|
נראה לך שזה מה שיקרה?! ברור לכולנו שההיצע לא יוגדל עד שהאוטובוסים לא יתפוצצו ועד שיפנו לחברות הנסיעות.
|
|
|
מתי יבינו קובעי המדיניות כי אחד הפרמטרים החשובים להצלחה או כישלון של מערכת התחבורה הציבורית הוא עמידת חברות ההסעה בלוחות זמנים , ובדיוק מוחלט !!, ראה שוויץ , יפן ועוד ועוד.
|
|
|
63. להפוך מהר את הרכבת הקלה לרכבת תחתית אמיתית עוד לא מאוחר
|
|
|
במקום להגדיל את נפח התנועה על ידי רכבת תחתית או קווים עיליים מתקדמים ושקטים כמו רכבלים אז חוסמים את הכביש. סטסיטית כל צביעה לשימוש מיועד איננה יעילה כיוון שהנתצ לא יהיה בשימוש מלא אף פעם. כלומר אם פעם שני נתיבים סיפקו 200 אחוז קיבולת אז עם נתצים שני נתיבים יספקו 150 אחוז קיבולת
|
|
|
65. הכוונה מצוינת. איך יהיה המימוש?
המדינה חייבת לתעדף את התחבורה הציבורית בערים. זה כולל גם נת"צים. המטרה: לשכנע את הציבור לעבור לתחבורה ציבורית ולהקטין את השימוש בתחבורה הפרטית. אם הנת"צים יישארו ריקים, כי לא תהיה בהם תחבורה ציבורית רלוונטית - זה יהיה כישלון. האם משרד התחבורה מסוגל למהלך כולל שכזה? מסופקני. צריך לחץ ציבורי.
|
|
|
66. איך התמונות ה"מוגדלות" יותר קטנות מהקטנות?!?!?!?!?!
|
|
|
67. פנו את הנתיבים הקימים קודם כל אין אפשרות להשתמש בנתיבים הקימ
|
|
|
68. חבל על הכסף נת"צים ימניים ללא תוספת מסלול לא שווים את ההשקעה
בכל רמזור ובכל צומת הרכב הפרטי שפונה ימינה חוסם את נתיב האוטובוסים וממתין להשתלב בפקק שמימינו.. בכל רמזור או צומת האוטובוסים הגדולים - גם דו מפרקיים נדחפים למסלולי הרכב הפרטי כדי לעקוף את הרכב שפונה ימינה. סכנת בטיחותית רבה ומועד לתאונות. האוטובוסים ממתינים בשיירה זה בעקבות זה ונוסעים לפי המהירות של הקו האיטי ביותר עם התחנות הרבות ביותר. ככה לא עושים תחבורה ציבורית יעילה - זה רק כיסוי תחת. בלי סלילה מיוחדת של פניות ימינה - שינויים גיאומטריים ברמזורים והרחבת מסלולים - חבל על הכסף. הפקקים יימשכו ואף יתגברו ומהירות האוטובוסים רק תרד. נתצים - רק כמו שיש למטרונית בחיפה !
|
|
|
69. יופי. עכשיו רק נשאר לבטל את הרכבת הקלה ובמקומה להפנות את ה
את הכסף הזה לשיפור תשתיות הכבישים !
רכבת קלה זה מכה למדינה הזאת, טכנולוגיה מיושנת ועקומה. אנחנו מדינה קטנה, ונתצ'ים ברמה איכותית ועם אכיפה רצינית זה מה שאנחנו צריכים.
|
|
|
70. האם סופסוף יאפשרו לדו"גים לסוע בהם?
היחידים שתורמים למצב |
|
|
(17.09.16) |
| |