (29.10.10)
אחת שרוכבת
56. שרים פוליטיקאים ללא הבנה בסיסית בכלום
מיקי ,   הרצליה   (28.10.10)
במקומות מסודרים באירופה בהם נתיבי התחבורה הציבורית מוגנים משני הצדדים בפס בטון או פלסטיק של 10 ס"מ כך שהמסלול ברור ללא עוררין- דווקא במקומות אלו מורשים רוכבי אופנוע לנוע כי המרחב שלא מפריע לתחבורה הציבורית מאפשר זאת - והוכך מעל לכל ספק כי נחסכו חיי אדם ללא כל צל של ספק. אני לא מבין למה בארץ קטנה כשלנו מנסים בכל פעם להמציא את הגלגל מחדש, יש מדינות עם יותר כלי רכב ,יותר אופנועים ופחות תאונות - לימדו ותישמו ותפסיקו לייצר וועדות מיותרות . ביצוע זה מה שהציבור מצפה מכם.
57. לשים לב שרק רוכבי דו"ג ממונע יכולים להיכנס לנת"צ
ד"ר אירנה פורת   (29.10.10)

שלא יינצלו זאת רוכבי אופניים, שייעכבו נתיב הדו"צ.

 

יש לחוקק חוק למשך שנתיים בלבד ולתקן תקנות שייאפשרו להגמישו או להקשיחו בהתאם לצורך.

58. זה רק בשביל הקנסות.. גם ככה נוסעים בציבורית
רוכב   (28.10.10)
59. נסיון בן חצי שנה, ולפיו נלמד!
שמוליק ,   פתח תקוה   (29.10.10)
60. לפני 21 שנה קיבלתי דו"ח על נסיעה בנת"ץ ביפו שד' ירושלים !
אלי ,   בת-ים   (29.10.10)

בשנת 1989 רכבתי על טוסטוס שבקושי חי - פיאג'ו C  בדרך לאוניברסיטת ת"א  .זה היה דבילי לגמרי , סתם עצר אותי שוטר באמצע אור יום , לא הייתה שום תנועה - רכבתי בצד ימין כי כך יותר בטוח מאשר לרכב על טוסטוס חלשלוש באמצע כביש . קנס היה 62 ש"ח . הייתי עצבני כי ממש הייתי לבדי בכביש בלי להפריע  לאף אחד , וכבר למחרת רכשתי אופל רקורד -  היה פעם דבר כזה , ומאז לא חזרתי לדו-גלגלי . עברו הרבה שנים , אבל שוטרים נשארו דבילים ועד היום רושמים דוחות נת"ץ לקטנועים .

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה