רכב  חדשות
מחירי הדלק עולים? נהגי הליסינג נוסעים יותר
שחר הזלקורן
פורסם: 08.10.13, 15:40
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 221 תגובות ב-117 דיונים
61. מדינה מטומטמת שלא יודעת לגרד אוזן ימין ביד ימין
אמיר ,   בעל רכב מליסינג   (08.10.13)
אני בעל רכב מליסינג ונכון נהנה מכך ומשלם יקר מאוד. רוב הנסיעות קשורות לעבודה. מגיע ב 20:00 הביתה במקרה הטוב ולמי יש זמן לעשות נסיעות פרטיות. היחס אולי 80% נסיעות עבודה ו 20% פרטי - אולי . אילו הייתה במדינה תחבורה ציבורית נורמלית כמו במדינות המערב, הייתי בכיף מוותר על רכב הליסינג ועובר לתבורה ציבורית. אבל במדינה לא יודעים להתמודד עם הבעיה עצמה ומנסים לסחוט את הציבור בדרך המטופשת והקלה. שרים נכבדים הגיע הזמן לטפל בבעיות עצמן כגון לפתח מערכות תחבורה ציבורית נורמלית ותראו שלבד לבד אנשים ינטשו את הרכבים ויסעו יותר בתחבורה הציבורית. אבל למה לעשות את הדבר הנכון חכמי חלם ? למה לעבוד קשה ? אין לכם אומץ כי למה ? המיסים מדלק ירדו ? בואו נזיין את הציבור בעוד ובעוד מיסים ואנחנו נמשיך לנסוע על חשבון הציבור. זה מה שנקרא שוד לאור יום ברישיון.
62. הרבה חברות מגבילות את תקציב הדלק כבר המון זמן..זה הזמן לעשות
מיכל   (08.10.13)
הרבה חברות מגבילות את תקציב הדלק כבר המון זמן..זה הזמן לעשות שעורי בית

נשלח מהסלולארי שלי
63. המס על הליסינג עלה, אז רק מי שנוסע ממש הרבה נשאר עם ליסינג
רומן ,   מרכז   (08.10.13)
ברור שהקילומטרג' הממוצע לבעל רכב ליסינג עלה.
לי היה ליסינג, ויתרתי עליו ועברתי לרכב פרטי.

להעלות את המיסים שוב ושוב פשוט לא הוגן - הנהג כבול לחוזה של 3 שנים עם קנס יציאה של כ-10 אלף ש"ח. קל ופשוט לבטל כל הטבת מס בחוזה ליסינג חדש החל מ-2014. מי שכבר חתם שישאר, ומי שרוצה ליסינג - לבריאות, אבל שישלם מהנטו (כלומר זה ממש לא משתלם ואף אחד לא יעשה את זה).


64. יש 2 טעויות קשות בסטטיסטיקה הסו
אלון   (08.10.13)


65. זו שטות גמורה
מספיק ודי   (08.10.13)
מספיק עם השטות הזו
הליסינג עולה הרבה כסף וגם יש עליו מס
וגם אם נוסעים יותר משלמים יותר
זה לא חשמל חינם
66. לך תמצא חיים.
אלכס   (08.10.13)
67. מס הקניה בארץ גבוה מארה"ב?
עמית ,   USA   (08.10.13)
כן, כי כאן בארה"ב אין בכלל מס קניה או מכס! כשקונים רכב או כל דבר אחר פרט למזון, משלמים מס מכירות Sales Tax שהוא בין 5% ו 9% , בארה"ב לכל מדינה יש שיעור מס שונה. מזון פטור ממס מכירות, מע"מ בכלל לא קיים. איזה ערך מוסף? זו מכבסת מלים.
הליסינג הוא עוד קומבינה ישראלית מטופשת, כל אחד חייב לקנות רכב בעצמו ולשלם עבור הדלק מכיסו, כך זה בארה"ב.
68. אובדן מס?
חיפה   (08.10.13)
עוד שנה גם הליסינג יתרגל לדיזל
אז או שהמדינה תכפיל את המס או יחוו אובן מס של 50%
כיוון שדיזל צורך חצי מבנזין בכל פרמטר
נגד זה אין למדינה מה לעשות אלא למסות לפי קמ או כל שטות אחרת
69. ואולי פשוט אלו שנסעו מעט החזירו את הרכב וקנו רכב פרטי?
כי המס כבר לא כדאי?   (08.10.13)
70. שטויות,למעלה מ 95% מהליסינג מוגבל ק"מ,הסיבה אחרת
עמי   (08.10.13)
71. לא רוצה לקחת רכב צמוד מהעבודה כשצריך אני לוקח רכב במשרד
מיקי ,   חיפה   (08.10.13)
72. בעלי רכב צמוד נוסעים בעיקר לעבודה
ברק   (08.10.13)
ומשלמים 90 אחוז מהמיסים שכל האחרים לא משלמים .

נשלח מהסלולארי שלי
73. רק שכחתם לציין שעלות החזקת רכב ליסינג גבוהה מרכב פרטי
השני בעם ,   פתח תקווה   (08.10.13)
נכון שבעלי ליסינג נוהגים יותר כי הם משלמים מראש את עלויות החזקת הרכב והדלק.
עלות ליסינג לרכב מדרגה 2 עולה בערך 3350 ש"ח נטו לחודש.
שמישהו עם רכב פרטי יעשה חישוב כמה עולה לו נטו בחודש הוא יראה שהעלות שלו נמוכה הרבה יותר, אז הוא נוסע קצת פחות אבל משלם הרבה פחות.
הסיבה העיקרית לליסינג היא הנוחות שלא צריך לדאוג לרכב כלל.
74. מה אתם דוחפים את האף שלכם?!?!
(08.10.13)
אנשים למדו ועבדו קשה כדי להגיע לאן שהגיעו. אם בעל חברה פרטית מחליט שמגיע לעובד שלו רכב ליסינג אז מי אתם שתבקרו אותו?!?! כל העניין בליסינג הוא בשירות הציבורי, שם יש להעלות את מס השימוש, להגביל ואת הק"מ, להדק את הפיקוח, ולצמצם את מספר כלי הרכב השכורים.
75. מי שנשאר עם ליסינג, זה בגלל שהוא צריך לסוע דרך ארוכה לעבודה
או מטעמה   (08.10.13)
בתור מי שהחזיר את מכונית הליסינג, ועבר למכונית פרטית.
בגלל המיסוי, ליסינג בכלל לא משתלם כלכלית, אלא אם מקום העבודה מרוחק, או העבודה עצמה דורשת נסיעות רבות. ולכן יש אנשים שנשארים בליסינג.
צריך להדגיש כי יש סוגי ליסינג - רק לרכב, וליסינג כולל דלק, וליסינג כולל דלק בהגבלת ק"מ. (המיסוי זהה...)
עבור האוצר הליסינג - זו פרה חולבת.
עבור הפופוליסטים, זה כר נרחב להשתלחות במי (שלדעתם) יותר מוצלח מהם (שהרי קיבל ליסינג)
האמת שזה די צבוע מטעם האוצר, לדרוש שאנשים לא יוכלו לקנות דירה במרחק 30 דקות ממקום העבודה, בתחבורה ציבורית, מאידך כשהם נוסעים "הרבה" לעבודה אז זו גם בעיה... הרי אף אחד באוצר לא באמת בדק, כמה מהק"מ נעשה למטרות עבודה, וכמה למטרות "קריעת כביש", אלא מדובר ב"הסבר אפשרי"... יש כמובן הסברים אפשריים אחרים.
76. אחר כך שואלים למה יש בריחה של מוחות מהארץ. כי ...
אמיר   (08.10.13)
אנשים חכמים לא מוכנים להיות מנוהלים בידי אנשים טיפשים ! מה שמעניין את הקברניטים זה איך לעשות רע לאזרח ולחפש איך לשפר את התנאים של עצמם.
77. הפתרון המתבקש: להתחיל למסות את הדלק של הליסינג
ינון ,   מרכז   (08.10.13)
זו כבר מזמן הטבה נטו עבור העובד. הגענו למצב אבסורדי שבו מעסיקים מציעים לעובדים רכב במקום תוספת במשכורת היות ואין צורך לגלם מס על הדלק. במקום שבו אני עובד, לכולם יש רכב חברה אולם אם תבואו למגרש החנייה, לא תראו רכב אחד עם הלוגו של החברה, כולם מגיעים בתחבורה ציבורית או רכב פרטי בזמן שמישהו בבית חוגג על הרכב.
קחו אותי כדוגמה, הציעו לי תוספת שכר או רכב. התוספת הסתכמה (לאחר מס) ל 1,000 ש"ח נטו. לי ולאשתי משפחה בצפון הרחוק אשר אנחנו נוסעים לבקר כל סופ"ש (לפעמים אפילו פעמיים בסופ"ש), ברור שלקחתי את הרכב היות ורק הדלק של הנסיעות לצפון בסופ"ש מסתכמות ב 2,000 ש"ח נטו. מהצד של המעסיק, המעסיק היה צריך לתת לי תוספת משכורת הרבה יותר גדולה כדי שבנטו זה ייצא יותר מ 2,000 ש"ח ככה שכולם יוצאים מרוצים.
78. לא מוכן יותר לממן פרזיטים. מחזיר את הליסינג בעוד חודשיים.
(08.10.13)
מפסיק לשלם 5000 ש"ח מס הכנסה ושאר מיסים ונוסע לגור במדינה שרוב תושביה עובדים ומשלמים מיסים. נהגים בכבישים כמו בני אדם ולא כמו חיות. מדינה ללא סירנות. עם רמת חינוך גבוהה בגלל שכר הולם למורים וללא קומבינות ופרוטקציות בכל מקום עבודה נורמלי.
79. למה אין מס על חשמל חינם של עובדי חברת החשמל?
(08.10.13)
80. מכינים את הקרקע לחבוט שוב בנהגי הליסינג
בן   (08.10.13)
81. אנחנו יושבים בתוך מדינה חרא ורק מקטרים
(08.10.13)
מגיע לנו
82. אני עובד קשה יותר מעובדי המדינה מגיע לי לחרוש עם הרכב בזמני
מרק ,   פ"ת   (08.10.13)
מי מתבכיין כאן .עובדי מדינה עם פנסיה תקציבית . אני עובד 5 ימים בשבוע , עושה עוד 5 שעות נוספות . אין לי פנסיה תקציבית וביום שישי שבת אני נוסע עם הרכב . תוציאו את העניים . אני גם לא שוטף לבד את האוטו ,לא משלם ועושה טסט ועושה עם הרכב 35 אלף ק"מ בשנה , שגם בעלי רכב פרטי עושים אם זה הרכב היחידי . יאלה תרדו לנו מהוריד
83. רשות המסים = אולי תחליפו כבר תקליט? נמאס מתירוצים עלובים
achy   (08.10.13)
כל מה שיכול לעזור להוזיל ולהקל הוא בבחינת אסור לבצוע כי לתושבים יהיה טוב מדי
הכל בת
84. הליסינג "מתניע" את הכלכלה תרתי משמע
מהנדס ,   צפון   (08.10.13)
יום שבת נסעתי לירושלים מהצפון והכנסתי כסף ל 6 בתי עסק שונים ממשפחה עם ילדים.
כמעט כל שבת אנחנו בלוקיישן אחר ומוציאים כסף במקומות שונים.
ללא הליסינג לא הייתי יוצא מהבית וכמוני עוד רבים אחרים שמחזיקים ברכב ליסינג.
אז כנראה המדינה מעדיפה כלכלה בקיפאון ולקריסה של עוד כמה אלפי עסקים
85. ושום מילה על ליסינג בצהל-מעניין...
(08.10.13)
אז שכחנו שבניגוד לעבר היום כל הרכבים הלבנים בצהל הם ריכבי ליסינג.מענין מאד לבדוק בכמה מעלים רכבי צהל את ממוצע הנסוע השנתית של כלל רכבי הליסינג בארץ.
חבל מאד שגם שכחנו שבניגוד לרכבי ליסינג "אזרחיים" עליהם אנחנו משלמים אלפי שקלים כל חודש קצין מעפאן שיש לו רכב צמוד לא משלם שקל.ולהגינות אני אוסיף כי הם מוגבלים בקמ בערך 60 אלף בשנה ממש הגבלה...
אז תעשו טובה ואת הדמגוגיה שלכם תשמרו לטיפשים לי יש ליסינג וכל עוד אני יכול להשתמש בו הרכב הפרטי של אישתי "יעלה אבק בחניה"
86. מחירי הדלק זה הבעיה? כנסו.
אור.   (08.10.13)
במקום להיות פופליסטים ולבכות על מחירי הדלק, תוציאו את הראש מהעכוז ותבינו מי באמת עושה עליכם קופה.
הדלק יקר לכם? לכו לאירופה. הבנזין שם בדר"כ יותר יקר מאצלנו. מה שיותר זול זה :
הרכב, החלפים לרכב, המוסכים, המס על הרכב והחלפים.
על רכבים לוקחים 120% מס (ז"א מחיר הקניה של הרכב הוא פחות מחצי ממה שאמורים למכור אותו - וזה ללא רווח היבואן..) שורה תחתונה המחיר שעלה ליצרן ליצר את הרכב אני מאמין שהוא באיזר הרבע או חמישית מהמחיר שלקוח פרטים קונה - וזו הערכה שמרנית.
על חלפים יש מיסוי שערוריתי של 400%! ואם תרצו ליבא לבד את החלקים תצטרכו לעבור שבעת מדורי גהנום ואז עוד קצת התעללות מהמכס שצריך חתימה פה וצריך ללכת לשם וכו' וכו'.. המוסכים המורשים? גזלנים מורשים שבהרבה מקרים פשוט עובדים על הצרכן ההדיוט (=שלא יודע) ומשחילים לו טיפולים וחלקים במחירים שערורתיים ולפעמים לא מתאמצים לפתור בעיות ועושים ניסוייים על הגב של הצרכן, להחליף חלקים באלפי שקלים ולראות אם הבעיה נפטרת.. ושלא נדבר שהמדינה שלנו חושבת שהיא יותר חכמה מכל העולם בנושאי מיסוי (למה רוב הרכבים הפרטיים באירופה הם דיזל ואצלנו בקושי יש פריבטים דיזל?), בנושאי ספורט מוטורי (אנשים שאין להם מושג ולא מקשיבים מחליטים החלטות שרירותיות לחלוטין בחקיקה לא הגיונית), או בכל תחום אחר בנושאי הרכב..
והעיקר שעם ישראל מקטר על הדלק. איך אומרים? שיהיה לנו בהצלחה...
87. תפסיקו כבר העולם הרבה יותר פשוט
מהנדס   (08.10.13)
כאשר ליסינג עולה בערך 3000 שח בין עם עי תשלום ישיר או עי ויתור על משכורת גדולה יותר, היחידים שעושים זאת הם אלו שנוסעים הרבה 100 קמ ליום ומעלה. אין כמעט אנשים שלוקחים ליסינג ונוסעים חמש דקות לעבודה, זה פשוט לא משתלם לא משנה המה נוסעים בסופש.
88. חבל שהחזקנו ליסינג
מזמן כבר לא משתלם   (08.10.13)
היינו צריכים להחזיר קודם

נשלח מהסלולארי שלי
89. אני מגביל קמ של כל עובד
מעסיק   (08.10.13)
לפי מקום מגוריו וצרכי עבודתי
חורג? משלם 70 אג לקמ
כי אין ארוחות חינם

יוחאי לוין
90. פשוט מדהים
(08.10.13)
לר עבר שבוע מהיום שהדלק הוזל ב 6% וכבר יש כתבה דרמטית על הנזקים שגרמה העלייה במחיר הדלק????
תתאפסו על עצמכם ynet

יוחאי לוין
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה