חדשות  דעות
רפורמה? התעללות בנוסעי האוטובוס!
אוהד שקד
פורסם: 14.06.11, 11:42
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 225 תגובות ב-157 דיונים
31. בישראל לא מצביעים בגלל נושאים כאלה
נעם ,   תל אביב -יפו   (14.06.11)
בישראל לא מצביעים בגלל יוקר המחיה, יוקר הדיור, חוסר בתחבורה ציבורית אמיתית, אוטובוסים מפייחים ומזהמים.
32. כל אחד
טוב   (14.06.11)
כל אחד מקבל את מה שמגיע לו. ציבור המשתמשים שותק, אז למה הוא בדיוק מצפה? דחוק באוטובוס, תרדו ממנו ותעמדו על הכביש לפניו. מפחדים? לא רוצים להפסיד עבודה? אז תשתקו לנצח
33. רמת אביב הצפונית
דב ,   רמת אביב   (14.06.11)
רמת אביב הצפונית נותקה מהתחנה המרכזית, אין קו ישיר מבתחנה המרכזית לצפון רמת אביב במקום קו 27 שבוטל. חוץ מביטולי הקוים גם החיר יעלה. איך אפשר לעצור את השגעון הזה?
34. מה שנשאר הוא לנטוש את הספינה הטובעת, לברוח ממדינת הגנבים.
דוד   (14.06.11)
35. האמת למה אין תחבורה ציבורית
גלעד גליל   (14.06.11)

פשוט: המדינה מרוויחה מאי-קיום תחבורה ציבורית.

 

מי שיכול - קונה מכונית (60% מס).

מי שיכול - נוסע בכביש 6 (המדינה מקבלת תמלוגים)

מי שנוסע - משלם מיסים ובלו על הדלק (50%)

מי שנוסע - מעורב בתאונות נזק (המדינה מרוויחב מס על חלקי החילוף)

מי שנוסע - מעורב בתאונות (המדינה גובה מס הכנסה מכל מי שמטפל בפצועים)

 

בקיצור - למה שהמדינה תפתח תחבורה ציבורית בעלות פסיכית לאוצר המדינה, כאשר בסיכום כולל המדינה רק תפסיד?

 

ושלא יבלבלו את המוח ב"שעות עבודה אבודות למשק". ציבור הנהגים לא היה עובד בשעות שהוא מבזבז בכבישים - הביזבוז הוא על חשבון זמנו הפרטי, שבלאו הכי לא מייצר הכנסה, ולכן אין אבדן הכנסה למדינה בהגדלת הזמן שהאזרחים במטלים על הכביש.

 

זו לא מדיניות מכוונת - זו פשוט ה"יד הנעלמה" של משק התחבורה הציבורית בארץ.

 

 

36. לא מבין אך משנים קו כמו 63 ?!
נוסע   (14.06.11)
למה מורידים שכונה שלמה בגבעתיים , שכונת נחלת יצחק בת"א ואיזור רכבת מרכז .
ישנם המון מבוגרים שעולים בשכונות האלו ועכשיו הם יצטרכו לצאת מהשכונה וללכת 15 דקות במקרה הטוב כדי להגיע לתחנה !!!

חייבים לעשות משהו ומהר !!!!!
37. הבעיה היא במשרד התחבורה שדרישות הסף שלו בלתי הגיוניות
משה אופניק 1 ,   קריית עקרון   (14.06.11)

שהם מאפשרים לאוטובוסים לאסוף נוסעים גם כאשר אין מקומות ישיבה. ובתוכניות העבודה שלהם מדברים על 40 איש בעמידה!!!

38. צודק כתבה נכונה וחשובה! התחבורה הציבורית בארץ ביזיון
ניר   (14.06.11)

ומי שאשם זה ישראל כץ והליכוד.. לצערי הליכוד הפכה למפלגה אנטי חברתית ששמה פס על האזרחים ומתחשבת רק בבעלי ההון

39. יאללא, תגיש בג"ץ!
אני   (14.06.11)
תאסוף 10 ש"ח מכל נוסע. בטוח שתגיע תוך חודש ל- 15K ותוכל להגיש בג"ץ!
(הייתי עוזרת אבל את ה- 30K שלי נתתי תרומה למרכז לנפגעות תקיפה מינית. אז אני פתורה)
40. פשוט יריקה בפנים
דנה ,   תל אביב   (14.06.11)
התייעלות?
לא בבית ספרנו.
41. די לקטר!
אזרחית חיובית   (14.06.11)
אנשים מפחדים משינויים ואוהבים להתקבע במה שיש, ובעיקר לקטר. בסוף הרי כולם יתרגלו לשינוי ויהיו  מרוצים
42. התמונה לא מייצגת
הריונית בעמידה   (14.06.11)
בדרך כלל הרבה יותר צפוף
43. לא לשכוח שאף אחד במשרד התחבורה לא נוסע
אוהד שקד ,   תגיש בג"ץ   (14.06.11)

בתחבורה ציבורית.

גם בירושלים אותה גאונות. ב"זכות" הרכבת הקללה, מבטלים קווי אוטובוס.

בחיים שלהם הם לא הזדקקו לתחבורה ציבורית. מה אכפת להם.

 

 

44. לחולון? הוא יבוטל...
מה עם קו 1 מרידינג   (14.06.11)

במקומו יבוא קו שלא ייכנס לתל כביר וכל השכונות של קשיי היום שבקושי יש להם כסף לאוטובוס.

הם יצטרכו ללכת עם סלים כבדים מהשוק וקניות ועם עגלות ילדים מרחק רב יותר כדי להגיע לקו 172 שעתיד להחליף את קו 1.

ומה עם התחנות בחולון?

פה זה לא אירופה !!!!

45. תודה על הרשימה בנושא החשוב, ynet מתבקש להמשיך במעקב
ליאת ,   גבעתיים   (14.06.11)
למען ציבור כה גדול, שאין לו פה, ואשר זקוק לשירות חיוני ויעיל של תחבורה ציבורית.
46. תודה על הכתבה-במרחק 5-7דקות נסיעה נוסעת40
עוד מורה בתחבורה הצי ,   תל אביב   (14.06.11)

 כן עוד מורה שעושה שימוש בתחבורה הציבורית..

תודה על הכתבה

הייתי שמחה אם נוסעים נוספים היו מצטרפים ומספרים את "חוויותיהם"!!

אני נוסעת בכל בוקר "בניגוד לתנועה" במשך  כ-40 דקות -נסיעה של כ-7 דקות

מדוע מאזור דיזינגגוף סנטר לא ניתן להגיע ללכוון כופר הישוב ברמת גן בזמן יותר סביר????הנסיעה בקו 61/62 ארוכה ומייגעת

שלא נדבר על הדרך חזרה בשעות יותר עמוסות...והההמתנה.

חבל-

המסקנות שלי שאין מנוס אלא לחזור ולעשות שימוש ברכב פרטי וחבל!!!!!!

47. עד שכחלון לא יהיה שר התחבורה לא נראה שינוי
system ,   ynet   (14.06.11)
שיזמבר אותם כמו שעשה לחברות הסלולר!!
48. אם ציבור הסטודנטים נפגע כדאי לפנות
עדנה ,   צפון   (14.06.11)
לאגודת הסטודנטים ולקליניקה לסיוע משפטי באוניברסיטת תל אביב. אולי הם ביחד ירימו את הכפפה ויפנו לבג"ץ.
49. אנשים, אל תשתקו על ההתעללות!!!
שליאק אינסה ,   תל אביב - יפו   (14.06.11)
השתיקה תביא להתעללות נוספת. צריך להגיש תביעה לבג"צ.
50. חייבים מחאה! די להתעללות
בגצ   (14.06.11)
השינויים של משרד התחבורה לא מתחשבים באף אחד חוץ משיקולים כלכליים - זה הבעיה הכי גדולה במדינה שצריך לפתור?
51. עכשיו זאת השערה בעוד כחודש זהה במבחן התוצאה
מוריצי ,   חולון   (14.06.11)
52. כתבה מצויינת ונכונה - שערוריית ביטול הקוים
ציפי ,   גבעתיים   (14.06.11)

תודה ל-YNET ולכותב הכתבה על העלאת הנושא הכאוב.

ממש חוצפה לשנות נתיב של אוטובוס 63 שמשמש נאמנה את תושבי גבעתיים ושכונת נחלת יצחק.

כמו כן, ביטול קו 45 שנוסע לאוניברסיטת תל אביב ובר אילן - ממש בכייה לדורות.

הפגיעה היא קודם כל בקשישים שמרבים לנסוע באוטובוסים וכן בסטודנטים.

ברור שמי שייזם את הרפורמה לא גר באיזור.

נקווה שהלחץ הציבורי יועיל לביטול הגזירה !!!

 

53. יש אוטובוסים שלא ביטלו אבל שינו חלק מהמסלול - גם גרוע
קארין ,   גבעתיים   (14.06.11)

היה לי מתחת לבית אוטובוס 63 שהיה לוקח אותי גם לרכבת מרכז, גם לעזריאלי וגם לדיזנגוף סנטר. עכשיו אני צריכה שני אוטובוסים לכל יעד כזה.

שינו את המסלול שלו, כשלא ברור איך כל עשרות האנשים שהשתמשו בו בצורה שוטפת יסתדרו (תמיד תמיד יש אנשים שמחכים בתחנה בעליית הנוער) . מה מצפים, שיתחילו לעשות צעדה כל פעם עד לדרך השלום?

54. בתור נוסעת בקו 51 אני אעיד: הטור מדוייק
דנה האדומה   (14.06.11)
האוטובוס הזה מפוצץ עד אפס מקום, אין אוויר לנשום. מזיעים, דוחפים מרפקים לנוסעים אחרים בלית ברירה. עולם שלישי.
55. צודק
X   (14.06.11)
צודק בכל מילה, יש הרבה קווים שיהיו מבוטלים וזה יגרום לעומס עוד יותר גדול מזה שיש עכשיו
56. תחבולה ציבורית
אסף ,   מרכז   (14.06.11)

 

57. להגיש בגץ!
בני   (14.06.11)
58. יפה אמרת. המדינה לצד חברות במקום לצד האזרחים!
אילן   (14.06.11)
כולנו נדפקים מדי יום על ידי אגד, דן, סלקום, אורנג', חברת החשמל, כביש 6, חברות המים וכל מי שהמדינה כפויית הטובה שלנו נותנת לו למרר לנו את החיים.

נשלח מהאייפון שלי
59. תנו צ׳אנס לרפורמה
רוני ,   תל אביב   (14.06.11)
האמת, התוכנית ממש חכמה. פחות קווי אוטובוס ויותר אוטובוסים בסה״כ נותן לנו הנוסעים שירות יותר טוב.
תנו צ׳אנס!!
נשלח מהאייפון שלי
60. טוב, עכשיו תקופת היללות (מי הזיז את הגבינה שלי?)
rugh   (15.06.11)
אחר כך תבינו שסוף סוף יש כאן תיכנון של מערך התחבורה ולא סתם אילתורים של קו ועוד קו.
אבל, זה בסדר, ברור שעכשיו תקופת היללולת והקיטורים.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה