רכב  דו גלגלי
האם אופנוענים יוכלו לרכוב בנת"צים?
שחר הזלקורן
פורסם: 28.10.10, 13:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 117 תגובות ב-74 דיונים
61. כמובן !!! לזגזג בין אוטובוסים יותר בטוח מאשר בין מכוניות !!!
רעיון מבריק !!!   (29.10.10)

כל הכבוד ל- ח"כ חמד עמאר !!! איך לא חשבנו על זה קודם ???

זה ממש בטוח , במיוחד כשאוטובוס כהרגלו בקודש בפראות יוצא מתחנה ... הוא כמובן יתן זכות קדימה לכל קטנטע ... גאוני !!!

62. אליקו - אף אחד לא מכריח אותך לזגזג
Alon99 ,   תל אביב -יפו   (28.10.10)
גם בנתיבים רגילים.
הלוואי שתקבלו דוח של שקל על כל עבירה שאתם עושים,
מיליארדים יזרמו למדינה
63. לא צריך לעודד את הסיקיריקים האלה
זאב ,   תל אביב -יפו   (28.10.10)
רק צרות הם גורמים על הכביש (ועל המדרכה)
וכן, אני רוצה לראות אתכם מחר לפניי בפקק וגם תופסים לי את מקום החנייה.
רק שתהה מצוקה אמיתית יטרחו לפתור אותה
וד"א, לידיעתכם - כולם המדינה שונאים אתכם
64. אולי שיוזילו על הדרך את הביטוח, את מחיר האופנועים והחלפים...
אדיר ,   תל אביב   (28.10.10)
המופקעים בטירוף...
למה אופנוע סביר בארץ עולה פי 4 מאופנוע בחו"ל?
למה הביטוח שאני משלם בתור רוכב מנוסה עם רשיון כבר 16 שנים יותר גבוה משל נהג משאית פול טריילר?
למה כל חלק בטיחותי באופנוע כמו ציוד רכיבה, דיסקים לברקסים וכו' עולים פי חמש מהמחיר בשוק העולמי?
אני פחות מזהם מרכב, לא תופס חניה של רכב, לא צורך הרבה דלק שמפרנס את ארצות ערב, לא גורם לפקקים ומתנהג בכביש יותר טוב מרוב נהגי ישראל.
אז למה אני חייב להיות הבן של נוחי דנקנר בשביל להחזיק באופנוע????
הידעתם שאחזקה של אופנוע כבד חדש (כולל ירידת ערך וכל ההוצאות) שווה ל40-50 אלף שקל בשנה הראשונה לחייו של האופנוע!!!
בקיצור המדינה: רוצה שתעמדו בפקק, רוצה שתשלמו על הדלק, רוצה שלא תחזיקו אופנוע!
רוצים לפתור את בעיית הפקקים למרכז? תאפשרו כניסה רק לתחבורה ציבורית, אופנועים ומכוניות של בעלי משפחה עם ילדים.
65. למה להמציא ?
חיים ,   קרית חיים.   (29.10.10)

למה תמיד אנחנו ממציאים את הגלגל ?

איך שנהוג בחו"ל יש לאמץ גם בארץ.

למה להתפלסף ולהתקרצץ ?

66. משרד התחבורה הוא בעיה של כל המדינה לא רק לאופנוענים
גיל ,   מרכז   (30.10.10)

אנשי מקצוע מקובעים ולא רציניים, המובלים על ידי חבורות אניטרסנטים שהופכות בדר"כ את החלטותיהם למושחטות.

תוסיפו לזה שר תחבורה שכל תחליטו היא מרכז הליכוד ותבינו שאחד המשרדים האפורים ביותר במערכת השילטו ,דחוק לצידו האפל של הממסד, גורם את הנזק היום יומי הגדול ביותר לכלל אוכלוסיית המדינה.

 

67. חוסר התחשבות
רוני כהן ,   חולון   (29.10.10)

לפי כמויות הדו גלגלים שיש חייבים לעשות נתיב מיוחד כמו לתחבורה הציבורית

תזכרו זה עוד יהיה

68. נהגי המכוניות - אני כאופנוען עם מצלמה על הקסדה
end   (30.10.10)
תופס מלא נהגי מכוניות שמבצעים עבירות - עוברים באדום, חציית קו לבן, מהירות (בתוך העיר ומחוץ) פלאפון, תמרור עצור או זכות קדימה ואין כניסה.

אבל אתה יודע מה הכי כיף? כל הצילומים שלי עוברים למשטרה, אז כשאתה חותך אותי אחרי שעברת על פס לבן או כל עבירה אחרת שעשית, דע לך, שאם זה אני שם (שנוסע כל יום מאשקלון לתל אביב, בזמן שעוד חבר עושה את זה מנתניה לתל אביב) אתה מצולם ואתה תשלם.

יום טוב לכם הנהגים, סעו בזהירות ואם לא, יש מי שמצלם ומעביר לגורמים המתאימים.
69. יש כלכך הרבה דברים אחרים
נויה טל   (30.10.10)

קודם כל, תרבות הנהיגה המזעזעת שיש בארץ - העקיפות, רכבים פרטיים בנת"צ.

באמת, הרעיון להעביר את האופנועים לנת"צ הוא רעיון נהדר, רעיון מבורך יהיה להעביר אופנועים לנתיב משלהם. לא חסר נהגי אוטובוס אימפולסיביים, חסרי סבלנות ונימוס שגם יחתכו אופנועים, ואוי לאופנוען המסכן שיקלע לעקיפת אוטובוס.

 

לדוגמה רעיון נהדר!

שוליים רחבות בכבישים מהירים כבר משמשים כנתיב לאופנועים, נעשה את זה פורמאלי - צד אחד של שוליים לאופנועים. בלי שום כלי רכב אחר.

 

עם כל הכבוד, כנהגת מרובת שנים, וכאחת שחיה בהולנד - תרבות הנהיגה היא הבעיה המרכזית של ישראל בכבישים, זה מתחיל מצעירים שתיינים, ונגמר בנהגי מונית ברבריים. אבל דיוננו הוא בשיפור המצב.

 

אני גם בטוחה שעם העברת האופנועים לנתיב משל עצמם - לא תהיה סיבה לביטוח כל-כך יקר. תחשבו על זה קצת.

 

לא יכול להיות שישראל דנה ונקרעת בינה לבין עצמה על נושא שכבר הומצא ומשומש בעולם - ומתעקשת לא לאמץ את הפתרון.

70. יש הגיון רב בהצעה הזאת מקווה שיאשרו אותה
רוכב   (31.10.10)
71. אני בהלם כרגע הפכתי לפורע חוק
שוק   (31.10.10)
ממש חוכמה מצידך להכליל ככה את כל רוכבי האופנועים אני מבטיח לך שאני אזרח הרבה יותר ישר ממך
72. אופנוען בתל אביב
תומר ,   תל אביב   (04.11.10)

כרוכב אופנוע בעשר שנים אחרונות בתל אביב, אני מרגיש שכל יום שאני חוזר הביתה בריא ושלם מהמלחמה הזאת בכביש אני צריך להגיד ברכת הגומל.

יש נהגים ונהגות שאין להם מושג איך לתפעל את הרכב חוץ מלהדליק שם את הרדיו והמזגן , כל יום אתה רואה משהו חדש בכביש שרק מרתיח אותך ואז אתה מגיע הביתה וקורא את הכתבות האלה על שרי ממשלה שנגד ההצעה המצוינת והבטוחה הזאת.

אין מה לעשות , השרים והח"כים לא יודעים מה זה לנסוע באמצע היום עם אופנוע בעיר כמו תל אביב שהיא פקוקה בטירוף ואין לך לאן לזוז  , אז במקום שיעודדו את העניין ויבינו שזה גם צעד בטוח הם מעדיפים להמשיך ולתת דוחות כי זה כסף קל למדינה ועוד כסף שכל האוכלי חינם יוכלו לגנוב.

מדינה אוכלת יושביה זה בדיוק המשפט , גם אם המשיח רוצה לבוא ולעשות פה סדר הוא ייבהל מהפקקים ובטח גם הוא יגיע על קטנוע בסופו של דבר (רק שלא ייסע בשוליים ויקבל דוח )

 

73. חשוב יותר לרכב עם 3 נוסעים
רותם ,   תל אביב   (04.07.11)
אם אכן תהיה אכיפה יגיע למצב שבו המסלול לתחבורה ציבורית יהיה כמעט ריק.
רצוי להרשות לרכב המסיע לפחות 3 נוסעים להשתמש בו - זה גם נכון לתת עדיפות ליותר נוסעים (כמו למונית ) וגם אולי יעודד קצת לשתוף בנסיעה .
74. רוכבי אופנועים - צרה גדולה
מורן ,   הרצליה   (04.07.11)
מדוע המשטרה לא מענישה אותם כשהם עוקפים בזיגזג, מגיעים לקדמת התור ועוצרים על מעבר החציה.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה